Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
urf

Fatalna transakcja, uwaga na firmę G. GERLACH

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fidelio

Ja mogę napisać o swoich doświadczeniach z jedną polską firmą, tylko są one ...zgoła innego rodzaju. Ale napiszę, tak ku pokrzepieniu serc. Rzecz dotyczy Xicorra. Kupiłem kiedyś ich Circle Garda LE. Cieszyłem się nim jak dziecko do czasu, kiedy strasznie porysowałem bezel. Ale tak przeokrutnie, że aż oczy piekły. No więc napisałem do nich, że ja po prostu kupię taką część, bo rozumiem, że to moja wina i że gwarancja tego nie obejmuje. Kazali mi zegarek przysłać do siebie, co też uczyniłem. Bardzo szybko wymienili mi ten bezel na zupełnie nowy, bez jakichkolwiek kosztów! Byłem zbudowany! Jak widać, jak się chce, to o klienta można zadbać  :)

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo Adam tak właśnie działa. Nawet jak "pizgniesz w futrynę" :D

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki zwrot faktycznie powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Najwyraźniej Gerlach nic sobie jednak z tego nie robi...

Od odebrania przez sprzedawcę przesyłki ze zwrotem a nie data dokumentu 

W innym przypadku sprzedawca zwracał by kasę za towar którego nie ma i nigdy mógłby nie nadejść - zwrot i wtedy kasa 

Taki sam czas 14dni liczony od odebrania przesyłki ma kupujący na zwrot towaru bez podania przyczyny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Od odebrania przez sprzedawcę przesyłki ze zwrotem a nie data dokumentu 

W innym przypadku sprzedawca zwracał by kasę za towar którego nie ma i nigdy mógłby nie nadejść - zwrot i wtedy kasa 

Taki sam czas 14dni liczony od odebrania przesyłki ma kupujący na zwrot towaru bez podania przyczyny 

Zgodnie z treścią art. 32 ust. 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r., przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

 

Faktycznie natomiast, zgodnie z treścią art. 32 ust. 3 ww. ustawy, jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Teraz jest pełna informacja :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jakby tej ustawy nie czytać i interpretować to i tak nie 3 miesiące.

 

Ciekaw jestem czy nie da się dodzwonić do kogoś innego z tej firmy lub z innego numeru i postaraszyć urzędem ochrony konsumentów. Zazwyczaj działa to na nie rzetelnych i opieszałych sprzedawców.

 

Swoją drogą to posiadasz dowód że zegarek odebrali?

Edytowane przez greenmag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

3 miesiące na pewno nie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maras 68

na prośbę kolegi info:
 

Svedos icon_minigender_male.gif
Dobry Mod
modci.png
15082179154c250f4a3a0eb.jpg

Wiek: 56 
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 29566
Skąd: Zielona Góra
online.gif
 #573  icon_minipost.gifWysłany: Dzisiaj 10:27    icon_q.gif icon_quote.gif icon_report.gif A na ten moment lokalizujemy, a w zasadzie zlokalizowaliśmy kim jest tajemniczy użytkownik z zaprzyjaźnionego forum. I sprawę dzisiaj definitywnie załatwimy. 
Rzeczywiście wina leży bezsprzecznie po naszej stronie, gdzieś się nam dyspozycja zwrotnego przelewu "zawieruszyła". A ponieważ nie dotarła do nas zwrotna informacja o baraku wpływu to nikt tego nie zweryfikował. 
Pozostaje nam tylko Przeprosić użytkownika URF za całe zamieszanie, a w ramach zadośćuczynienia otrzyma od nas pakiet zegarkowych utensyliów. 

(Prośba do kolegów mających konto na u sąsiadów o zamieszczenie tam mojej wypowiedzi, myślę że to powinno zakończyć wszelkiego rodzaju spekulacje)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Widać z tego, że ferment na forum może skończyć się czymś pozytywnym :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

na prośbę kolegi info:

 

Svedos icon_minigender_male.gif

Dobry Mod

modci.png

15082179154c250f4a3a0eb.jpg

 

Wiek: 56 

Dołączył: 09 Lut 2010

Posty: 29566

Skąd: Zielona Góra

online.gif #573  icon_minipost.gifWysłany: Dzisiaj 10:27    icon_q.gif icon_quote.gif icon_report.gif A na ten moment lokalizujemy, a w zasadzie zlokalizowaliśmy kim jest tajemniczy użytkownik z zaprzyjaźnionego forum. I sprawę dzisiaj definitywnie załatwimy. 

Rzeczywiście wina leży bezsprzecznie po naszej stronie, gdzieś się nam dyspozycja zwrotnego przelewu "zawieruszyła". A ponieważ nie dotarła do nas zwrotna informacja o baraku wpływu to nikt tego nie zweryfikował. 

Pozostaje nam tylko Przeprosić użytkownika URF za całe zamieszanie, a w ramach zadośćuczynienia otrzyma od nas pakiet zegarkowych utensyliów. 

 

(Prośba do kolegów mających konto na u sąsiadów o zamieszczenie tam mojej wypowiedzi, myślę że to powinno zakończyć wszelkiego rodzaju spekulacje)

 

 

Pożyjemy zobaczymy. Co do kwestii informacji zwrotnej to wielokrotnie informowałem o tym zarówno mailowo jaki i telefonicznie. 

 

Bardzo dziękuję wszystkim którzy się zaangażowali w sprawę na 4 wymiarze  :D

 

Mam nadzieję że sprawa się zakończy powodzeniem, niemniej jednak szkoda że trzeba takie rzeczy omawiać na forum a nie można normalnie i po ludzku, obsługa klienta jest naprawdę ważna 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z kupującym, którzy nie są zarejestrowani na forum, tacy chyba nie maja szans na zwrot.

Trochę to smutne, jak ktoś pisze, że się coś zapodziało, gdzie jest jasne, że próby kontaktu były liczne i z kilku źródeł zupełnie bez odzewu.

Nagle jak info poszło na forum i pojawiło się zagrożenie, że nie tylko jednego klienta stracą a całą masę to skrucha  -_- .


Jedyne czego nie można zrobić, to nie można myśleć, że czegoś nie można zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na przyszłość najlepiej pisać do sprzedawców na FB. Szybko działa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę napisać o swoich doświadczeniach z jedną polską firmą, tylko są one ...zgoła innego rodzaju. Ale napiszę, tak ku pokrzepieniu serc. Rzecz dotyczy Xicorra. Kupiłem kiedyś ich Circle Garda LE. Cieszyłem się nim jak dziecko do czasu, kiedy strasznie porysowałem bezel. Ale tak przeokrutnie, że aż oczy piekły. No więc napisałem do nich, że ja po prostu kupię taką część, bo rozumiem, że to moja wina i że gwarancja tego nie obejmuje. Kazali mi zegarek przysłać do siebie, co też uczyniłem. Bardzo szybko wymienili mi ten bezel na zupełnie nowy, bez jakichkolwiek kosztów! Byłem zbudowany! Jak widać, jak się chce, to o klienta można zadbać  :)

 

U mnie tak właśnie sprawę załatwił Gerlach... Osobiście jestem zadowolony z jakości zegarka, jak również z obsługi pogwarancyjnej. Ale ja to ogólnie chyba jakiś dziwny i wyalienowany jestem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

A ja sobie myślę, że wtopy każdemu się zdarzają, bo to normalne. Rzecz jednak w tym, żeby w takich wypadkach wszystko sprawnie i porządnie załatwić, a w całej tej historii, która stała się przyczynkiem do tematu, gdzieś tego jednak zabrakło, bo mimo wszystko nie chcę przyjmować z góry założenia o celowo niecnych działaniach Gerlacha...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak uważam... I jeszcze zima jest i zimno, to człowiek reaguje ospale czasami, szaro, buro i ponuro, myśleć się nie chce, a co dopiero działać... Posypali głowę popiołem, złożyli publicznie deklarację zadośćuczynienia, będzie dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Czekam na info od Kolegi @urf, że faktycznie jest już dobrze  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odezwę się na pewno jak sprawa się wyjaśni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Mam nadzieję, że w świetle jednego z wcześniejszych postów, sprawa wyjaśni się bardzo szybko  :)

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym - na tym ich propagandowym forum Gerlacha nazwanym China watches ( na którym wielokrotnie zarzucano KMZiZ,że jesteśmy komercyjni sic!) takie działania jak blokowanie innych są jak najbardziej ok, ale my się jednak pozytywnie od nich różnimy 

 

giphy.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszedł przelew od GG  :) Jeszcze raz dziękuję za wsparcie wszystkim zaangażowanym. Temat uważam za zamknięty. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio
Napisano (edytowane)

No to fajnie, że tak się to zakończyło i że ferment na Forum przyniósł coś pozytywnego :-)

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Dla mojego nadgarstka tez temat Gerlachow jest zamkniety wlasnie dzieki takim postom. Pozdr.

Fakt, można się zniechęcić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko dla Twojego, myślę że dla większej ilości forumowiczów, a stracić klienta jest bardzo łatwo, odzyskać - trudno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.