Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

boroda

Sprzedawca na Allegro: tomlizak - UWAGA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość qhen

to sobie wejdz na strone Casio i zobaczysz czy nie było kopert z mosiadzu.

chyba,że Casio sie myli a Ty nie.


Tutaj już mnie nic nie zdziwi ,jeden juz kazał orginalna omege wywalic do śmieci bo takiej nie widział.bu a ha ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukając norm dla standardu obsługi w PL, mam pytanie, czy np na amazonie można zamówić przesyłkę z odbiorem w danym dniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam nadzieję że nie trafię nigdy na takiego kupującego - jak Ci zależało na konkretnym dniu to trzeba było iść do sklepu stacjonarnego i tam dokonać zakupu - żaden rozsądny sprzedawca prowadzący sprzedaż przez internet nie da Ci gwarancji dostarczenia towaru w konkretnym terminie, bo jest szereg czynników na które nie ma wpływu a które mogą wpłynąć na niedotrzymanie terminu - no chyba że zamawiasz pizzę i masz gwarancję że w 30min Ci dowiozą, a jak nie to płacisz połowę ceny... tyle że w takim wypadku pizzeria jest przeważnie dwie przecznice od Ciebie. I każdy średnio inteligentny homo sapiens powinie to wiedzieć bez dodatkowych informacji od Sprzedającego... no chyba że kupujący ma w swoim profilu zaświadczenie lekarskie z którego wynika że cierpi na "stan upośledzenia umysłowego w stopniu lekkim" wtedy wina leży po stronie Sprzedawcy ;)


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość qhen

 

 

 

Szukając norm dla standardu obsługi w PL, mam pytanie, czy np na amazonie można zamówić przesyłkę z odbiorem w danym dniu?

Raczej na kurierów trzeba brać poprawke w innym przypadku może sie to skonczyc jak tu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

50 CENT jesli mosaiadz jest stala szlachetna to ja jestem baletnica

https://www.timetrend.pl/meskie-casio/2523-casio-classic-mtp-1141a-7adf.html

Wpisz w gogle ten model o którym piszesz,wyskoczy ci zegarki 24 i tam u nich na stronie jest pełny opis tego modelu i przeczytasz,że ze stali szlachetnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Sam widzisz,że każdy pisze co innego no nic na to nie poradzę.Fakt jest taki,że dzisiejszy temat trochę mie odmulił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam cała awantura o zegarek za 400 zł z kawałkiem? Chłopie skoro wiedziałeś ze wyjeżdzasz to było sobie go kupic po powrocie.


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wiecej takich numerów na wywijał,nic nie mówi i siedzi cicho.Zato odbiór zaplanował tak żeby wszyscy mieli pod górę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie już spokój. Temat ciekawy i poczekajmy na zakończenie sprawy.


rXQHFG4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość qhen

albo zamówic pocztą to by sobie leżał te 7 dni czy tam ile teraz jest

 

Swoją droga są Swieta wiec wszystkiego najlepszego i obysmy nie spotkali załozyciela tematu na swojej drodze ,,handlowej''

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie na początku jak otwierał ten temat to był pan z Tarnopola UKR,a po jakimś czasie pan z Warszawy czy to nie jest dziwne taka transformacja w tak krótkim czasie pewnie coś na wywijał tylko nic nie mówi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heheheh to jest żart, Prima Aprilis i te sprawy, co nie? Co nie? Nie?

 

A tak poważnie to trochę ręce mi opadają. Do samej sprawy Kupujący ma podejście co najmniej niepoważne w istotnych kwestiach i ŚMIERTELNIE POWAŻNE w kwestiach całkowicie nieistotnych.

Najlepszy żart to te pieniężne zadośćuczynienie za niedostarczenie zegarka za cztery stówy i argumentacja, że poniosłeś koszta bo musiałeś przesunąć podróż zagraniczną. Zdajesz sobie sprawę @boroda, że gdybyś wypalił z taka argumentacją w sądzie, to sędzia prawdopodobnie by cię wyśmiał(w najlepszym wypadku) albo zbeształ, że pomiędzy działaniem Sprzedawcy a "wygenerowanymi stratami" nie ma związku przyczynowo-skutkowego. Poza tym musiałbyś udowodnić, że zegarek miał dla ciebie tak istotne znaczenie, że interes w jego posiadaniu był wyższy niż podróż i poniesione koszta z nią związane. Nie masz żadnych dowodów, że Sprzedający nie dołożył należytych starań by dostarczyć towar w umówionym terminie- a tylko do tego polskie prawo go zobowiązuje. To ty powinieneś zaproponować, że możesz dopłacić za dodatkową usługę kurierską jaką jest dostarczenie towaru o oznaczonej dacie, jeśli żądasz czegoś co nie jest zawarte w umowie to jest to próba wyłudzenia nienależnej usługi. Twoje roszczenia są bezzasadne ponieważ dotyczą kwestii za które odpowiada firma kurierska, a na którą Sprzedający nie ma całkowitego wpływu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo zamówic pocztą to by sobie leżał te 7 dni czy tam ile teraz jest

 

Swoją droga są Swieta wiec wszystkiego najlepszego i obysmy nie spotkali załozyciela tematu na swojej drodze ,,handlowej''

Jeszcze zapomniałeś  dodać,że koniecznie na czarną listę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość qhen

no tak ale nie chce podac nicku. he he

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Szanowni Klubowicze,

Chciałem podać do waszej wiadomości i oceny pewną sytuację, która zaistniała w związku z zakupem zegarka u wyżej wymienionego sprzedawcy.

Otóż poniżej poniżej opiszę po krótce sytuację oraz załączę korespondencję.

Prosiłbym o Państwa ocenę danej sytuacji oraz radę co z tym fantem zrobić. Informacja będzie pożyteczna dla tych, którzy planują zakup u danego sprzedawcy, a może któś z was miał podobną sytuację z tym bądż innym sprzedawcą.

Możliwe ktoś prawnie oceni daną sytuację. Będę wdzięczny za odzew, gdyż pierwszy raz mi się nadarzył taki problemowy sprzedawca.

 

Wiec, 1.03.2018 zakupiłem zegarek poprzez Allegro u wspomnianego sprzedawcy. W wiadomości do sprzedawcy zaznaczyłem, że dostawa ma być na 12.03.2018. Poniżej korespondencja. Dane newralgiczne musiałem zamienić gwiazdkami.

 

2.03. Sprzedawca:

"Witam, Zgodnie z życzeniem, nadanie odbędzie się 9 marca."

 

8.03. Sprzedawca:

"Witam serdecznie,

Dziękuję za dokonanie zakupu w naszym sklepie internetowym Zegarki24h.

Zamówiony towar zostanie wysłany firmą kurierską FedEx.

Numer przesyłki: *********

Przesyłkę można śledzić na stronie: http://www.fedex.com/pl/index.html

Przesyłka powinna zostać dostarczona w następnym dniu roboczym po otrzymaniu tej wiadomości w godzinach 8:00-19:00. Jeżeli wiadomość została wysłana po godzinie 15:00, przesyłka powinna zostać doręczona w ciągu dwóch dni roboczych. Jeżeli wiadomość została wysłana w piątek, przesyłka powinna zostać doręczona w poniedziałek. W przypadku, gdy wiadomość została wysłana w sobotę lub niedzielę, przesyłka powinna zostać doręczona we wtorek.

Kurier nie ma obowiązku wcześniejszego dzwonienia przed doręczeniem. Nie mniej jednak kurier w większości przypadkach kontaktuje się z Klientem w celu sprecyzowania warunków dostawy.

W załączniku znajdą Państwo: warunki gwarancji, zwrotu i wymiany towaru oraz wzór odstąpienia od umowy kupna sprzedaży na odległość.

Dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną znajdą Państwo wewnątrz kartonu zabezpieczającego przesyłkę..

W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji."

 

12.03 (Dzień, kiedy miała być dostarczona przesyłka)

Ja, Kupujący:

"Witam,

Nie znajduje mi numeru przesyłki."
Sprzedawca:
"Szanowny Panie,

Paczka na sortowni w Wałbrzychu. Paczkę system odnajduje.

 

Historia podróży

Data / czas

Aktywność

Lokalizacja

08-03-2018 16:56

Przesyłka przygotowana przez nadawcę do odbioru przez kuriera FedEx.

WAŁBRZYCH

 

Fakty dotyczące przesyłki

 

Numer przesyłki

*************

Numer referencyjny

********

Nadanie z

POLANICA-ZDRÓJ

Doręczenie do

WARSZAWA

Data wysyłki

08-03-2018 16:56

Data doręczenia

 

Waga

1,00 kg.

Ilość części łącznie

1

Wymiary

0 x 0 x 0

 

"

cleardot.gif

Kupujący:

"Dziękuję za informację, ale miała być dziś u mnie!

Proszę o informację do FedEx i niech się ze mną skontaktują dziś.
Potrzebuję wiedzieć kiedy zostanie dostarczona.
Pozdrawiam "
13.03. 
Sprzedawca:

"Witam,

Paczka w regulaminowym terminie zmierza do Pana. Dzisiaj jest doręczenie:

 

13-03-2018 07:14

Przesyłka wydana do doręczenia kurierowi FedEx.

WARSZAWA

13-03-2018 01:09

Przesyłka w oddziale FedEx.

WARSZAWA

13-03-2018 01:09

Przesyłka w oddziale FedEx.

WARSZAWA

12-03-2018 16:52

Przesyłka w oddziale FedEx.

WAŁBRZYCH

12-03-2018 16:35

Przesyłka w oddziale FedEx.

WAŁBRZYCH

12-03-2018 14:10

Kurier odebrał przesyłkę od nadawcy.

WAŁBRZYCH

08-03-2018 16:56

Przesyłka przygotowana przez nadawcę do odbioru przez kuriera FedEx.

WAŁBRZYCH

"

 

(Kontaktu do firmy kurierskiej nie otrzymałem!)

 

Kupujący:

"Proszę Pana miała być wczoraj. Jaki termin regulaminowy? To jest niepoważne. Ja musiałem specjalnie zostać by odebrać paczkę. Oczekuję zwrotu części kwoty zapłaconej."

(Brak odpowiedzi od Sprzedawcy)

 

16.03 Kupujący:

"Proszę o informację na temat możliwego zadośćuczynienia w danej sytuacji."

 

19.03 

Sprzedający:

"Szanowny Panie,

Nadanie paczki z naszego magazynu odbyło się w regulaminowym czasie. Spedytor również się wywiązał ze swojej umowy. Piszemy w treści maila z numerem listu przewozowego, iż przesyłka POWINNA być dostarczona na następny dzień roboczy…i świadczą o tym statystyki, bo 98% przesyłek tak właśnie dochodzi do Klientów. Jednakże wypadki losowe również mają wpływ na terminowość doręczeń i nie mamy na nie wpływu.

W obecnej sytuacji, możemy Panu jedynie zaoferować 5% rabatu na kolejny zakupu. Prosimy o wcześniejszy kontakt przed zamówieniem."

Kupujący:

"To mnie zupełnie nie satysfakcjonuje. Będę zmuszony wystawić negatywną ocenę.

Pozdrawiam"
 
20.03 Kupujący:
"Mieliście Państwo wystarczająco czasu by to odpowiednio skoordynować. Zakup dokonano 1 marca. Dostawa miała być na 12 - całe 11 dni by dobrze zaplanować wysyłkę! Jeżeli klient zamawia na 12 to znaczy że chce to otrzymać 12, nie 13 i nie żaden inny dzień. Czy Państwo to rozumieją? Nie wydarzyło się żadne zdarzenie losowe przecież, było kupę czasu!"
 
21.03
Sprzedający:
"Pana ostatnie wiadomości zostały poddane analizie przez naszego prawnika. Noszą one charakter szantażu, zastraszana i próby manipulacji. Swoimi wypowiedziami chce pan wpłynąć na naszą decyzje. Kodeks karny , artykuł 191 zabrania takich działań.

Jako, iż czujemy się wciąż zastraszani, całą korespondencje przesłaliśmy do dalszych analiz jak i równolegle napisaliśmy do Allegro (Pani ***** nasz opiekun klientów kluczowych) w celu zakomunikowania całego zajścia.

Ponadto informuję, iż złożyliśmy skargę do Komisji Europejskiej . Numer skargi 2018/****. Kopia w załączniku." 
Kupujący:
"No to teraz ja to przekaże do swojego prawnika, jak również wrzucę to by przyszli klienci mieli pojęcie z kim mają sprawę. Bo to już przesadziliście!
W życiu do Państwa teraz nie wrócę i odradzę wszystkim znajomym, również z KMZiZ."
 
30.03 Sprzedający: (Po wystawianiu przeze mnie negatywnego komentarza na Allegro, szczegóły w podalszych mailach)
"Wystawił pan negatywny komentarz na portalu Allegro.

Pana wypowiedź została wielokrotnie przeanalizowana. Podjęliśmy wewnętrznie decyzje, iż godzi ona w dobre imię naszej prowadzonej działalności, uwłaszcza nienagannej reputacji oraz szerzy nieprawdę. Ponadto nasza firma została przez Pana zaszantażowana i zastraszona, co jest karane z kodeksu karnego.

Artykuł 191 kodeksu karnego

Ponadto uważamy, iż z premedytacją wystawił nam Pan bezpodstawnie negatywny komentarz na portalu Allegro.

Już o tym fakcie poinformowaliśmy portal Allegro. Wnioskujemy również o zawieszenie pana konta i możliwość robienia zakupów na tym portalu.

Będziemy walczyć o dobre imię naszej firmy w sądzie, dlatego też w tym temacie współpracować będziemy z naszą zaprzyjaźnioną kancelarią *****, bezpośrednim reprezentantem naszego podmiotu jest Pan *****, który będzie się z panem kontaktował w niniejszej sprawie.

Osobnym mailem jak już będzie gotowe, wyślemy do pana przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza.

Na pewno jesteśmy w kontakcie."

"WEZWANIE DO USUNIĘCIA SKUTKÓW NARUSZENIA DÓBR OSOBISTYCH W dniu 30 marca 2018 r. umieścił Pan negatywny komentarz na portalu Allegro.pl o następującej treści: „Sprzedawca nie wywiązał się z dostawy w umówionym terminie mimo że miał prawie 2 tygodnie by odpowiednio zorganizować transport kurierski. Na moje pretensje, pytanie o zadośćuczynienie i informacje, że sytuacja skutkuje negatywnym komentarzem, odpowiedział, że to "szantaż", "kierują sprawę do prawnika i Komisji Europejskiej". Proszę bardzo, taka "nieszczęsna" firma przestraszona złym klientem. Żenada! To raczej ja powinienem odebrać te groźby jako próba wymuszenia pozytywnego komentarza!Odradzam” Informuję, że treść komentarza jest niezgodna z rzeczywistym stanem faktycznym, bezpodstawna, a w szczególności godzi w dobre imię oraz reputację prowadzonego przeze mnie przedsiębiorstwa. W związku z tym Pana działanie wypełnia znamiona deliktu w postaci naruszenia dóbr osobistych, w tym dobrego imienia, o których mowa w art. 23 kodeksu cywilnego. W związku z powyższym na podstawie art. 24 § 1 k.c. żądam usunięcia powyższego komentarza z portalu Allegro.pl w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma, pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego (właściwość miejscowa sądu: Sąd Okręgowy w Świdnicy). Informuję, że w przypadku sporu sądowego na Panu jako pozwanym będzie ciążył obowiązek wykazania prawdziwości zamieszczonego komentarza z uwagi na domniemanie bezprawności naruszenia cudzych dóbr osobistych (wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 24.05.2016 r., sygn. akt VI ACa 656/15). Oświadczam również, że umieszczenie przez Pana negatywnego komentarza sprzecznego z prawdą ma istotny wpływ na wynik sprzedaży w moim przedsiębiorstwie. W przypadku, gdy nie zastosuje się Pan do niniejszego wezwania wystąpię także z 2 powództwem o naprawienie szkody powstałej na skutek spadku przychodów przedsiębiorstwa spowodowanego Pana komentarzem w wysokości różnicy pomiędzy zyskiem osiągniętym w okresach rozliczeniowych poprzedzających datę wystawienia komentarza z zyskami osiąganymi po tej dacie (vide: art. 361 § 2 k.c.). W przypadku sporu sądowego będzie Pan także zobowiązany do zwrotu kosztów procesu w kwocie nie niższej niż 1 300 zł (600 zł – opłata od pozwu oraz 720 zł – koszty zastępstwa adwokackiego) oraz zwrotu kosztów dochodzenia odszkodowania (uzależnionych od wysokości poniesionej szkody)."

 

(Przekazałem korespondencję Allegro. Czekam na informację od nich.)

 

31.03 Kupujący:

"Szanowny Panie,

Skoro Pan nie rozumie, to wytłumaczę. Wystawienie komentarza jest prawem konsumenta i jego subiektywną oceną. Podałem w komentarzu tylko prawdziwe informacje! Pan odpowiedział na niego w przewidzianej formie, ale widzę, że Panu tego jest mało i to właśnie Pan wdaje się do szantażu w celu wymuszenia na mnie usunięcia mojego komentarza. Mało tego, wdaje się Pan do brudnych zagrywek. To co Pan określił "szantażem" było tylko sumiennym informowaniem Pana o tym jaki będzie wynik aroganckiego stosunku do mnie jako konsumenta. Wiedział Pan dokładnie o wskazanym przeze mnie terminie dostawy i ten termin nie został dotrzymany. Z tego względu musiałem ponieść koszty i przełożyć wyjazd. Ale okazało się że ma Pan to gdzieś. Zaproponował mi Pan śmieszne 5% zniżki na przyszły zakup. Sorry, ale to jest niepoważne. 
W związku z obecną sytuacją nabieram podejrzeń, że to nie pierwszy raz kiedy Pana firma traktuje konsumenta w tak skandaliczny i niedopuszczalny sposób. Szczucie sądem i liczenie na to że konsument ma się przestraszyć potencjalnych kosztów jest działaniem niegodnym. Mało tego, mam obawy, że tak spora ilość pozytywnych komentarzy może być związana z wymuszaniem, tak jak w moim przypadku. W takiej sytuacji jestem nawet zobowiązany by nagłośnić tą sprawę.
W związku z moją obawą że to jest notoryczne Pana działanie co do "niewygodnych" klientów, to jestem zmuszony do zakomunikowania danej sytuacji na forum Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków by dowiedzieć czy podobne sytuacje z Pana firmą mieli inni klubowicze, jak również zaangażować prawników klubowych. Chodzi tu teraz już nie tylko o moje bezpieczne zakupy, ale i innych konsumentów, którzy mogą być mniej odporni na tego typu manipulacje z Pana strony. Skoro mało tego, że nie mogę otrzymać swój zakup na czas, to jeszcze dostaje pogróżki od sprzedawcy. To już zupełny absurd. Jednak mieszkamy w państwie prawa i żadna firma nie ma prawa traktować tak konsumenta.
Chciałbym poinformować, że jeżeli będzie Pan kontynuował swoje pogróżki, szantaż, zmuszanie mnie do usunięcia komentarza, jak również będzie chciał Pan wejść w drogą sądową to również ze swojej strony zaangażuje prawnika  i będę żądał przeprosin oraz odszkodowania za naruszenie moich dóbr osobistych.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt!"
 
Czy Państwa zdaniem Sprzedający jest poważny by takie coś do mnie wypisywać?

 

 

 

Rozumiem twój ból, ale żyjesz w PL a nie w USA  i kupiłeś najtansze Seiko a nie najdroższe Patek Philippe.

Niestety ten swiat tak działa.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KLmdm5UaQ2A


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Pyjter86
      Czy ktoś kiedyś kupował na stronie  https://www.zegarki24h.pl/ ??
      Jak wrażenia??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.