Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

nilfein82

Gdzie sprzedać nietypowy zegarek?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Forumowiczów.

 

Jestem osobą kompletnie zieloną na tym forum, zatem wybaczcie, jeśli się powtarzam z zapytaniem. Chciałbym zasięgnąć Waszej rady względem polecanych miejsc, gdzie można bezpiecznie i bezproblemowo zbyć stosunkowo nietypowy zegarek kieszonkowy, jakim jest repertier Audemars Freres z przełomu XIX i XX wieku. Posiadam wstępną wycenę czasomierza oraz dokument potwierdzający jego autentyczność wystawiony przez zegarmistrza. Mam również świadomość, że na taki zegarek potrzeba amatora gotowego wyłożyć konkretną sumę. Nie mam za to kompletnie wiedzy, gdzie ewentualnie mógłbym uderzyć w kwestii zbycia Audemarsa. Może ktoś z Szanownych Forumowiczów będzie w stanie wskazać nowemu właściwy kierunek? ;) Z góry dziekuję. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby wystawić zegarek na forumowym bazarku, musisz mieć conajmniej 50 postów dorobku. Pozostają jeszcze portale aukcyjne, zarówno ogólne typu All, jak i branżowe typu Chrono 24.

Jest jeszcze jedna opcja, pochwal się zegarkiem w odpowiednim wątku na forum, z utyskiwaniem że nie masz na chleb albo na mleko dla gromadki wygłodniałych dzieci. :rolleyes:

Jak trafisz na chętnego, może się dogadacie. :P

A póki co, zrób i zaprezentuj zdjęcia swojego zegara :o


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

chrono24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach