Skocz do zawartości

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Pomoc w wyborze zegarka

Orient

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 michiz

michiz
  • Nowy Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 23 czerwiec 2018 - 10:50

Witam! Jestem laikiem dopiero zaczynającym swoją przygodę z zegarkami. Chciałbym poprosić was o pomoc w wyborze zegarka do około +-1000zł. Mam wątły nadgarstek (16cm). Zegarek będzie noszony do casualu.
Głownie w oko wpadły mi orienty. Dwa modele na które zwróciłem uwagę to ESTEEM i Sun And moon. Co do zegarka to nie robi mi różnicy czy będzie to automat czy kwarc. Znam wady i zalety obu konstrukcji.
Bransoleta odpada. Chciałbym poznać waszą opinię i również prosić o polecenie innych godnych modeli. 

• 0

#2 fidelio

fidelio
  • Użytkownik
  • 15592 postów

Napisano 23 czerwiec 2018 - 11:02

Generalnie idziesz w dobrym kierunku. Orient to bezpieczny i sprawdzony wybór. Jedna tylko kwestia, przy takim nadgarstku zwróć szczególną uwagę na wymiary zegarka. IMO max 37-38 mm średnicy i L2L na poziomie 46-47 mm, żeby było komfortowo. A konkretnie, jak ma być casual, to zwróć uwagę na linię SNK od Seiko - przerzucisz na skórę i będzie super zegarek EDC, ewentualnie (tu zalecam cierpliwość i śledzenie naszego bazarku) Hamilton Khaki Field Mechanical - przy odrobinie szczęścia trafisz nowego w tym budżecie. Ostatnio był i ...go kupiłem :-) Jak dla mnie, wybrany przez ciebie Sun&Moon może być nieco za duży...
Jeśli chodzi o kwarca, to polecę Ci chrono od Vratislavi Conceptum. Powinno być S3 na naszym bazarku, od Kolegi @Sol. Średnica 42 mm, ale L2L na poziomie 46/47 mm. Fajny sikor, który przeszedł przez moje ręce :-)
  • 0

#3 michiz

michiz
  • Nowy Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 23 czerwiec 2018 - 11:11

Faktycznie Sun and Moon jest za duży. Mam Timexa Weekendera i 40-41mm to jest absolutne maksimum.

Użytkownik michiz edytował ten post 23 czerwiec 2018 - 11:26

• 0

#4 StanSmith

StanSmith
  • Nowy Użytkownik