Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

PatrykH

1sze auto

Rekomendowane odpowiedzi

Moim skromnym zdaniem krokodyla w dobrym stanie w tym budżecie nie kupisz, będziesz mieć też problem z serwisowaniem, bo mało jest fachowców od saabów, a co więcej, pewnie będzie awaryjny i na podbój Europy może się nie nadawać. Na Twoim miejscu brałbym krokodyla :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem krokodyla w dobrym stanie w tym budżecie nie kupisz, będziesz mieć też problem z serwisowaniem, bo mało jest fachowców od saabów, a co więcej, pewnie będzie awaryjny i na podbój Europy może się nie nadawać. Na Twoim miejscu brałbym krokodyla :)

 

 

I wydasz kilka tys na sam remont skrzyni biegów


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na OC nie mam zniżek. Ale czy po 26 roku się nie zmniejsza? Tyle mam :)

 

Po 26latach nie masz zwyzki na OC za wiek, ale znizki dopiero nabywasz po latach bezszkodowej jazdy.

Mozesz sprobowac wrzucic auta ktore Cie interesuja w internetowe kalkulatory OC i sprawdzic ile Cie wyjdzie, bo ceny sa bardzo zroznicowane.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wydasz kilka tys na sam remont skrzyni biegów

Ale masz krokodyla z wyremontowaną skrzynią biegów przy odpowiednim traktowaniu na tym aucie się nie straci - tylko że kupowanie egzemplarza za 10k może być ryzykowne

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale masz krokodyla z wyremontowaną skrzynią biegów przy odpowiednim traktowaniu na tym aucie się nie straci - tylko że kupowanie egzemplarza za 10k może być ryzykowne

 

 

Miałem.

IMO kupno 25 letniego klasyka [niekoniecznie SAAB ale jakies MB czy BMW] w stanie innym niż ideał - czyli 20 tys min to bezssens.

Bo włozysz drugie tyle i tak.

Oczywiscie mówimy o aucie ktore jeździ a nie stoi rok w garazu i jedzie na zlot.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem.

IMO kupno 25 letniego klasyka [niekoniecznie SAAB ale jakies MB czy BMW] w stanie innym niż ideał - czyli 20 tys min to bezssens.

Bo włozysz drugie tyle i tak.

Oczywiscie mówimy o aucie ktore jeździ a nie stoi rok w garazu i jedzie na zlot.

Pełna zgoda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bmw 3 e46 w benzynie.

Za 10 tys?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na OC nie mam zniżek. Ale czy po 26 roku się nie zmniejsza? Tyle mam :)

Jak powiedzmy pełne OC kosztuje 1800zł to osoba do 25 roku życia dostaje jeszcze zwyżkę 25% chyba - jesteś już starszy więc zwyżki nie będzie - startujesz od pełnej stawki zależnej od pojemności silnika, wieku samochodu itd... 

Po zakupie samochodu wiadomo rozrząd do zrobienia, olej i filtry  co by ci tam sprzedawca nie wciskał no chyba że ma papiery 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 10 tys?

 

 

nawet po lifcie sie znajdzie ;)

dla mnie ceny niektorych uzywanych to zagadka.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na otomoto jest kilka za 8tys bezwypadkowych?, fajnie wyposażonych. Po dodaniu oc,wymianie mat eksploatacyjnych, przy dozie szczęścia mamy fajny wozik za 12-13tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, za 10 kola to byś mial Matiza z audio za 9tys. Miód Malyna.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie LPG, poleciłbym jakiegoś civika z vtekiem.


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nawet po lifcie sie znajdzie ;)

dla mnie ceny niektorych uzywanych to zagadka.

 

 

No w DE troche ich jest.

Rezcywiscie moze to jest temat ...


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak powiedzmy pełne OC kosztuje 1800zł to osoba do 25 roku życia dostaje jeszcze zwyżkę 25% chyba - jesteś już starszy więc zwyżki nie będzie - startujesz od pełnej stawki zależnej od pojemności silnika, wieku samochodu itd... 

Po zakupie samochodu wiadomo rozrząd do zrobienia, olej i filtry  co by ci tam sprzedawca nie wciskał no chyba że ma papiery 

 

Aktualnie większość TU podniosło granicę do 28 lat, przerabiałem to na sobie.

 

Tak, jak koledzy wyżej doradzają - dobry pakiet startowy to około 2000 zł, plus 2000 zł ubezpieczenie i rejestracja (bez zniżek za OC). Zakładając 12k budżetu na samochód pozostaje 8. A pchanie się w ponad dwulitrowe auto marki premium (jak wspomniane MB, czy BMW) w tym budżecie zwiastuje duży ból w okolicy kieszeni. Ja bym szukał Astry G z końcówki produkcji. Proste jak drut, każdy mechanik to ogarnie, części prawie, że na drzewie rosną, no i całkiem wdzięczne auto.

 

Chyba, że możesz kupić samochód od kogoś komu 100% ufasz co do stanu i wiesz, że jest zadbany. To chyba jedyny pewny sposób na zakup używanego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Volvo 945 combi, maszyna bezpieczna, duża, wygodna, bezawaryjna, dobrze zabezpieczona, duży dostęp do tanich części, można przerobić na gaz, tani serwis i ma jeszcze kilka innych pozytywnych cech. :)

Posiadacze tych aut bardzo je chwalą. 

Dostałem takiego w ubiegłym roku w prezencie na 60-te urodziny.

W ubiegłym roku latem zrobiłem nim około 6000 km i był całkowicie bezawaryjny.

w tym roku jeszcze go nie wyciągnąłem z garażu. :)  

Ale samochód mi się bardzo podoba!

 

Edit. Jeżeli chodzi o ubezpieczenie, to do auta można w papierach dopisać wspólnika z dużym bezwypadkowym stażem i składki będą mniejsze. 


Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Volvo 945 combi, maszyna bezpieczna, duża, wygodna, bezawaryjna, dobrze zabezpieczona, duży dostęp do tanich części, można przerobić na gaz, tani serwis i ma jeszcze kilka innych pozytywnych cech. :)

Posiadacze tych aut bardzo je chwalą. 

Dostałem takiego w ubiegłym roku w prezencie na 60-te urodziny.

W ubiegłym roku latem zrobiłem nim około 6000 km i był całkowicie bezawaryjny.

w tym roku jeszcze go nie wyciągnąłem z garażu. :)  

Ale samochód mi się bardzo podoba!

 

Edit. Jeżeli chodzi o ubezpieczenie, to do auta można w papierach dopisać wspólnika z dużym bezwypadkowym stażem i składki będą mniejsze. 

 

 

rozumiem, ze sprzedasz za 10 tys ?  :D


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odpuścisz LPG, to też polecam Civica z VTEC-em. Jeździłem coupe przez 7 lat. Jak to mówią: jak się dba, tak się ma, a Honda potrafiła się odwdzięczyć za zadbanie.


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak lpg odpadnie to mozna polecic ogolnie japonska motoryzacje nie tylko hondy ale i toyoty: corolla, celica.

 

Do tego czesto maja silniki z lancuchem rozrzadu wtedy odpadnie Ci jego wymiana zaraz po zakupie auta.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu Japończyk i lpg się nie parują?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sie paruje, ale jest kwestia pieniedzy. Z reguly w japonczykach silniki maja zmienne fazy rozrzadu i sa wysokoobrotowe (vtec, vvti). W tym przypadku potrzebny jest fachowiec od gazu ktory dobrze dobierze komponenty instalacji i ja dobrze wystroi.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, jestem za cienki na takie rozmowy ale dzięki za wyjaśnienia

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sie paruje, ale jest kwestia pieniedzy. Z reguly w japonczykach silniki maja zmienne fazy rozrzadu i sa wysokoobrotowe (vtec, vvti). W tym przypadku potrzebny jest fachowiec od gazu ktory dobrze dobierze komponenty instalacji i ja dobrze wystroi.

 

 

Nie.

Bardziej chodzi o słabe głowice / uszczelniacze i przeważnie mechaniczną regulację zaworów.

W Subaru wyciągasz silnik.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie większość TU podniosło granicę do 28 lat, przerabiałem to na sobie.

 

 Ja bym szukał Astry G z końcówki produkcji. Proste jak drut, każdy mechanik to ogarnie, części prawie, że na drzewie rosną, no i całkiem wdzięczne auto.

 

 

 

A i silnik dobry do LPG się znajdzie ... wziąłbym jeszcze pod uwagę Astrę H lub Corsę D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slabe glowice sa nie tylko w samochodach japonskich. Przez to sa instalacje z lubryfikacja gniazd zaworowych troche to wydluza zywotnosc silnika. Sa silniki do ktorych sie nie oplaca zamontowac LPG, bo bedzie to ekonomicznie nieoplacalne. W subaru wyciagasz silnik, ale sa egzemplarze z LPG ktorych uzytkownicy sa zadowoleni, nawet z h6. Jednak ogolnie sie utarlo, ze z japonskimi autami LPG nie dziala, bo instalacje nie sa wyregulowane i na wyzszych obrotach nie czuc takiej mocy jak na benzynie.

 

Pytanie tylko ile autor ma zamiar jezdzic tym autem i jak dlugo, bo tak rozwazamy to LPG, a nie wiadomo czy sie w ogole szybko zwroci.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano właśnie - Corolla E11, samochód nie do zdarcia.


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.