Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Vazamir

Serwis gwrancyjny w ZIBI zegarka SEIKO z zagranicy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jakiś czas temu zakupiłem od jednego z naszych kolegów zegarek Seiko. Zegarek nowy stan 10/10. Zegarek pochodzi Austrii. Dostałem komplet sklepowy wraz z wypełnioną, podbita kartą gwarancyjną.

Zegarek piękny, niestety od początku ma spora odchyłkę dobową. Przez pewien czas czekałem aż się ułoży licząc na poprawę. Niestety po 2 miesiącach od zakupu nie jest lepiej.

 

Postanowiłem coś z tym zrobić. Napisałem do Zibi który jest oficjalnym serwisantem Seiko na Polskę

dostałem odpowiedź następującej treści:

 

"Reklamację z międzynarodową kartą gwarancyjną może Pan zgłosić wyłącznie w serwisie Centralnym -ul. Chodakowska 10, 96-500 Sochaczew.

Podstawą do złożenia zegarka do reklamacji jest : karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu."

 

I tu się zdziwiłem, ok lokalnie mi zegarka nie sprawdzą, muszę wysłać do serwisu centralnego - niech będzie.

natomiast wymagania co do konieczności przedstawienia dowodu zakupu mnie zaskoczyły.

Nie posiadam takiego dowodu natomiast mam wypełnioną, podbitą kartę ( certificate of guarantee )

 

Z tego co pamiętam w przypadku G-Shocków, Zibi realizowało gwarancje na sama kartę gwarancyjną.

 

Jakie macie doświadczenia?

Ryzykować i słać zegarek do Zibi z tym co mam ( bez dowodu zakupu )

czy olać ich i na własną rękę oddać do niezależnego serwisu na regulację mechanizmu?

 

Będę wdzięczny za sugestie

Pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Prowler

paragon jest realnym potwierdzeniem daty zakupu, a co za tym idzie rzeczą niezbędną do realizacji gwarancji w polsce.


jak masz paragon, nie musisz mieć pisemnej gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega napisał, że kupiony w Austrii.

Dlatego gwarancja jest międzynarodowa i musi być podbita, żeby nikt w Szwecji nie zastanawiał się nad oryginalnością np. polskiego paragonu.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Kolega napisał, że kupiony w Austrii.

Dlatego gwarancja jest międzynarodowa i musi być podbita, żeby nikt w Szwecji nie zastanawiał się nad oryginalnością np. polskiego paragonu.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Czyli paragon jest zbędny.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale paragonu nie mam,  natomiast mam podbitą, wypełniona kartę gwarancyjną.

Z tego co się orientuje jeśli ktoś sprzedaje zegarki  kupione za granicą raczej nie daje dowodu zakupu zwłaszcza jeśli kupuje naraz kilka/kilkanaście egzemplarzy

ciężko potem aby każdy kto kupi taki zegarek dostawał dowód zakupu.

 

Niby ten dowód zakupu to jest realne potwierdzenie jednak karta nawigacyjna również. Ja traktuje to ja typowy zabieg ZIBI  w stylu nie kopiłeś u nas to teraz sobie radź, taka "zachęta' do zakupu następnym razem u nich.

 

Temat jest dla mnie o tyle istotny, że jeśli nie mam  i tak gwarancji to oddaję zegarek do serwisu niezależnego, jeśli jednak mój zegarek obejmuje gwarancja producenta i ja go oddam do niezależnego serwisu to taką gwarancje stracę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Prowler

m

 

Kolega napisał, że kupiony w Austrii.

napisałem o realiach polskich :)

@vazamir, może spróbuj na słowacji lub gzie indziej w unii?

ostatnio zrobiłem taki myk z tabletem lenovo, którego zakupiłem na wyjeździe i zgubiłem paragon, a miałem gwarancję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem  tez do kolegi  od którego kupowałem zegar co on sądzi o tym, to się mocno oburzył  i dosadnie określił co myśli o człowieku z serwisu który mi odpisał.

Podobno niejednokrotnie korzystał z serwisu gwarancyjnego  na kartę międzynarodową bez dowodu zakupu i nie było problemu.

 

Na karcie jest wpisany miesiąc zakupu i rok  ( 06/2018), jest pieczątka , numer seryjny

wiec może faktycznie spróbuję wysłać do Zibi i zobaczymy co z tego wyniknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.