Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

gien

szukam porównania SKX007 z żółwiem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

szukam porównania między SKX007 z żółwiem (najlepiej z uwzględnieniem różnych odmian tych zegarków  - jesli  obecnie są różne odmiany w sprzedaży).

Najlepiej w języku polskim.

 

Gdzieś widziałem takie porównanie, ale nie mogę odszukać linka.

 

Co z tego, że sobie porównam specyfikację jak nie znam się na mechanizmach. Dlatego ewentualnie proszę o wskazanie najistotniejszych różnic, między tymi zegarkami, z punktu widzenia doświadczonych Użytkowników.

 

 

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o odmiany, to jedynie kolory i paski - znaczy guma lub bransoleta.

Najistotniejsza różnica techniczna, to mechanizm. W SKX siedzi 7s26, natomiast w Żółwiach nowszy 4R36 z dokręcaniem i stop sekundą. Wizualnie różnice oczywiste, tzn w skx koperta standardowa, okrągła, w żółwiach tzw cusion case, nawiązująca do historycznych nurków Seiko. Tarcze wykonane staranniej w żółwiach, chociaż placki z skx mają swój klimat. Jeśli chodzi o paski, to guma w żółwiach jest znacznie przyjemniejsza od sztywnej, twardej Z22 z skxów. Bransolety - SKX ma jubilee, którą albo się kocha, albo nienawidzi. Ja ją lubię, bo jest w miarę lekka i mega wygodna. Jest też dość trwała, mimo wrażenia, jakie sprawia. Zdecydowanym minusem są blaszkowe end linki. Nie pamiętam, czy w bransach żółwiowych są pełne ogniwa - może ktoś z Kolegów się wypowie.

Ode mnie na teraz tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pelno tego w sieci, wystarczy wpisac w szukarke. :)

 

Tu podobne:

 

 

 

 

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka