Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

rafalw94

Ingersoll- Problem z koronką?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

 

Jestem nowy na tym forum. Ostatnio będąc w galerii wpadł mi w oko zegarek marki ingersoll, więc po zapewnieniu sprzedawczyni i nie zapoznaniu się z opinią na temat marki zakupiłem zegarek. Jest to model hawley automatyczny. Mam taki problem, że nieraz po wyciągnięciu koronki zegarek nie zatrzymuje się (raz się zatrzyma, raz nie). Powiedzcie od czego to zależy? Może jest coś o czy nie wiem? Czy kupiłem uszkodzony zegarek może? Jestem zielony w temacie zegarków, więc proszę o wyrozumiałość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki to ma mechanizm wiesz może? (nie przeglądałem sam jeszcze Google)

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W specyfikacji nie ma informacji odnośnie nazwy mechanizmu, domyślam się, że pewnie jakiś chiński :)

 

https://www.ingersoll1892.com/collections/mens/the-hawley-automatic-i04602.html

 

Jest to konkretnie ten model. Kupiłem ze względu na to, że bardzo mi się wizualnie podobał i był przeceniony z 1900 na 1080 zł.

Troche się podpaliłem i uwierzyłem babeczce z kruka, że marka jest na równi z tissotem. Niestety później naczytałem się trochę nieprzychylnych opinii, że to chińszczyzna. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym zegarku siedzi chiński ST25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do problemu Panowie? :) ogólnie jeśli już wiem jaki mechanizm, to pytanko. Dają radę te mechanizmy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach