Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

szybkikalam

Zegarek do 4.000 PLN

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Jestem nowy na forum oraz nowy w temacie zegarków. Poszukuję swojego pierwszego zegarka. Chciałbym, aby był on na brązowym, skórzanym pasku, najlepiej chronograf. Zegarek powinien być w miarę uniwersalny, czyt. do garnituru i do jeansów. Chciałbym wydać max. 4.000 PLN, jeśli mniej to też fajnie, jeśli coś wartego dopłaty, to też rozważę.

 

Moim takim zegarkiem idealnym jest ten Longines 

https://www.longines.pl/zegarki/the-longines-master-collection/l2-759-4-78-3

Miałem okazję go przymierzyć i bardzo mi przypasował, dlatego ogólnie szukam zegarka podobnego, tylko tańszego :) 

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brałbym eternę z bazakru za 4k na bransolecie, sprzedał bransoletę, dokupił pasek i zegarek wyszedłby finalnie pomiędzy 3 a 3,5 ;)

 

A ten longines również ciekawy, ale poniżej 4 trudno będzie obecnie znaleźć. Zwróć uwagę na ich wielkosć, master collection występuje też w damskim rozmiarze ~38.5mm, który jest malutki i drobniutki.

 

Zerknij może na taga carrerę calibre 5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

IMO ciekawą opcją jest Tissot Heritage 1948. Z rabatem, który jestvteraz na www.zegarki.zgora.pl, powinien być w okolicach założonego budżetu :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propozycja kol. Fidelio to dobry wybór.