Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Auroct

Citizen AT8011-55E

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nabyłem zegarek Citizen AT8011-55E z funkcją radio controlled i mam problem z ustawieniem godziny poprzez fale radiowe gdy wybieram strefę czasowa Paryż zegarek ustawia inna godzinę niż mamy u nas. Zgłaszam się o pomoc z ustawieniem do was. Jestem kompletnie zielony to mój pierwszy konkretny zegarek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wcześniejszym manualnym ustawieniu a następnie wybraniu paryżu jest nadal minuta opóźnienia to nie powinno się skorygować ? Słyszałem że zegarek sam się łączy o 1 czy 2 w nocy z zegarem atomowym. Ustawi się to samo czy coś źle robię :/ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A robiłeś korekcję położenia wskazówek?


Żyć to znaczy ryzykować. W przeciwnym razie, jesteś wyłącznie bierną bryłą przypadkowo zebranych molekuł, niesioną prądem Wszechświata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystkie ułożone na godzinę 12 a data między 31 a 1. Dodam że w nocy nie skorygowało się. A jak użyłem opcji odbioru sygnału to strasznie długo to robiło i przestawiło mi godzinę. Jak sprawdzam czy zegarek odbiera sygnał wskazówka pokazuje komunikat No.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestawiło Ci godzinę i jest ok, czy dalej późni o minutę? Z czym porównujesz czas?

Wskaźnik odbioru sygnału zmienia się na no, jeśli odciągniesz koronkę i coś przestawisz. W czasie odbierania sygnału wskazówka powinna być pomiędzy ok i no (na godzinie 9). Jest tak, gdy wymuszasz synchronizację?