Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wojteq

Rila Ancre 15 Rubis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zwracam się z uprzejmą prośbą do specjalistów o kilka słów na temat Rila Ancre 15 Rubis. Zegarek, który otrzymałem niedawno nosił mój Dziadek.Zależy mi na uzyskaniu podstawowych informacji na temat zegarka tj. (przybliżony rok pochodzenia, kraj pochodzenia). Niestety (póki co) jestem laikiem w tych tematach. Z góry dziękuję za każdą informację :)

post-107111-0-71515100-1541355556_thumb.jpg

post-107111-0-11853700-1541355557_thumb.jpg

post-107111-0-57871200-1541355557_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Żaden ze mnie specjalista, ale moja skromna wiedza pozwala stwierdzić, że to szwajcarski zegarek w stylu wojskowym z lat 40-tych.

Nas, nowych użytkowników, się tu raczej zbywa. Na odpowiedź od specjalistów możesz sobie poczekać albo się nie doczekać. A przecież dla takich ludzi zostało stworzone to subforum. Ja na ostatnie trzy swoje posty nie uzyskałem odpowiedzi mimo łącznie kilkuset wyświetleń.

Tobie życzę więcej szczęścia. I że specjalista nie odpisze Ci cynicznie:"Wszystkie informacje są na tarczy i deklu"...

 

"Cynizm jest wyrazem braku szacunku, wyrozumiałość-cnotą"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za podpowiedz. Zależy mi na ustaleniu czy jest możliwe by Dziadek nosił go podczas wojny przemierzając pół świata z armią Andersa.Jesli zegarek jak Pan twierdzi pochodzi z lat 40tych to chyba możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, a też jestem amatorem, przepatrz mechanizmy FHF:

26, 261, 264, 269, 2610...2616, 2618, 2619.

U Ranffta: