Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kalamondindesign

Prośba o pomoc w identyfikacji mechanizmu

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jestem początkującym hobbystą zegarkowym, który do tej pory nie "grzebał" w zegarkach. Znalazłem jednak timexa, który jest w fajnym stanie wizualnym, ale mechanizm nie hula.

Z pewnością dla was nie będzie problemu z identyfikacją tego mechanizmu, zastanawiam się czy nie kupić nowego i nie sprubować wymienić.

Zegarek nie ma dla mnie wartości sentymentalnej, miałoby być to po prostu ćwiczenie a jak się uda to żona będzie miała małego timexa ;)

Zegarek ma 23mm, możecie podpowiedzieć co to za mechanizm? Czy jest sens się w to bawić?069b1a224b7e1ced6bbf1e64acc84fad.jpg3dcfddb7b971afcccb60d2b3ab7a4619.jpga3dc53f5478ff5c5e9c81ac9d9a21fc4.jpg

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokój ;)

Wartość tego zegarka jest zerowa

 

A jak chcesz żonie coś po taniości wykoncypować, to poszukaj czegoś fajnego u chińczyka.


Cierpię na chroniczny brak czasu... dlatego kupiłem stary zegar, żeby łapać każdą jego chwilę...
Arkadiusz K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm, niestety tego się spodziewałem ;) A wiesz co to jest za mechanizm? Bo nie widzę na nim żadnego oznaczenia

 

Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To najprostszy bezkamieniowiec z manufaktury wristwatches are manufactured by TMX Philippines Inc. in Lapu-Lapu

Nie ma konkretnej nazwy.


Cierpię na chroniczny brak czasu... dlatego kupiłem stary zegar, żeby łapać każdą jego chwilę...
Arkadiusz K.

Udostępnij tę odpowiedź