Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Grappa

Czy to prawdziwy Rolex czy podróbka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grappa

Witam. Podczas sprzątania natrafiłem na taki oto zegarek. Niestety nie znam się na zegarkach więc chciałbym się zapytać o jego autentyczność czy to przypadkiem nie jest podróbka.

 

317e799963f40c4777241afb37778dca.jpeg

 

fffcbbd9f685d78d4174eb9c41c6af65.jpeg

 

Czekam na wasze odpowiedzi !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale prawda jest brutalna to fucked shit...


  👉📸 All Rights Reserved®                                                                    Diver'sholic 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grappa

Niestety fucked shit...

 

Kurczę szkoda xd Ale przynajmniej mogę nabrać znajomych, że mam prawdziwego rolexa XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nabrać czy jak wiem... Obyś nie stracił w ich oczach... Pozdrawiam


  👉📸 All Rights Reserved®                                                                    Diver'sholic 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakop go i nikomu nic nie mów, bo będą się śmiali że pomyślałeś że to oryginał :)   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podczas sprzątania....nie, to już ręce opadają :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego ręce opadają? Może zalegał w domu. To bazar z lat 90-ych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu ktoś pytał o dokładnie taką samą podróbkę, jakiś wysyp DD bez datownika ostatnio :P

Udostępnij tę odpowiedź