Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kubax19

Pytanie o autentyczność DW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Na wstępie napisze, że jestem totalnym laikiem w temacie zegarków.

Chciałbym sprawdzić swojej dziewczynie prezent świąteczny. Bardzo podoba jej się zegarek DW Classic z paskiem Glasgow.
Znalazłem bardzo wiarygodny sklep, na którym jest dostępny od razu z tym właśnie paskiem. Jednak mam dylemat, czy to będzie oryginał, czy jednak jakaś tandetna podróba... Strona wydaje się dość wiarygodna.
Może ktoś zamawiał zegarek z tej strony? Jak sprawdzić autentyczność zakupu? Możecie mi jakoś podpowiedzieć i dać wskazówki? 

Pozdrawiam i z góry bardzo dziekuję. 

Link do owej strony - https://inaczas24.pl/produkt/daniel-wellington-0602dw-classic-glasgow/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklepy nie mogą sprzedawać podróbek, a poza tym jak już to ktoś tu pisał, to jest taka firma, że oryginał niczym się nie różni od podróbek, taka jakość ;)


Potrzebujesz używanego lapka do 300-400zł lub części? Pisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklepy nie mogą sprzedawać podróbek, a poza tym jak już to ktoś tu pisał, to jest taka firma, że oryginał niczym się nie różni od podróbek, taka jakość ;)

Czyli uważasz, że będzie wszystko okej? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam zegarek tej marki nawet jeśli jest oryginalny jest marnej jakości. Jeżeli jesteś zdecydowany to kupuj, ale ja na twoim miejscu dołożył bym trochę i zaczął przeglądać np. nasz "bazarek".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli uważasz, że będzie wszystko okej? 

Bedzie wszystko OK :)

Udostępnij tę odpowiedź