Skocz do zawartości

Ogłoszenie

Gold Members

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Zdjęcie

Złota Omega Geneve

czy warto, czy oryginał omega oryginał złota

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 colcolcol

colcolcol
  • Nowy Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 02 grudzień 2018 - 11:26

Witam wszystkich! Jestem mile zaskoczony ilością postów i tętniącym życie forum.

Mam pytanie o zegarek z aukcji: https://allegro.pl/o...7690435224.html

lub https://allegro.pl/o...7699117704.html

Planuję zrobić prezent żonie a ponieważ kompletnie nie znam się na zegarkach, proszę o opinię czy jest to oryginał i czy warto się nim zainteresować?

Załączone miniatury

• d69b1550429686167ea4c5018358.jpeg
  • Zrzut ekranu z 2018-12-02 11-29-07.png

Użytkownik colcolcol edytował ten post 02 grudzień 2018 - 11:29

• 0

#2 hrabia

hrabia
  • Zbanowany
  • 3473 postów

Napisano 02 grudzień 2018 - 11:35

oryginalne, podpicowane, cena jednego jest już z kosmosu, drugiego będzie. to maleństwa. małżonka lubi takie zegarki? pytam, bo one są po prostu niemodne.

• 0

#3 colcolcol

colcolcol
  • Nowy Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 02 grudzień 2018 - 11:53

Spodobały jej się. Dziś wszyscy mamy zegarki wielkości nakrętki od słoika, telefony jak cegły i tv na pół ściany :)

Jak rozumiem, nie są to okazje cenowe a czy możesz polecić coś ze złota na naszym forum lub z aukcji? Niekoniecznie małe i niekoniecznie z bransoletką.

• 0

#4 hrabia

hrabia
  • Zbanowany
  • 3473 postów

Napisano 02 grudzień 2018 - 15:26

Nie są. Męski zegarek ze złota można na polskich aukcjach nabyć od okolic 1500 zeta. Damka (bez złotej bransy) powinna być zdecydowanie tańsza. A i parę gram na bransoletę też nie może robić ceny... Polecić mi ciężko, musisz sam poszukać, nie siedzę ani w damkach, ani w złocie. Mogę tylko poradzić - te wszystkie promowane aukcje z Allegro, ze ślicznymi foteczkami i odświeżanymi zegarkami, kończą się zawsze bardzo wysokimi cenami.