Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

gieeres

Zegarek automatyczny 1500-2000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem kupna zegarka na pasku w granicach 1500-2000zł. Jeżeli chodzi o przeznaczenie to chciałbym żeby był w miarę uniwersalny. Do codziennego noszenia do biura jak i od czasu do czasu do garnituru.

 

Gustuję raczej w prostych tarczach. Aktualnie od 3 lat noszę takiego Orienta https://www.creationwatches.com/products/orient-watches-252/orient-automatic-er27009b-mens-watch-3434.html

 

W kręgu moich zainteresowań znalazły się na ten moment marki Tissot i Certina ale nie ukrywam, że jestem otwarty na propozycje ponieważ w temacie zegarków jestem raczej laikiem.

 

Przykładowe modele, które wpadły mi w oko, jednak na ten moment trochę poza budżetem:

https://www.zegarek.net/zegarki/certina/zegarek_certina_c029.407.36.081.00.html

https://www.zegarek.net/zegarki/certina/zegarek_certina_c029.807.16.031.60.html

 

Będę wdzięczny za Wasze sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Jeśli nie musi być "swiss made", to polecam zapolować na Seiko Sarb033 ew. 035. Ich produkcja jest już zakończona, ale ciągle można je znaleźć. IMO w tym budżecie, gdy chodzi o jakość wykonania koperty, ciężko o coś lepszego :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14118682_IMG_3860.jpg

14118683_IMG_3873.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

A w ogole nówka ma być czy używkę też dopuszczasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio