Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

slawekradzik

Prośba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Z okazji nadchodzących 50-tych urodzin na prezent, chciałbym kupić nowy zegarek Oris.

Zegarek głównie do garnituru. Cena max. Do 3.000,-zł. Czas do 15 lutego 2019 roku.

Zwracam się do Forumowiczów o pomoc w poszukiwaniu zegarka ponieważ, z uwagi na ograniczone możliwości finansowe szukałem go od dłuższego czasu i interesujący mnie model znalazłem i zamówiłem:

https://www.zegarki.pl/pl/oris-0173375784054-0751811

Niestety w dniu dzisiejszym, tj. 29 stycznia 2019 roku otrzymałem wiadomość, cyt.:

Dzień dobry, 

niestety, ale nie mogę zrealizować Pańskiego zamówienie. Do systemu wkradł się błąd, zegarek sprzedał się na początku stycznia 2019r. a informacja nie dotarła do sklepu internetowego, stąd nieprawidłowy stan magazynowy tego modelu.

Przepraszam za zaistniałą sytuację.

-- 

Pozdrawiam,

Jacek Sz...ski (edycja autora tematu)
Dział zamówień
[email protected]

tel. 71 373 66 19 wew. 1

 

Nie chcę oceniać zaistniałem sytuacji, chociaż zegarek ciągle dostępny jest na stronie: https://www.zegarki.pl/pl/outlet#filter=brand~~brand-oris&order=cena

 

Będę bardzo wdzięczny za wskazanie sklepu, bądź osoby, która potraktuje sprawę poważnie i zakupie zegarek.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Dzień dobry,

czy nie lepiej było się ze mną skontaktować, zamiast od razu wrzucać post na forum? Tak jak napisałem, jest jakiś błąd w systemie i ten model, pomimo, że został sprzedany nadal pokazuje się na stanie sklepu internetowego jako dostępny.

Nie jest to kwestia tego, czy ktoś podchodzi poważnie do sprawy czy nie, wynikł błąd. Spotkało to Pana - wysłałem e-maila i przeprosiłem. 

Mógł Pan odpisać, mogliśmy poszukać czegoś podobnego, a jak byłoby droższe zaproponować lepszą cenę z uwagi na zaistniałą sytuację. Lepiej, jak widać było od razu skreślić sklep.

 

Pozdrawiam,

Jacek Szczyciński

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

Oczywiście miałem na uwadze kontakt z Państwem.

W dniu wczorajszym około godziny 19.55 przeglądałem stronę Państwa sklepu (wysłałem ją synowi , by ocenił zakup) i faktycznie zamówiony przeze mnie zegarek był niedostępny. Po otrzymaniu od Państwa e-maila ponownie przejrzałem stronę i o dziwo zegarek, ponownie jest wystawiony do sprzedaży:

https://www.zegarki.pl/pl/oris-0173375784054-0751811

Zatem o czym mam z Państwem rozmawiać? Umowa to umowa ...

Poza tym czy profesjonalnym jest publicznie zgłaszać pretensję do kupującego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Pretensje zgłosił Pan, nie ja. Ja tylko wyjaśniam sytuację, i tylko dlatego, że pokusił się Pan o upublicznienie moich danych, które później Pan edytował. 

Nie wiem z czego wynika błąd, wyjaśniam to od rana z działem IT. 

Starałem się wyjaśnić problem, Pan jest niezadowolony. Przeprosiłem za zaistniałą sytuację. Z mojej strony koniec polemiki. 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A publiczne podawanie danych osobowych sprzedającego (już poprawiono) jest fair? To już nie kwestia "profesjonaliznmu", tylko naruszania prawa...


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@slawekradzik, przecież to Ty wyskoczyłeś z pretensjami do sklepu, a nie sklep do Ciebie. Zdarza się. Ktoś się pomylił albo system jest tak skonstruowany, że wywala dostępność pomimo jej braku. Spokojnie, po co się napinać i robić publiczną aferę. Chyba, że chcesz wywrzeć jakąś presję na sprzedającym... nie nie, pewnie mi się tylko wydawało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, chyba niepotrzebnie bijesz pianę.

Sklep odpisał prawie natychmiast (co w dzisiejszych czasach nie jest takie oczywiste) a pracownik przeprosił.

A oskarżanie sprzedawcy o nieprofesjonalne zgłaszanie pretensji w momencie gdy sam to zrobiłeś wcześniej zakrawa już na lekką hipokryzję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

Oczywiście miałem na uwadze kontakt z Państwem.

W dniu wczorajszym około godziny 19.55 przeglądałem stronę Państwa sklepu (wysłałem ją synowi , by ocenił zakup) i faktycznie zamówiony przeze mnie zegarek był niedostępny. Po otrzymaniu od Państwa e-maila ponownie przejrzałem stronę i o dziwo zegarek, ponownie jest wystawiony do sprzedaży:

https://www.zegarki.pl/pl/oris-0173375784054-0751811

Zatem o czym mam z Państwem rozmawiać? Umowa to umowa ...

Poza tym czy profesjonalnym jest publicznie zgłaszać pretensję do kupującego?

I tak Sławek stał się „Januszem” :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dane osobowe sprzedających są widoczne na allegro i stronach internetowych więc o jakim łamaniu praw mówimy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Dane osobowe sprzedających są widoczne na allegro i stronach internetowych więc o jakim łamaniu praw mówimy?

art. 51 Konstytucji RP oraz art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Dodatkowo art. 49 ostatniej wspomnianej ustawy.

 

Wysłano z Google Pixel 2 XL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dane osobowe sprzedających są widoczne na allegro i stronach internetowych więc o jakim łamaniu praw mówimy?

Są pod warunkiem że sprzedawca sam je opublikuje w miejscu przez siebie wyznaczonym. Ty sam nie możesz ich opublikować bez zgody sprzedawcy czy innej osoby której dane chcesz opublikować.

art. 51 Konstytucji RP oraz art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Dodatkowo art. 49 ostatniej wspomnianej ustawy.

 

Wysłano z Google Pixel 2 XL

 

Plus europejska dyrektywa RODO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na allegro jest zakładka O SPRZEDAJACYM klika się na nią i tam jest imię i nazwisko oraz pełny adres i nie widziałem możliwości ukrycia tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak?

 

 

post-106813-0-08989100-1548769173_thumb.png

 

Tak, czy inaczej, nie chodzi nawet o upublicznienie, bo podstawowe dane osoby odpowiedzialnej sklep musi podać na swojej stronie, tylko o sam fakt, że kupujący nie powinien robić zamieszania i wykazać się odrobiną zrozumienia. Ale w sumie i tak sklepowi wyszło to na zdrowie, bo jak widzę, wszyscy stanęli za nim i ma reklamę. Ja tam bym u niego kupił, zwłaszcza, że swój chłop, przeprosił i wyjaśnił. No i lubi normalną muzykę (chyba) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Na allegro jest zakładka O SPRZEDAJACYM klika się na nią i tam jest imię i nazwisko oraz pełny adres i nie widziałem możliwości ukrycia tego

Na allegro jest regulamin który akceptujesz. Więc jeśli faktycznie widzisz te dane to sprzedający wyraził zgodę na to.

 

Wysłano z Google Pixel 2 XL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z zainteresowaniem przeczytałem odpowiedzi.

Ponieważ temat zszedł na profesjonalizm Janeba Time Sp. Z o.o.  Zegarki.pl,na forum Klub Miłośników Zegarów i Zegarków, znajduje się ciekawy temat. Przytoczę jedną z odpowiedzi:

 

 

Napisano 30 styczeń 2009 - 21:06

Przeczytałem cały wątek i... załamka...

Czy jest na forum topic o tym jakie my Konsumenci mamy prawa? Jeśli nie, to może warto założyć...


 

cij, dnia 3.9.2007 - 08:55, napisał:

Niestety po swoich doświadczeniach mogę stwierdzić, że standardy pracy, etyka i profesionalizm nie jest mocną stroną w szczególności firmy Janeba Time PL Sp. z o.o. Być może moje doswiadczenia z FC będą ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów(nie chodzi o to aby ludzie nie kupowali a raczej o to aby byli świadomi z czym mogą mieć do czynienia) , być może dystrybutor FC także wyciągnie z tego konstruktywne wnioski.

Mam wrażenie, że w dużej mierze chodzi tu o firmę Janeba Time.
Są oni przedstawicielami kilku marek na rynku PL, m.in. Festina, Lotus.
Sam widziałem, słyszałem złe opinie o ww firmie i chociażby ze względu na to (pomijając już wykonanie i aspekty techniczne zegarków) nie kupiłbym zegarka marek, które ta firma prowadzi. 

 

Zachęcam do przeczytania całego tematu:

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/11188-frederique-constant-wra%C5%BCenia-po-zakupie/

 

I na koniec

Wierzę, że na rynku funkcjonuje wielu poważnie podchodzących do prowadzonego interesu  sprzedających. Jednak to sytuacje przytoczone wyżej rzutują na obraz rynku, a jeśli do tego poczytamy o postępowaniu w sprawie niedozwolonego porozumienia na rynku sprzedaży zegarków:

https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10804

to przynajmniej ja bardzo mocno zastanawiam się nad zakupem zegarka w Polsce.

W świetle powyższego zasadnym było by zawiadomienie UOKiK o praktykach stosowanych przez Janeba Time Sp. Z o.o.  Zegarki.pl

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojeny, szukasz problemu tam, gdzie go nie ma. Co ma wspólnego jakiś kasztan z nierówno ustawioną datą z Twoją sprawą? W tamtym wątku też mam wrażenie, że ktoś czepiał się na siłę, natomiast w tym zdecydowanie usiłujesz stworzyć problem tam, gdzie go nie ma.

 

Zakładasz konto na forum tylko po to, żeby objechać jakąś firmę. Wynajdujesz bzdet i robisz z niego problem rangi koloru majtek Prezydentowej na audiencji u Papierza. Wynajdujesz niekoniecznie pasujący wątek na forum, przytaczasz od czapy wybrane cytaty, dorabiasz do tego swoją historię i myślisz, że ludzie to łykną. Niestety, większość ludzi domyśli się, że chodzi tylko o jakąś zawiść do sprzedawcy, chęć odgryzienia się za swoje niepowodzenie zakupowe. Żal...

 

Mój wniosek jest jeden. Jeśli firma X jest taka zła, jak o niej piszesz, to pozostaje Ci tylko cieszyć się, że nie kupiłeś w niej swojego wymarzonego zegarka, bo miałbyś zgagę do końca życia. Tym optymistycznym akcentem proponuję zakończyć ten jakże ciekawy wątek, bo smutek wzbiera jak się na to patrzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy. Znalazłeś jakąś wypowiedź niezadowolonego klienta z przed 12 lat i na podstawie tego wyrabiać sobie opinię o sprzedawcy? Wpadki się zdarzają. Moim zdaniem kolega zachował się bardzo profesjonalnie. Jesteśmy obecnie mocno uzależnieni od technologii, która niestety jest zawodna. Zegarek nie zszedł ze stanu, więc nadal wisiał na stronie, mimo że już de facto został sprzedany. Ty byś pewnie wolał, żeby komuś innemu anulować zamówienie i dać Tobie, ale pewnie ta druga osoba miałaby inne zdanie ;).

 

R.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Jaspel
      W ramach dalszej redukcji leci Oris, dobrze znany Pro pilot w bardziej komfortowej wersji - 41mm.
      Oris 01 751 7761 4065-07 6 20 07LC BIG CROWN PROPILOT BIG DATE
      Piękna granatowa tarcza, nowsza wersja z nakładanymi indeksami. Świetna luma o niebieskim kolorze.
      Zegarek na poprawnym chodzie, niewielkie, normalne ślady noszenia (zapobiegawczo 8/10).
      Pasek w dobrym stanie, jakieś tam przetarcia na klamrze.
      Zegarek z polskiej dystrybucji, zarejestrowany na myOris. Gwarancja skończyła się w styczniu 2024r (zegarek kupiony w 01.2021r).
      W komplecie Ori pasek z klamrą, komplet pudel, karty i paragon - dowód zakupu.
      Poproszę 4599zl do jakichś negocjacji.





















    • Przez PaweelK
      Na sprzedaż wędruje zegarek oris aqius whale shark. 
      Kupiony w Polsce. Pełen set. Zegarek pudełka papiery i rachunki. Kupiony w 2021 roku. Wiec jeszcze na rozszerzonej gwarancji orisa. 
      Założony 2-3 razy. Kilka rysek na zapieciu. Reszta idealna.
      Stan oceniam 9/10
      Bezel i wskazówki centrują idealnie. 
       
      Opis tu:
      https://dolinski.pl/oris-aquis-whale-shark-limited-edition-01-798-7754-4175-set/
       
      Cena 8̶0̶0̶0̶pln. 7000 PLN
      Co do zamian. Na 99% sprzedaż. 
      Ale proponować. Może coś tańszego plus dopłata. 



       


       






       
       
    • Przez Jaspel
      Do redukcji Oris 65 diver  (ref na zdjęciu) w rzadko u nas spotykanym rozmiarze 42mm, w wersji z czarnym bezelem i atramentowa tarcza.
       
      Piękny zegar z vintage vibe, wypukłe szkło, bardzo ładne nakładane indeksy.
       
      Świetnej jakości i bardzo wygodna bransoleta, podwinięte uszy sprawiają że klei się do ręki.
       
      Stan zegarka i bransolety 8.5/10 - nic grubszego wartego odnotowania, normalne ślady użytkowania.
       
      Zegar po spa i serwisie u Pietrzaka w Watches Spa w połowie 2021r.
       
      Pod koniec stycznia sprawdzana szczelność i mechanizm - wydruki na zdjęciach.
       
      W komplecie :
       
      - zegar na bransolecie na około 18.5 
       
      - oryginalny pasek z klamrą Oris, raczej sama klamra użyteczna, pasek co najwyżej pod wymiar na nowy 
       
      - komplet pudełek i kart, dodatkowo rachunek z Watches Spa oraz wydruki ze szczelności i wibrografu 
       Poproszę 5509zl było jest 4999zl
      odbiór Łódź / okolice





















      idget span
    • Przez Seler
      Polska dystrybucja. Stan 9/10. Kupiony w lipcu 2021. 
       
      Referencja 733 7707 4357-07 4. Pasek gumowy.
       
      W zestawie 2 x świetnie z nim grające NATO od Crown&Buckle.
       
      5300zł z wysyłką paczkomatem lub odbiór osobisty w Warszawie.
       
       









       
       

    • Przez ledr
      Sprzedam: Oris Aquis Great Barrier Reef III (01 743 7734 4185-Set)
      Niestety muszę się pozbyć tej perełki – limitowana wersja Aquisa, praktycznie niedostępna w Polsce i rzadko do trafienia na rynku wtórnym w UE: Great Barrier Reef III.
      Stan zegarka 9/10 – drobne ślady od deskdivingu na bransolecie, szczególnie na polerowanych elementach; koperta i bezel czyste, także szkło w stanie idealnym. Do kompletu dorzucam osobno kupiony granatowy pasek kauczukowy z oryginalną klamrą. Wszystkie papiery i pudło w komplecie, wciąż na gwarancji z możliwością przedłużenia na stronie Orisa.
      Rozmiar jak w standardowym Aquisie II (43,5mm), plus rzadko spotykane w Aquisach komplikacje: mała sekunda i data ze wskaźnikiem wokół tarczy. Niepowtarzalny kolor tarczy – błękit mieniący się w zależności od kąta padania światła, czasem ciemniejszy, nawet przechodzący w granat.
      Cena za komplet z paskiem kauczukowym i zapięciem Orisa (oraz dodatkowe śrubki): 9.300 9.000 pln
      Cena bez paska kauczukowego: 8.900 8.500 pln
      Negocjacje ogranicza inflacja i brak dostępności tego modelu w Europie, ale... z każdym poważnie zainteresowanym porozmawiam.
      Wysyłka ubezpieczonym kurierem na mój koszt, możliwy, a nawet preferowany odbiór osobisty.
       







×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.