Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Zolw

DHL ? nigdy w życiu !

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Koledzy chciałbym podzielić się z Wami moją „przygodą” z firmą dhl. Na piątek zamówiłem kuriera z dhl po odbiór przesyłki. Zamówienia dokonałem przez brokera. W piątek przesyłka nie została odebrana, dowiedziałem się u konsultanta, że kurier cytuję „zachował się nieładnie i zamknął zlecenie nie odbierając przesyłki”, procedura reklamacji, otworzenie interwencji jak to oni nazywają. Finalnie kurier przyjedzie w poniedziałek. Poniedziałek godzina przed 19 dzwonię do nich gdzie ten kurier, Pani informuje mnie, że kurier zlecenie zamknął, ba zamknięto nawet interwencję. dzisiaj od nowa reklamacja, procedura interwencji i czekam na decyzję łaskawców. Ludzie z dhl mają to wszystko w d...e to jest chyba jakiś standard ich działania bo to, że kurier zamyka zlecenie nie odbierając paczki to jest dla nich coś normalnego.

Po tej sytuacji nigdy w życiu nic nie wyślę dhl. Najgorsze jest to, że ja muszę się tłumaczyć osobie która czeka na przesyłkę. Nawet nie ma skali na poziom obsługi dhl.

 

Zastanawiam się czy opisać tą sytuację i wysłać do centrali dhl może oni zrobią porządek z miernotami które tam pracują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Ja już jakiś czas temu zrezygnowałem z nadawania paczek konkretną firmą kurierską (z DHLa wyleczyłem się najszybciej). Korzystam z usług EPAKi i jestem mega zadowolony  :) Idę do nich, mówię na czym mi zależy, a oni już dobierają firmę i jeszcze nie zdarzyło się, żeby coś było nie tak  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tylko DHL- miło, przyjemnie, fachowo. Ale to może dlatego że osobiście nadaję w oddziale?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy narzekają na pocztę oraz ich kurierów (i słusznie :) ), ale chyba w każdej z firm kurierskich z których korzystałem trafiły się jakieś nieprzyjemne historie. DHL jest u mnie na pewno na szarym końcu. FedEx, DPD, UPS, DHL, Schenker, Inpost (tu jest dopiero "zabawnie" :D )i pewnie jeszcze inne... Z grubsza jedno barachło. Nie ma co, szkoda nerwów, aczkolwiek rozumiem.

Edytowane przez Krygo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DHL jeszcze rok temu solidne jak skała. Teraz obsługują zalando.pl. Chyba nic nie rzeba dodawać ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie najgorsze jest to, że zapłaciłem za usługę, i co mam teraz ich prosić o to żeby odebrali przesyłkę i wywiązali się z umowy? Ze strony dhl brak pomocy, zakładają sobie jakieś śmieszne interwencje z których nic nie wynika. A jeszcze ja muszę się tłumaczyć za nich przed osobą która czeka na paczkę. Na domiar złego mam jeszcze zapalenie płuc i ledeo żyję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jak dotąd bardzo dobre doświadczenia z DHL i inPostem, z Pocztą Polską gorzej... myślę, że nie ma między firmami kurierskimi znaczących różnic, ewentualne problemy generują konkretni pracownicy.    

Edytowane przez 4palce

Langel 17 jewels - Bulova Accutron Automatic 63B98 - Citizen Proximity BZ1000-54E - Swatch YIS403 - Alba AEFD557

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz mieć święty spokój? Nadaj paczkę na przykład dpd. Niby też nic specjalnego, ale nikt łaski nie robi, że wykona usługę.

Pieniądze przelane na konto dhl potraktuj jako zapłatę za naukę. A może uda się je odzyskać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz mieć święty spokój? Nadaj paczkę na przykład dpd. Niby też nic specjalnego, ale nikt łaski nie robi, że wykona usługę.

 

Heheheh, dobre. 2, albo 3x w ogóle nie odebrali ode mnie paczki zamówionej przez sendit + przed weekendem jeszcze jedna sytuacja, kiedy kurier w ogóle nie przyszedł do pracy (podobno) i rozdzielili jego paczki na innych i się nie wyrobili. Musiałem dzwonić na infolinię i ponawiać odbiór dnia następnego.

Edytowane przez Krygo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DHL jeszcze rok temu solidne jak skała. Teraz obsługują zalando.pl. Chyba nic nie rzeba dodawać ;).

To jest prawdziwy problem ;)

Trzeba ukrócić kobietom  możliwość kupna ubrań z częstotliwością nabywania chleba, a usługi kurierskie znów będą szybkie, solidne i na czas.

 

Poważnie, inaczej będzie jeszcze gorzej.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest prawdziwy problem ;)

Trzeba ukrócić kobietom  możliwość kupna ubrań z częstotliwością nabywania chleba, a usługi kurierskie znów będą szybkie, solidne i na czas.

 

Poważnie, inaczej będzie jeszcze gorzej.

Niech kupują ile wlezie jeśli je na to stać. Problem w tym, że mają darmowy zwrot. Zamawiają 30 par butów, a później - jak już razem z koleżankami, sąsiadkami przymierzą przez weekend - odsyłają za darmochę a DHL wozi ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech kupują ile wlezie jeśli je na to stać. Problem w tym, że mają darmowy zwrot. Zamawiają 30 par butów, a później - jak już razem z koleżankami, sąsiadkami przymierzą przez weekend - odsyłają za darmochę a DHL wozi ;).

To miałem na myśli, ale napisałem w skrócie.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie najgorsze jest to, że zapłaciłem za usługę, i co mam teraz ich prosić o to żeby odebrali przesyłkę i wywiązali się z umowy? Ze strony dhl brak pomocy, zakładają sobie jakieś śmieszne interwencje z których nic nie wynika. A jeszcze ja muszę się tłumaczyć za nich przed osobą która czeka na paczkę. Na domiar złego mam jeszcze zapalenie płuc i ledeo żyję...

 

Składasz skargę do przełożonego tego kuriera i zaraz kogoś przyślą.

U mnie nie ma reguły. Wszystkie firmy kurierskie dają du.py, ale to wina kurierów. Zauważyłem też dużą rotację.

Ciekawe dlaczego?


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyżej masz odpowiedz, zbyt mało ludzi, zbyt dużo pracy, niskie płace.

 

Jaki kurier trzy razy jeżdzi z jednymi majtkami dla jakiejś pani, to musisz czekać na swój zegarek.....


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Składasz skargę do przełożonego tego kuriera i zaraz kogoś przyślą.

U mnie nie ma reguły. Wszystkie firmy kurierskie dają du.py, ale to wina kurierów. Zauważyłem też dużą rotację.

Ciekawe dlaczego?

Fakt. Rotacja jest duża. Kiedyś miałem numery telefonów do kurierów obsługujących dany rewir wszystkich firm. Można było zadzwonić, dogadać godzinę itd. Obecnie za każdym razem podjeżdża ktoś inny.

Ja wysyłam zawsze Pocztexem i nigdy nie ma problemu. BTW to jest jedyna firma która wam ubezpieczy zegarek mechaniczny na większą kwotę przy wysyłce za granicę.

DHL-em w ogóle nie wolno wysyłać zegarków ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak prawie wszędzie, chcemy tanio, dużo, szybko to i jakość produktu, usługi jest gorsza.

Chleb za 2 zł sprzedawany przez słabo oplacanego pracownika, zawsze będzie gorszy, ale jest popyt to i jest podaż.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla kolegów „robiących w hurcie” to pewnie nie jest rozwiązanie ale dla takiego detalisty jak ja najlepsze osobiste spotkanie stron. A i ciekawego człowieka można poznać ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wina kurierow nie firmy. Ja uzywam Dpd i nigdy nie miałem z nimi problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W DHLu zamówienie kuriera przez telefon - 5zł. Przez net - za darmo. Kiedyś ichnie koperty i foliopaki były gratis - teraz się płaci.

Nie, żebym był skąpcem, ale jak się doda jakość ich usług, to kiepsko to wypada.

Niestety, kapitał nastawiony na maksymalizację miażdży, też klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DPD mnie pasuje zwłaszcza przy zamawianiu wartościowych przedmiotów.  Przy paczkach za pobraniem można przed zapłatą otworzyć i przy kurierze sprawdzić zawartość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Rotacja jest duża. Kiedyś miałem numery telefonów do kurierów obsługujących dany rewir wszystkich firm. Można było zadzwonić, dogadać godzinę itd. Obecnie za każdym razem podjeżdża ktoś inny.

DHL-em w ogóle nie wolno wysyłać zegarków ;).

Ja zawsze wysylalem- ie wpisywac jako bizuteria. Babka otwierala paczke , robila zdjecia, zapisywala- zegarek. Bez problemu z ubezpieczeniem . Do 10tys zl. placilem cos okolo 50 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od kuriera, korzystam z DPD, choć miałem z nimi (czytaj kurierem), kilka spięć, był na tyle bezczelny, że odpowiadał mi przez telefon że mu nie po drodze, że jest już w innym miejscu. Musiałem za gnojem jeździć prze pół miasta aby odebrać towar, i to był jego ostatni kurs. Dwa razy mnie tak zrobił, trzeciej szansy nie było. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wina kurierow nie firmy. Ja uzywam Dpd i nigdy nie miałem z nimi problemu

Nie kurierzy ustalają zasady według jakich działa firma.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem jest IMO w tym, że taki na przykład DHL narobił pick-upów w różnych In-medio, Żabkach, Stonkach i Biedronkach, a kurierów jest podobna ilość jak przed tą ekspansją. Do tego furgonetki kurierów pełne butów z zalando i mamy korek jak się patrzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.