Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

janusz_ad

zegarek TED LAPIDUS

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim! :)

Posiadam zegarek TED LAPIDUS zakupiony w 2011 r w Aparcie.

Niestety pękło mi szkło w wyniku upadku.

Czy znajdzie się na forum jakiś fachowiec, który podjąłby się wymiany szkła w tym zegarku??

 

Zdjęcie zegarka ->>http://bit.ly/2VmAaHx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez BlasiusG
      Moi drodzy. Nie znam się za bardzo, a chciałbym wiedzieć czy w takim zegarku jaki jest na zdjęciu, da się bez problemu wymienić szkiełko? Oczywiście nie chcę sam tego robić tylko u jakiegoś fachowca.
       

    • Przez SzymonKarpKam
      Witam, posiadam otrzymaną od dziadzia Omege De Ville, w pełni sprawna i oryginalna. Problem w tym, że szkło jest pęknięte. Chciałbym zdobyć najlepiej szafirowe, szkło do tego zegarka i zwracam się z pytaniem gdzie mogę ją zdobyć. Jak byłem z miesiąc temu u zegarmistrza powiedział, żeby go znowu odwiedzić i wtedy dogadamy się co do szkła, a jako, że jest teraz zamknięty i dzowniac do niego mówi, że nic nie robi i żebym sobie sam skołował, więc szukam u was pomocy. Najlepiej żeby osoba/firma znajdowała się jak najbliżej Podkarpacia. Rzecz jasna od razu chciałbym, żeby mi zamontowała szkiełko. Chciałbym również zdobyć oryginalną koronkę, żeby zastąpić ta, która mam teraz bo jest zjechana. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.


    • Przez adamsvip
      Witam,