Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Masu

Zenith z włoskiego ebay

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Jestem absolutnym laikiem jeśli chodzi o zegarki vintage, dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli zadaje głupie pytania.

 

Planuję kupić pierwszy zegarek vintage i uparłem się na Zenitha. Szukam czegoś max do 1000zł. Liczę się z tym, że będzie on wymagał serwisu (myślę też o subtelnym odświeżenie tarczy u Baum & Baum w Gdańsku). Zakładam, że ten egzemplarz może się mieścić w budżecie. Czy zegarek wygląda na oryginalny i czy warto się nim zainteresować?

 

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.it%2Fulk%2Fitm%2F392253286666

 

Koperta wygląda na odnawianą, tarcza wprost przeciwnie. Koronka niesygnowana i co najgorsze brak zdjęć mechanizmu. Z drugiej strony sprzedawca ma dobre oceny.

Poprosiłem o zdjęcie mechanizmu, ale nie wiem czy wyśle. Jak coś to wrzucę tutaj.

 

Czy może mi ktoś pomoc ocenić sens angażowania się w licytację?

Jestem osobą cierpliwą, jeżeli kwestia znalezienia perełki to kwestia poświęcenia na to kilku tygodni pilnowania ofert na ebay/allegro/olx to jestem w stanie się powstrzymać z zakupem. Dużo bardziej mi zależy na czyms co będzie okazją, niz na kupieniu czegoś zaraz.

 

Liczę na pomoc i pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcza i wskazówki oryginalne.

Środek jest istotny, bez jego widoku trzeba odpuścić.

Chcesz Zenitha vintage pisz do @sneer


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, niezawodny Mistrzu :) Dowiem się czy mi wyśle środek.