Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

DonBarton

Witam i zapraszam do rozmowy.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów,

Mam na imię Bartek i znalazłem się tutaj ponieważ zamierzam kupić swój pierwszy porządny zegarek i na pewno nie ostatni. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o tematykę zegarków. A że nie chciałbym wydać pieniążków na coś kiepskiej jakości to na pewno wiedza wasza będzie mi bardzo przydatna przy wyborze zegarka. 

Najbardziej podobają mi się klasyczne zegarki w stylu nurkowym z obracana częścią koperty (nawet nie wiem jak to się fachowo nazywa) ale jako żę jest to zegarek według mnie najbardziej uniwersalny i nada się do codziennego stroju, sportowego jak również będzie on wyglądał dobrze przy koszuli i garniturze.

I taki właśnie jako pierwszy zegarek zamierzam zakupić. Szkoda tylko że dopiero po 7 dniach mogę udzielać się w pozostałych tematach gdyż zastanawiam się między dwoma zegarkami a dodatkowo trafiłem na fajną promocję:

 

Victorinox Swiss Army Mavercik https://www.swiss.com.pl/pl/zegarek-meski/241436 cena regularna 1950 zł w promocji aktualnie 1190 zł 

 

Swiss Army Hanowa Nautilas Gents https://www.swiss.com.pl/pl/zegarek-meski/06-5296-04-007 w cenie regularnej 970 zł