Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

olddev

Kolejne pytanie o cene.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Faktem jest, że trochę na temat zegarków wiesz. Jesteś też bardziej obiektywny aniżeli ja, w swoich opiniach dotyczących IWC. Nie pozostaje nic innego jak tylko pogratulować.

 

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paciak2

Witam wszystkich po malej przerwie :lol:

Zauwazylem ze kreci sie tu temat techniki renowacji tarcz na Złotej.

Powiem tak, ze robimy roznymi technikami. Przy drozszych markach po zeskanowaniu oryginalu, odtwarza sie - mozna powiedziec - identiko :wink: Korzysta sie w takich sytuacjach, rzeczywiscie tamoptechnika. Jezeli ktos zazyczy sobie przy tanszych zegarkach, jak DELBANA, ATLANTIC itp. by skozystac z tej techniki i zaplaci wiecej, ok. 120 zł za szt. to nie ma problemu zrobic lepsza technika :lol: Wszytko zalezy od dogadania sie. Teraz pracujemy nad opublikowaniem na stronie www galerii z naszymi "pracami rzemieslniczymi". Za jakis czas zapraszam na strone www.glowaccy.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chcę podpuszcać, ale bym zaryzykował. Odnowienie tarczy to jak remont zabytkowego samochodu, kupienie nowej to jak wywalenie blach i kupienie plastikowych wtrysków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ja nie chcę podpuszcać, ale bym zaryzykował. Odnowienie tarczy to jak remont zabytkowego samochodu, kupienie nowej to jak wywalenie blach i kupienie plastikowych wtrysków.

 

Trochę przesadzasz. Jeżeli producent wymienia starą tarczę na nową (oczywiście oryginalną), to tego typu porównanie jest bezzasadne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, przesadziłem. To jak wyrzucić stare blachy zamiast je lakierować i kupić nowe fabryczne. Poniosło mnie przywiązanie do części z pierwszego montażu. :oops:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.