Skocz do zawartości

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Zegarek Fossil problem z baterią i otwarciem

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 RakietSlav37

RakietSlav37
  • Nowy Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 21 kwiecień 2019 - 18:20

Witam trzymam swojego fossila w pudle na zegarki razem z innymi zegarkami ostatnio zatrzymał się kilka razy wyciągnąłem koronkę wcisnąłem i znów ruszył ale zaczyna się czasami późnić po jakimś czasie lub się zatrzymuje . Ponadto wskazówka od stopera po wciśnięciu zaczyna wariować gdy chodzi drży i przeskakuje nie można cownąć . Podejrzewam baterie , chciałm spróbować odkręcić ( mam klucz do otwierania zegarków ) Ale dekiele jest tak mocno przykręcony , że za nic nie chce ruszyć . Co to może być może w ogóle nie bateria. Wiem że to zegarek raczej modowy ale bardzo go lubię i chciałbym go uratować . Nie wiem jaki mechanizm siedzi w środku. Może to dziwne pytanie ale jestem amatorem i ciekawi mnie czy przechowywanie zegarków kwarcowych z innymi kwarcami i mechanicznymi w pudle na 12 zegarków może mieć jakiś niekorzystny wpływ na działanie?

Załączone miniatury

• fff.jpg

Użytkownik RakietSlav37 edytował ten post 21 kwiecień 2019 - 18:30

• 0

#2 kiniol

kiniol

wieżowy

• Użytkownik
  • 6136 postów

Napisano 21 kwiecień 2019 - 19:11

bateryjka...

• 0

#3 loituma

loituma

stary dziad :)

• Użytkownik (no_required_posts)
  • 4872 postów

Napisano 21 kwiecień 2019 - 21:16

ciekawi mnie czy przechowywanie zegarków kwarcowych z innymi kwarcami i mechanicznymi w pudle na 12 zegarków może mieć jakiś niekorzystny wpływ na działanie?

Nie, nie ma to negatywnego wpływu. Jak sam zauważyłeś Fossil to nie jest marka sama w sobie, więc i nie spodziewaj się w nim ani super mechanizmu, ani solidnej baterii.

Od jej wymiany trzeba rzeczywiście zacząć. Myśle, że to wystarczy.