Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Novator

Oris Aquis z Allegro

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fidelio

Zegarek wygląda ok, choć wedle mojej wiedzy, cena nowego Aquisa na kajdanie to poniżej 8000 zł. Cena wydaje się bardzo atrakcyjna, choć zastanawiam się, czy jest gwarancja Orisa? A sam zegarek świetny (mam wersję 39,5 mm na pasku).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam nicku, ale to sklep kolegi z forum. Poza allegro pojdzoe jeszcze taniej ;)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fidelio, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że to bardzo atrakcyjna cena. Stad zapala mi się lampka, czy sprzedawca jest wiarygodny :-)

A jaką masz grubość nadgarstka? Bo ja mam 16,5cm i biję się z myślami, który rozmiar wybrać, a nie mam możliwości przymierzyć.

Mają też swoją stronę:

https://sklepatram.pl/

Edytowane przez Novator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Ja mam podobnej wielkości nadgarstek i jednak wziąłem 39,5 mm. W temacie Orisa jeszcze popytaj o tą aukcję..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Zegarek wygląda ok, choć wedle mojej wiedzy, cena nowego Aquisa na kajdanie to poniżej 8000 zł. Cena wydaje się bardzo atrakcyjna, choć zastanawiam się, czy jest gwarancja Orisa? A sam zegarek świetny (mam wersję 39,5 mm na pasku).

 

Tak jak pisałem kilka razy. Nie, nie ma gwarancji Orisa, jest dwa lata (albo ile tam daje) gwarancji sprzedawcy. Zegarka nie można zarejestrować, czyli brak 3 roku gwarancji. Był u nas ostatnio klient z zakupionym tam zegarkiem, sam zegarek OK, ale gwrancja to świstek papieru napisany w Wordzie. Na forum nasz nowy kolega - sprzedawca pisze, że serwis jest za granicą, ale na OLX już pisze, że zegarki naprawia zaprzyjaźniony zakład zegarmistrzowski z Krakowa. 

 

Gdyby kolega chciał nowy z polskiej dystrybucji, zarejestrowany z pełną gwarancją, zapraszam na PW. Cena na PW.

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Sprzedawca zobligowany jest rękojmią - 2 lata od wydania towaru. A co dotyczy propozycji Jacka, to ja polecam. Sam w ten sposób nabyłem swojego Aquisa, zarejestrowałem na stronie (3 rok gwarancji) i jestem bardzo zadowolony :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak , zapraszam na kawę nawet za nią płacę przy odbiorze osobistym  :)

Ten temat był już tu poruszany a nawet wypowiadał się sam własciciel w kwesti gwarancji. Tu link do sklepu

https://sklepatram.pl/oris-aquis-date-01-733-7730-4135-07-8-24-05-peb-diver-p-53.html

Osobiście wybrałbym się na miejsce po ten zegarek.

 

Tak jak pisałem kilka razy. Nie, nie ma gwarancji Orisa, jest dwa lata (albo ile tam daje) gwarancji sprzedawcy. Zegarka nie można zarejestrować, czyli brak 3 roku gwarancji. Był u nas ostatnio klient z zakupionym tam zegarkiem, sam zegarek OK, ale gwrancja to świstek papieru napisany w Wordzie. Na forum nasz nowy kolega - sprzedawca pisze, że serwis jest za granicą, ale na OLX już pisze, że zegarki naprawia zaprzyjaźniony zakład zegarmistrzowski z Krakowa. 

 

Gdyby kolega chciał nowy z polskiej dystrybucji, zarejestrowany z pełną gwarancją, zapraszam na PW. Cena na PW.

Edytowane przez Wiktor_O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

'Temat wałkowany wielokrotnie.

Sama firma Oris przecież tych zegarków nie naprawia tylko centrum serwisowe dystrybutora PL czyli zwykły serwis zatrudniający zegarmistrzów.

Tak jak napisał fidelio sprzedawca ma obowiązek udzielenia dwu letniej rękojmi na każdy sprzedany zegarek i takiej też udzielamy.

W przypadku wad produkcyjnych zegarek jest odsyłany do autoryzowanego  centrum serwisowego zagranicznego dystrybutora  danej marki.

W przypadkach prostych , typu przesmarowanie mechanizmu , modułu automatu itp. takie naprawy są robione na miejscu w wyspecjalizowanym

serwisie. Pozwala to nam najczęściej  zmieścić się w czasie 14 dni na naprawę. Klient ma zawsze wybór w jaki sposób chce zrealizować taką reklamację.

Dostęp do oryginalnych  części zamiennych sprzedawanych marek mamy , dostęp do oryginalnych części do mechanizmów sw200-1 czy sw500 jest powszechny.

Format karty gwarancyjnej czy jest to karta plastikowa , czy kartonik złożony na pół czy kartka A4 jest to temat drugorzędny.

Jesteśmy na etapie dogrywania - przedłużenia gwarancji dla Orisa do 3 lat. 

Ja osobiście preferuje zawsze dodatkowy rabat niż tzw gwarancję dystrybutorską i wyższą cenę , trzeba sobie doskonale sprawę zdawać z tego ,że większość usterek które powstają w zegarkach i tak są to usterki mechaniczne , dla mnie osobiście lepiej mieć bufor finansowy na tego typu wypadki.

Mam nadzieję , że wszyscy zainteresowani uzyskali na nurtujące pytania odpowiedź.

Jeżeli nie to pozostaje do dyspozycji.

Co do kwestii lekceważącego sposobu wypowiedzi kolegi , to wspomnę  tylko ,że często do mnie właśnie trafiają klienci , którzy mają bardzo "dobre i długie" historie napraw przez autoryzowane serwisy min  Orisa czy innych marek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak jak pisałem kilka razy. Nie, nie ma gwarancji Orisa, jest dwa lata (albo ile tam daje) gwarancji sprzedawcy. Zegarka nie można zarejestrować, czyli brak 3 roku gwarancji. Był u nas ostatnio klient z zakupionym tam zegarkiem, sam zegarek OK, ale gwrancja to świstek papieru napisany w Wordzie. Na forum nasz nowy kolega - sprzedawca pisze, że serwis jest za granicą, ale na OLX już pisze, że zegarki naprawia zaprzyjaźniony zakład zegarmistrzowski z Krakowa. 

 

Gdyby kolega chciał nowy z polskiej dystrybucji, zarejestrowany z pełną gwarancją, zapraszam na PW. Cena na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

To proszę się podzielić tymi historiami a w zamian ja podzielę się historiami klientów obsługiwanych przez Pana „firmę”.

Z reszta, każdy ma swój portfel i swoje pieniądze. Jeśli przy zegarku za kilka lub kilkanaście tysięcy komuś robi różnica w cenie rzędu 500-1000zl i zakup w firmie która sprowadza zegarki nie wiadomo skąd (znaczy ja dokładnie wiem skąd) gwarancje daje mocno dyskusyjna to to jest tylko i wyłącznie jego sprawa. Problem jest zupełnie innego kalibru ale o nim tu pisał nie będę bo nie mogę.

 

A co do serwisu, proponuje Panu zajrzeć na naszą stronę o sprawdzić jakich marek autoryzację mamy i porównać to z serwisami z których Pan korzysta. I tak jak pisałem wyżej jeśli ma Pan jakieś zastrzeżenia proszę napisać, chętnie posłucham i zweryfikuję, bi na razie to pisanie dla pisania. Druga kwestia o której powiem Pan mieć pojęcie to fakt ze klient niezadowolony zawsze jest głośny a ten zadowolony pozabawia temat bez echa. Jeden niezadowolony na dziecięciu zadowolonych wiec zdaje się powodować wrażenie ze coś jest złe.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam że jeżeli do tematu podchodzi się tak " wiem ale nie powiem bo nie mogę ale jest żle " to lepiej nie pisać nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

To źle uważasz bo są kwestie których się publicznie nie porusza.

Z reszta dla mnie temat zamknięty.

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Wspomniałem tylko, że temat ma takowe.

Pozostałe opisałem.

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu akurat się z tobą zgodzę ,że nie należy publicznie oczerniać konkurencji w jakikolwiek sposób. Pisałem ogólnie o serwisach autoryzowanych a nie tylko o serwisie Orisa .Autoryzacja w dzisiejszych czasach , i tak  głównie polega  na tym  ,że producent dostarcza części zamienne tylko do autoryzowanego serwisu. Bardziej w dzisiejszych czasach  się liczą ludzie którzy daną usługę wykonują.

Klient ma zawsze wybór i jest dokładnie poinformowany o warunkach gwarancji i reklamacji oraz tym ,że jeżeli chce mieć gwarancje realizowaną w centrum serwisowym PL to musi zegarek kupić od AD w wyższej cenie.

Zawsze za ten zaoszczędzony 1000 zł może oddać zegarek do ACS PL na serwis po 2 roku i uzyskać nową gwarancję.

Ma wtedy  większe możliwości i to czy chce z nich skorzystać to tak jak napisałeś to wyłącznie jego sprawa.

Część klientów wybierze gwarancję realizowana przez ACS Polska , część naszą ofertę realizowana w ACS za granicą i ja nie widzę w tym problemu. Dla mnie osobiście zakup zegarka przypomina trochę zakup samochodu. Jak dostałbym dwie oferty na zakup tego samego modelu jeden w cenie x , drugi w cenie x - rabat na wymianę całego sinika to wybiorę tą drugą opcje , bo daje mi ona większą niezależność. Oczywiście będą też klienci którzy docenią "opakowanie" u AD i takich klientów też szanuję. BTW - obydwoje wiemy ,że te zegarki nie specjalnie się psują :)

Miłego dnia

 

AD- autoryzowany dealer
ACS - autoryzowane centrum serwisowe

 

 

 

To proszę się podzielić tymi historiami a w zamian ja podzielę się historiami klientów obsługiwanych przez Pana „firmę”.
Z reszta, każdy ma swój portfel i swoje pieniądze. Jeśli przy zegarku za kilka lub kilkanaście tysięcy komuś robi różnica w cenie rzędu 500-1000zl i zakup w firmie która sprowadza zegarki nie wiadomo skąd (znaczy ja dokładnie wiem skąd) gwarancje daje mocno dyskusyjna to to jest tylko i wyłącznie jego sprawa. Problem jest zupełnie innego kalibru ale o nim tu pisał nie będę bo nie mogę.

A co do serwisu, proponuje Panu zajrzeć na naszą stronę o sprawdzić jakich marek autoryzację mamy i porównać to z serwisami z których Pan korzysta. I tak jak pisałem wyżej jeśli ma Pan jakieś zastrzeżenia proszę napisać, chętnie posłucham i zweryfikuję, bi na razie to pisanie dla pisania. Druga kwestia o której powiem Pan mieć pojęcie to fakt ze klient niezadowolony zawsze jest głośny a ten zadowolony pozabawia temat bez echa. Jeden niezadowolony na dziecięciu zadowolonych wiec zdaje się powodować wrażenie ze coś jest złe.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak , na allegro doliczona jest prowizja 8% dla zwykłych aukcji , 12% dla aukcji promowanych/

Nie pamietam nicku, ale to sklep kolegi z forum. Poza allegro pojdzoe jeszcze taniej ;)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dyskutujecie o tej gwarancji jakby Orisy sypały się na potęgę a to dobre zegarki nawet bardzo. Jako sprzedawcy możecie przedstawić za i przeciw kupna w danym miejscu, ale już wybór zostawcie konsumentom :) pozdrawiam i bez napinki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bazant

Ja osobiście cenię sobie kontakt oraz zawsze wzorcową transakcje z kolegą Jash. Kilka razy już to się zdarzyło i zawsze było bez żadnych problemów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.