Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Liquid

Glycine Combat 6 Classic Moonphase

Rekomendowane odpowiedzi

   Witam właśnie otrzymałem czasomierz Glycine Combat 6 Classic Moonphase GL0113 i patrząc na mechanizm zauważyłem że posiada mechanizm caliber no. GL 224 na 26 kamieniach (inetrnet mówi o 25 w tym mechanizmie ) widziałem również owe zegarki z caliber no. 280 na 24 kamieniach gubię się już w tym wszystkim ponieważ jestem laikiem w temacie mechanizmów kalibrów itd. więc zwracam się z prośbą o pomoc do Was aby ustalić :

 

  1.Czy jest AUTENTYCZNY :)

  2.Czy mogę zegarek dokręcać ręcznie ponieważ ma taką możliwość

  3.Jak ustawić fazy księżyca krok po kroku gdyż papierologii w full secie jak na lekarstwo  :)))

 

  Z góry dziękuję i pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

post-106170-0-14171800-1555965589_thumb.jpg

post-106170-0-02193000-1555965715_thumb.jpg

post-106170-0-86740600-1555965721_thumb.jpg

post-106170-0-96990500-1555966191_thumb.jpg

Edytowane przez Liquid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

  1.Czy jest AUTENTYCZNY :)

  2.Czy mogę zegarek dokręcać ręcznie ponieważ ma taką możliwość

  3.Jak ustawić fazy księżyca krok po kroku gdyż papierologii w full secie jak na lekarstwo  :)))

 

Są tutaj bardziej światli ode mnie, ale jako zadowolony użytkownik takiego czasomierza, uważam, że:

 

1. Tak.

2. Tak.

3. Ustawiasz tak, jak dzień tygodnia. W pozycji koronki 0 - nakręcasz, w pozycji 2 - ustawiasz godzinę, w pozycji 1 - pośredniej - w jedna stronę ustawiasz dzień miesiąca, a w drugą - fazę Księżyca.

 

Zamieszanie z mechanizmami jest spowodowane zaprzestaniem "eksportu" mechanizmów ETA 2824 i zastąpieniem ich przez Sellitę SW-200. Kalibry Glycine oparte są o te werki. SW-200 jest ulepszoną (z dodanym jednym kamieniem) ETĄ 2824. Zdarzają się werki z nowym mechanizmem i starym wahnikiem.