Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
ar2ur

Vostok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Mam do kupienia taki oto Vostok z tym tylko ze bez paska i bateria w nim padła. Cena około 500/550zl. Z racji z jestem laikiem chciał bym was prosić o pomoc czy kupując ten egzemplarz nie wtopie kasy. Właściciel twierdzi że przez to że nie był użytkowany bateria padła. Jest ryska na szkiełku ale to idzie zrobić.

Z góry dziękuję za pomoc

post-109642-0-65444400-1559211009_thumb.jpg

post-109642-0-67730700-1559211026_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja bym tyle nie zapłaciła. Nowy kupisz poniżej 1k, z dwuletnią gwarancją, całym szkiełkiem i paskiem. A co jak się okaże, że jego niedziałanie nie jest winą wyczerpanej baterii?

Ale zrobisz jak uważasz

 

Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Carrot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie myślałem nad tym że kupię za 500zl ale warunek taki ze jedziemy do zegarmajstera i na sprzedającego koszt wymienimy baterie. Działa to okej biorę, a jak nie to dowodzenia ślepa gienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w ten sposób, to jeszcze do przyjęcia, o ile nie musisz daleko gonić. Ja, mimo wszystko, bym chyba jednak dołożyła i kupiła nowy. Nie jest to jakiś szczególny zegarek, żeby kupować z niedociągnięciami i wadami za połowę ceny. Na pasek będziesz musiał pewnie że stówkę wydać, nie wiem jak ze szkiełkiem.

 

Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach