Skocz do zawartości

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Opóźnienie się zegarka

Festina F20351 Festina

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 karols

karols
  • Nowy Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 10 czerwiec 2019 - 16:12

Witam.

Jestem laikiem odnośnie działania zegarków więc jeśli moje pytanie będzie niemądre, proszę o wyrozumiałość.

Niedawno kupiłem nowy zegarek Festina F20351. Dzisiaj rano zegarek wskazywał prawidłową godzinę i minuty. Kiedy byłem w pracy zauważyłem że zegarek spóźnia się około 10 minut. Zastanawiałem się co może być tego przyczyną. Bateria raczej jest dobra bo zegarek kupiłem tydzień temu i nie bawiłem się nim za bardzo. Przypomniało mi się że dzisiaj zegarek miał bliski kontakt przez około 20-30 sekund z włączonym wiatraczkiem biurowym z lat '80. Chodzi mi o to czy na opóźnienie zegarka mogło mieć wpływ pole elektro-magnetyczne generowane przez ten wiatraczek? Teraz urządzenia są zbudowane tak żeby nie zakłócać pracy innych urządzeń i spełniać pewne normy jednak 40 lat temu kto wie jak to było... Dodam jeszcze że po całym zdarzeniu ustawiłem zegarek z dokładnością co do sekundy (z pomocą zegarka w Windowsie na komputerze) i teraz po 4 godzinach zegarek wskazuje prawidłową godzinę także co do sekundy. 

Pozdrawiam

• 0

#2 Ritter

Ritter
  • Użytkownik
  • 1230 postów

Napisano 14 czerwiec 2019 - 22:32

Masz niewielkie szanse na to by problemem był wiatrak biurowy. Jeżeli już to by pospieszył mechanizm a nie spowolnił. No chyba, że to wiatrak biurowy z Czarnobyla ;) to wtedy sam nie wiem?

Póki co nie przejmuj się a jak problem będzie wracał to oddaj go w ramach gwarancji.

• 0

#3 Jędrula.wawa

Jędrula.wawa
  • Użytkownik
  • 811 postów

Napisano 15 czerwiec 2019 - 05:18

... Póki co nie przejmuj się a jak problem będzie wracał to oddaj go w ramach gwarancji.

Jeżeli już, to jednak reklamowałbym w ramach przysługujących oprawnień z tytułu RĘKOJMI.