Skocz do zawartości


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Zegarki szwajcarskie na rynek wschodni

Davosa Argonautic Lumis Davosa Chrono online Tempus

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
46 odpowiedzi w tym temacie

#41 Gość_Tomaso_*

Gość_Tomaso_*
  • Gość

Napisano 26 październik 2019 - 19:16

Tomaso stawiasz sytuację tak jakby ktoś Cię oszukał i odmówił Ci Twoich praw. Zamówiłaś u sprzedawcy towar, którym na codzień nie handluje. Dlaczego ten akurat. Nie wiem. Zapewne go chciałeś. Sprzedawca mimo, że nie handluję tą marką wyszedł Ci na przeciw i grzecznościowo go sprowadził. Bezel do Twojego zegarka został zamówiony, ale Ty sam zrezygnowałeś z jego wymiany. Wspominając natarczywą rozmowę telefoniczną, w której próbowałeś przekonać mnie o wyższości produktów sprzedawanych na rynku zachodnim od tych na polskim poczynając od proszków do prania przez samochody i całą masę innych produktów. Jednocześnie sugerowałeś bez żadnych podstaw, że tak samo zegarki trafiające na polski rynek są gorszej jakości. Ja się z tym nie zgodziłem. Polecam Ci na przyszłość nic w tym kraju nie kupować będziesz zdrowszy i szczęśliwszy.

Szanowny Panie TIK TAK-u.

Zakładając, że to z Panem rozmawiałem, choć trudno mi w to uwierzyć po Pańskim stylu wypowiedzi na tym forum to:

Podczas owej natarczywej rozmowy telefonicznej, o której raczył Pan tutaj wspomnieć zobowiązał się Pan wyjątkowo uwzględnić reklamację upierdliwego klienta  i załatwić sprawę w ciągu tygodnia, którego to terminu Pan nie tylko nie dotrzymał, ale wręcz włączył Pan tryb "natrętny klient" i nie odbierał telefonu, nie uznając nawet za stosowne wydalić komunikatu, że termin realizacji się przedłuży.

Poza tym, że sprzedał Pan mniejsza o to, że wybrakowany, ale nieprodukowany już model zegarka o nieznanej dacie i miejscu produkcji, o czym prawdopodobnie nigdy bym się nie dowiedział, a Pan z całą pewnością doskonale wiedział, gdyby nie przypadkowo i niefortunnie dla mnie wykryta wada, to z całą pewnością jest Pan kryształowym sprzedawcą/dealerem/dystrybutorem.

Raz jeszcze dziękuję Panu za wzorowo przeprowadzoną groszową transakcję, Pański bezcenny czas i uwagę poświęconą tak marnemu klientowi jak ja. 

Na tym zakończmy już ten przykry temat. Zegarek pewnie wywalę, żeby nie się nim więcej nie denerwować, a kupię sobie jakiś inny i tyle, więc proszę się nie przejmować. 

P.S. Całe szczęście tylko, że ten nieszczęsny zegarek nie miał być prezentem dla kogoś znajomego, bo najadłbym się wstydu.

Z poważaniem.

Wdzięczny klient.


Użytkownik Tomaso edytował ten post 26 październik 2019 - 20:28

  • 0

#42 ajsek

ajsek
  • Użytkownik
  • 3589 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 26 październik 2019 - 19:31

:lol: :lol: :lol:
  • 0

#43 kadu

kadu
  • Nowy Użytkownik
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 26 październik 2019 - 19:32

Nie wierzę w to co czytam  :lol: .

Jakie w ogóle znaczenie ma fakt, czy jest jeszcze produkowany czy nie? Podoba się akurat taki model, kupuję. Czy w przypadku gdy posiadany zegarek wyjdzie z produkcji należy go wyrzucić?


  • 0

#44 renqien

renqien
  • Użytkownik
  • 567 postów

Napisano 26 październik 2019 - 19:39

Normalnie jak w kinie popcorm2.gif


  • 0

#45 bolec

bolec
  • Użytkownik
  • 72 postów

Napisano 26 październik 2019 - 21:16

:lol: to posiadacze VINTAGE wiecie już co zrobic ze swoją kolekcja :lol:


  • 0

#46 Muzzy

Muzzy
  • Użytkownik
  • 5074 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 26 październik 2019 - 21:21

Ach te zachodnie standardy.
Panie Tomaso wracaj Pan do tej swojej krainy mlekiem i miodem płynącej i nie zawracaj d*py normalnym ludziom ze wschodu... My tutaj takiej współczesnej logiki myślenia nie ogarniamy.
  • 0

#47 _Kwiatek_

_Kwiatek_
  • Moderator
  • 7632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Błonie

Napisano 26 październik 2019 - 21:38

Temat uważam za wyczerpany.

Zamykam.
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Davosa, Chrono online, Tempus

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych