Skocz do zawartości


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy


Zdjęcie

Chrono 24 - czy bezpiecznie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raff007

Raff007
  • Nowy Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 27 październik 2019 - 19:17

Witajcie,

Czy zakupy przez Chrono24 są bezpieczne? Jeśli sprzedaż jest od zaufanego sprzedawcy? Ceny w Europie są czasem bardzo dobre, stąd pytanie.

Pozdrawiam,

Arek


  • 0

#2 Szlagier

Szlagier
  • Nowy Użytkownik
  • 43 postów

Napisano 27 październik 2019 - 19:23

Z tego co tutaj koledzy pisali bo sie tez o to dowiadywalem to tak sam Taga przez chrono kupiłem

Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
  • 0

#3 emzet

emzet
  • Użytkownik
  • 296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ściana Wschodnia

Napisano 27 październik 2019 - 19:48

Bezpieczne z użyciem rachunku powierniczego. Twoje pieniądze są zamrożone w depozycie dopóki nie potwierdzisz, że wszystko z zegarkiem ok.


  • 0

#4 fidelio

fidelio
  • Użytkownik
  • 18434 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gdzieś tam, wśród gwiazd...

Napisano 27 październik 2019 - 20:03

Jak wyżej, szukaj Trousted Checkout. Kasa ląduje najpierw na rachunku powierniczym, a wypłacana jest po sfinalizowaniu transakcji (dostawie towaru). Ja kiedyś kilka miesięcy czekałem na Sinna. W końcu znudziło mi się czekanie, o czym poinformowałem sprzedawcę i chrono24, odstępując od umowy. W ciągu 2 dni kasa z rachunku powierniczego była u mnie.

Użytkownik fidelio edytował ten post 27 październik 2019 - 20:28

  • 0

#5 mario1971

mario1971
  • Użytkownik
  • 4428 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisano 27 październik 2019 - 20:25

Potwierdzam powyższe. Ja również miałem nieudaną transakcję. Sprzedawca 5 tygodni mnie zwodził, zrezygnowałem z zakupu. Pieniądze wróciły na moje konto.

Użytkownik mario1971 edytował ten post 27 październik 2019 - 20:26

  • 0

#6 desmo

desmo
  • Użytkownik
  • 6579 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 27 październik 2019 - 21:36

Pytałem ich ostatnio o szczegóły tej usługi. Trusted checkout chroni nas przed utratą środków w przypadku nie wysłania zegarka w ogóle. Jeśli w momencie odbierania paczki nie zorientujesz się że coś jest nie tak ( fejk, franken, jakieś wady działania ) to pieniądze trafiają do sprzedającego ( sygnałem jest doręczenie przesyłki ) i wtedy zostaje ci droga są sądowa...
  • 0

#7 qln

qln
  • Użytkownik
  • 160 postów

Napisano 27 październik 2019 - 21:42

A nie jest tak, że masz 2 tygodnie na ew zgłoszenie uwag?
Kiedyś na pewno tak było, dopiero po tych 2 tyg od odebrania paczki sprzedawca otrzymywał pieniądze.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 desmo

desmo
  • Użytkownik
  • 6579 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 27 październik 2019 - 21:50

Masz rację - masz 2 tygodnie na zgłoszenie ewentualnych uwag ale czy dopiero po tym czasie sprzedający otrzymuje kasę to by trzeba zapytać sprzedających.
I czy jest to niezależne od powodu odstąpienia od umowy. Na przykład regulamin chrono w przypadku podejrzenia fejka mówi że „ pomogą znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie razem ze sprzedającym” ...co to w praktyce oznacza? Pośrednik powinien chronić też sprzedającego przed próbą oszustwa ( podmienienia zegarków ) przez kupującego itd...Słowem czy łatwo te prawa wyegzekwować w razie czego.

Użytkownik desmo edytował ten post 27 październik 2019 - 21:57

  • 0

#9 qln

qln
  • Użytkownik
  • 160 postów

Napisano 27 październik 2019 - 21:58

Kupowałem 3 razy, 2 razy było ok, raz.nowy raz używka która sprawdziłem u zegarmistrzów. Raz chciał mi dostarczyć sprzedawca nowy model a zamawialem stary, jak zacząłem dopytywac po miesiącu to się wycofał, zwrot kasy za to bodajże w 24h.


Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 desmo

desmo
  • Użytkownik
  • 6579 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 27 październik 2019 - 22:01

Jeśli trafiasz na uczciwego sprzedawcę - zawsze jest OK. Pytanie co się dzieje z egzekwowaniem Twoich praw gdy o nieuczciwości sprzedawcy przekonasz się kilka dni po odebraniu zegarka. Może ktoś napisałby o takim przypadku.
  • 0

#11 mario1971

mario1971
  • Użytkownik
  • 4428 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisano 27 październik 2019 - 22:21

Trzeba kupować od sprzedawców z pozytywnymi opiniami liczonymi w setkach. Chociaż w przypadku anulacji transakcji, np. z powodu opóźnienia lub zwrotu zegarka, zawiedziony kupujący nie może w ogóle wystawić oceny sprzedającemu :( Tak mówi regulamin Chrono24. W ten sposób część sprzedających ma tylko i wyłącznie pozytywne opinie <_<   


  • 0

#12 qln

qln
  • Użytkownik
  • 160 postów

Napisano 27 październik 2019 - 22:22

Nie słyszałem o takim problemie, a na chrono sprzedaje się mnóstwo zegarków. Wniosek taki, że ochrona działa.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 ArtiGarnek

ArtiGarnek
  • Użytkownik
  • 252 postów

Napisano 28 październik 2019 - 13:29

Szukaj Trusted Seller i Trusted Checkout. Ja kupowałem Omegę od takiego sprzedawcy i wszystko było super.

Sprawdź dodatkowo czy zegarek jest u danego sprzedawcy dostępny od ręki (zielone światełko przy ofercie).

Z rachunkiem powierniczym ja miałem inaczej niż koledzy:

Odebrałem zegarek (sprzedający dostał taką informację) ale dopiero ja po kliknięciu w zamówieniu potwierdzenia że wszystko jest ok "uwolniłem" środki z rachunku powierniczego.

Jeśli sprzedający spełnia warunki wyżej: TS, TC, ma dużo dobrych opinii a zegarek jest dostępny do wg mnie nie ma się czego bać. 

Jeśli chcesz na priv mogę dać Ci namiary na sklep gdzie ja kupiłem.

Powodzenia!


  • 0

#14 Raff007

Raff007
  • Nowy Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 28 październik 2019 - 20:30

Dziękuję, z tego co piszecie wynika, że tragedii nie ma, zwłaszcza w przypadku Trusted Seller i Trusted Checkout. Więc pojadę, a co mi tam :-)

Pozdrawiam,

Arek


  • 0

#15 cordi7

cordi7
  • Użytkownik
  • 131 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Trewir

Napisano 31 październik 2019 - 09:19

Kupuj, patrz na opinie i koniecznie bierz z trusted checkout. Sam korzystalem i jestem bardzo zadowolony.

Jeden z kupionych zegarkow spieszyl sie, w ramach gwarancji zostal naprawiony przez producenta takze i ten aspekt dziala.

 

Powodzenia :)


  • 0

#16 YouWIN

YouWIN
  • Nowy Użytkownik
  • 23 postów

Napisano 31 październik 2019 - 21:14

No właśnie normalnie dostaje się tak jak u AD karte gwarancyjna i ona działa w PL?
  • 0

#17 cordi7

cordi7
  • Użytkownik
  • 131 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Trewir

Napisano 07 listopad 2019 - 07:03

Mieszkam w Niemczech i nie było problemu z honorowanie gwarancji wiec nie sadze aby w Polsce miało byc inaczej.

Użytkownik cordi7 edytował ten post 07 listopad 2019 - 07:04

  • 0

#18 eye_lip

eye_lip

    JFS

  • Sprzedawca Profesjonalny
  • 12185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:\\//\\//|P|R|

Napisano 07 listopad 2019 - 08:18

Honorowanie gwarancji zależy od pochodzenia zegarka a nie tego czy został sprzedany na Chrono24 czy na allegro czy olx.
  • 0

#19 BaronRicks

BaronRicks
  • Nowy Użytkownik
  • 31 postów

Napisano 07 listopad 2019 - 12:00

Szukaj Trusted Seller i Trusted Checkout. Ja kupowałem Omegę od takiego sprzedawcy i wszystko było super.
Sprawdź dodatkowo czy zegarek jest u danego sprzedawcy dostępny od ręki (zielone światełko przy ofercie).
Z rachunkiem powierniczym ja miałem inaczej niż koledzy:
Odebrałem zegarek (sprzedający dostał taką informację) ale dopiero ja po kliknięciu w zamówieniu potwierdzenia że wszystko jest ok "uwolniłem" środki z rachunku powierniczego.
Jeśli sprzedający spełnia warunki wyżej: TS, TC, ma dużo dobrych opinii a zegarek jest dostępny do wg mnie nie ma się czego bać.
Jeśli chcesz na priv mogę dać Ci namiary na sklep gdzie ja kupiłem.
Powodzenia!


Ja poproszę. Z ciekawości co za Omega?

Użytkownik BaronRicks edytował ten post 07 listopad 2019 - 12:01

  • 0

#20 felixo

felixo
  • Nowy Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 10 listopad 2019 - 17:54

Ja zamiast nowej Omegi Aqua Terra otrzymałem egzemplarz porysowany w stanie odbiegającym od fabrycznego. A sprzedawca miał bardzo dobre opinie (Monaco Watches). Skorzystałem z procedury "Trusted", zegarek odesłałem i czekam na zwrot pieniędzy.

Pamiętaj, że wg procedury opisanej w regulaminie, aby skorzystać ze zwrotu to trzeba wysłać maila na określony w regulaminie email w ciągu 14 dni od otrzymania zegarka.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych