Skocz do zawartości

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Omega Seamaster De Ville - prośba o weryfikację

omega

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rista

Rista
  • Nowy Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 28 październik 2019 - 10:31

Dzień dobry, 

Drodzy państwo przymierzam się do zakupu Omegi vintage. 
Znalazłam ofertę https://www.chrono24...-id12462843.htm

Czy ktoś z Państwa mógłby rzucić łaskawym okiem na nią? Wiem, że powinny być zdjęcia środka ale rozmawiałam mailowo ze sprzedawcą - napisał, że zegarek jest po serwisie i wolałby go obecnie nie otwierać (te modele z tego co się dowiedziałam otwierają się od strony szkła).
Facet na chrono określony jako zaufany sprzedawca, większość innych zegarków sprzedawanych ma zdjęcia mechanizmu, nie wiem czy w tym wypadku akurat chciałby coś ukrywać. jakoś nie wpadła mi w oko przeglądając sieć taka złota cała tarcza. Jestem laikiem, więc każde konstruktywne info to nowa wiedza :) z góry ogromne dzięki 

• 0

#2 Butik

Butik
  • Użytkownik
  • 420 postów

Napisano 28 październik 2019 - 10:36

Na Chrono24 ciężko trafić na podróbę (choć ostatnio podobno takich przypadków zdarzało się niemało). Tutaj masz dodatkowo do czynienia z zaufanym sprzedawcą z historią. Moim zdaniem zegarek wygląda OK.

• 0

#3 Rista

Rista
  • Nowy Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 28 październik 2019 - 10:47

dziękuję za odpowiedź! :)
Staram się jak najwięcej info znaleźć zanim dokonam takiego zakupu - wydawał mi się ok ale wiadomo..niewiele jeszcze wiem :)
Facet na swojej stronie wrzucił do tego zegarka fakturę z serwisu. https://www.vintage-...blatt-damenuhr/

Na Chrono24 ciężko trafić na podróbę (choć ostatnio podobno takich przypadków zdarzało się niemało). Tutaj masz dodatkowo do czynienia z zaufanym sprzedawcą z historią. Moim zdaniem zegarek wygląda OK.

• 0

#4 Frantz70

Frantz70
  • Użytkownik
  • 1428 postów

Napisano 28 październik 2019 - 11:20