Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Rekomendowane odpowiedzi

A to u mnie odwrotnie do kolegów problemy pojawiły się PO przejściu do wersji VIP :) Tak samo losowo nie wyświetlają się zdjęcia. Odkryłem, że u mnie pomaga wyłącznie karty WiFi i na chwilę przełączenie się na sieć komórkową. No chyba że jestem poza zasięgiem WiFi to wtedy wyłączam transmisję danych, włączam ponownie i zdjęcia się wyświetlają.

Za to dodatkowo jeszcze nie mogę przekazać zdjęcia z TT do innych aplikacji. Wcześniej przekazywanie działało do WhatsApp Signal Gtalk. A dzisiaj zamiast zdjęcia przesyła się ikona z ciągiem znaków i rozmiarem plik, jak poniżej

20df884b5cf63370008cf816ea119d09.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w smartfonie cały czas mam włączone dane komórkowe.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja też mam cały czas włączoną transmisję danych. Z tym że będąc w obrębie swojego WiFi korzystam z WiFi. Nie będę siedząc na kanapie w pokoju wchodził do swojej sieci domowej przez VPNa ;)

Poza tym jak napisałem problem pojawia się również w sieci komórkowej i wtedy remedium jest wyłączenie transmisji danych i ponowne włączenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedy ostatni raz robiłeś aktualizację Tapatalka?


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najnowsza wersja dostepna w sklepie play to 8.7.4 z 5 lutego 2020. I taką mam od momentu kiedy się tylko w sklepie play pojawiła.

 

Odpowiadając na kolejne pytania z cyklu oczywistych

 

Tak, robiłem reinstalacje aplikacji.

Tak, posprzatalem sam po aplikacji nie ufając jej deweloperom :) zanim ja zainstalowałem na nowo

Tak, sprawdziłem uprawnienia aplikacji

Tak, szukałem czy inni nie mają takich samych problemów

Nie, nie napisałem jeszcze do wsparcia

 

Ogólnie tapatalk to nie najlepsze narzędzie, ale niestety lepszego jeszcze nie znalazłem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, masz najnowszą wersję apki. Zrobiłeś już praktycznie wszystko...

 

...a może...wymien telefon?  ;)

 

 

 

Jak mam jakiś problem ze smartfonem, idę do mojego informatyka. Pogrzebie, pokręci nosem, ponaciska i od razu wszystko śmiga jak dawniej :)    


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że to ja jestem też "informatykiem". Naciskam kręcę i nie działa ;)

Pewnie nie jestem aż taki dobry ;) jak będę miał trochę czasu to napisze do wsparcia. Póki co koniec pierwszego kwartału, a zapierdziel taki w pracy jakby to był koniec 4 kwartału. Także muszę z tym żyć jakoś póki co.

Edytowane przez alleck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu, znowu to samo.

Od ponad dwóch tygodni nie wyświetlają się zdjęcia przesyłane przez TP, widzę tak jak w górnym poście.

Następne zdjęcie wysłane przez TP z innego urządzenia jest wyświetlane, co jest grane?

 

W zasadzie nie widzę żadnego zdjęcia wysłanego przez TP, złapałem dziwną anomalie i załączam zrzut ekranu.

 

post-105425-0-40162700-1586338664_thumb.png

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotr, a moje widzisz?f5a7ea1971c47527bac7d26780d7ca18.jpg


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle widzę Mario:

 

post-105425-0-08276400-1586339267_thumb.png

 

Wiem że kupiłeś jakąś Omege z demobilu i nie mogę jej zobaczyć, cały jestem w rozpaczy :wub:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

@mario1971 - jaki to hosting?

 

@PiotrX - używasz w przeglądarce jakiegoś Adblocka?

 

Ja czasem mam tak, że jak wrzucam linka ze zdjęciem na forum to go nie ma, ale po zatwierdzeniu zdjęcie jest, a czasem jest odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje fotki wrzucam zawsze za pomocą telefonu - Samsung S9.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mario1971 - jaki to hosting?

 

@PiotrX - używasz w przeglądarce jakiegoś Adblocka?

 

Ja czasem mam tak, że jak wrzucam linka ze zdjęciem na forum to go nie ma, ale po zatwierdzeniu zdjęcie jest, a czasem jest odwrotnie.

Adblock używam od zawsze i nie było problemu.

Próbowałem bez Adblocka, różne szpagaty robiłem, skończyły mi się pomysły :(

 

Tak jak w poprzednich postach pisałem, nagle wszystko wraca i jest OK, ale teraz od ponad 2 tygodni nie chce wrócić i jest to delikatnie wkurzające jak nie możesz zobaczyć o czym piszecie i czym chwalicie się  :angry: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotr, ja wrzuciłem ropuchę :)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłącz wszystkie blokady i daj znać czy jest OK.


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje fotki wrzucam zawsze za pomocą telefonu - Samsung S9.

OK, ale pies gdzieś jest pogrzebany w samym TP, gdzieś na linii forum - TP.

Jak wyślesz przez forum to nie ma problemu, tu chyba nie chodzi o sprzęt, choć zamieściłem to zapytanie ze zrzutem ekranu bo jakimś cudem przeszło zdjęcie wysłane przez TP.???

Wyłącz wszystkie blokady i daj znać czy jest OK.

Co zrobiłem po raz n-ty:

 

1. Wyłączyłem Adblocka

2. Wylogowałem się z forum

3. Wyczyściłem ciastka, hasła i inne duperele przez CCleanera

4. Zrestartowałem kompa

5. Zalogowałem się na forum i BEZ ZMIAN, dale nie widzę zdjęć przesyłanych przez TP :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę więc de facto nie ma problemu ze zdjęciami i TT.


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę więc de facto nie ma problemu ze zdjęciami i TT.

Szacun, odpowiedź godna polityka, hi, hi :)

Filmy oglądasz z włączonym audio, czy wyrabiasz sobie wyobraźnie?

 

Znałem jednego gościa co wyłączał dzieciom głos podczas oglądania dobranocki; "a niech gówniarze wyrabiają sobie wyobraźnie" :lol:

OK, będę na stare lata wyobraźnie sobie wyrabiał, hi, hi :P:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uzyskanie informacji (jakichkolwiek) jest lepsze niż takie śmieszkowanie w Twoim wykonaniu. Zresztą nie pierwszy raz. Tylko to niczemu nie służy.


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez humoru, jakich informacji potrzebujesz aby mi pomóc?

 

Merytorycznie zdałem Ci raport, odpowiedziałeś że Ty widzisz i powinno być OK, a nie jest.

Uważasz że tym pomogłeś?

Już raz o tym pisałem i nie pomogłeś, jak nie masz pomysłu / nie wiesz to napisz że nie wiem.

 

Jak masz jakiś pomysł to go będę testował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo jeśli problem by dotyczył wszystkich ludzi to wtedy można szukać przyczyn po stronie forum. Jeśli jednak jesteś jedyną taką osobą (u mnie i innych działa) to na 99% to nie problem z forum, a u Ciebie. Jaki? Tego nie wiem.



Już raz o tym pisałem i nie pomogłeś, jak nie masz pomysłu / nie wiesz to napisz że nie wiem.

 

Jak masz jakiś pomysł to go będę testował.

Jestem tutaj od rozwiązywania problemów z forum, a nie ze środowiskiem pracy.

Chętnie bym coś podpowiedział, ale skoro wyłączenie adblocka nie pomaga, to może problem jest "na łączach". Dostawca internetu może też blokować takie coś. TT również - Twój zakres IP. Możliwości jest kilka.


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, też się dziwie że nikt nie odzywa się, więc teoretycznie jest OK, a wina po mojej stronie.

Przeflancowałem co mogłem w moim kompie, podejrzewałem nawet system antywirusowy (Comodo), ale to nie to.

Dzisiaj jak zobaczyłem że jednak coś mogę zobaczyć (mówię o zdjęciach wysłanych przez TP jeden post widzę, następny już nie), to postanowiłem wrócić do tematu.

 

Problem mój w moim kompie którego nie mogę wyczaić i dla tego prosiłem o jakiś pomysł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że TT ma jakiś limit transferu dla/z konta użytkownika? Fotosik kiedyś tak miał. Po przekroczeniu dziennego limitu ściągnięć zdjęcie znikało ze strony gdzie je zamieszczono do następnego dnia.


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłbym:

1. Czy działa na telefonie (jak tak, to problem po stronie kompa

2. Czy działa na kompie po podłączeniu do danych komórkowych z tel (jak działa to problem po stronie dostawcy Internetu)

3. Czy działa na innych przeglądarkach (Firefox, Chrome, IE)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.