Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość jaqb

Atlantic czy Seiko??

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jaqb

Ograniczyłem swój wybór do 2 modeli: Seiko 5, i Atlantic seahunter 50.

Cena obu modeli byłaby w przyblizeniu taka sama,(gdyz jak bym sie zdecydował na Seiko to i tak chciałbym wymienic szkiełko na szafirowe).

Nie znam się za bardzo na zegarkach, więc prosze o porade.

(chyba ze możeciedoradzić mi coś podobnego do 600zł)

 

pozdrawiam

Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm... zależy na czym Ci zależy... Na korzyść Seiko przemawia fakt, że w tej kwocie spokojnie nabędziesz zegarek automatyczny - i jeszcze sporo zostanie na opijanie zakupu :) Atlantic - tylko kwarcowy, ale na jego korzyść przemawia szwajcarska metryka - o ile ma to dla Ciebie znaczenie. W tej kwocie spokojnie znajdziesz jeszcze coś z oferty Roamera, Tissota... żeby wymienić te bardziej godne polecenia. Zaraz poszukam jeszcze jakichś linków :D O - proszę - tu były podobne dyskusje

 

http://www.zegarkiclub.pl/forum/viewtopic....hlight=atlantic

http://www.zegarkiclub.pl/forum/viewtopic....hlight=atlantic

 

Może napisz coś więcej - czego wymagasz od zegarka, czy ma dla Ciebie znaczenie rodzaj mechanizmu, czy kraj produkcji... Będzie łatwiej doradzić.


Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oba zagarki dobre, oba się nie psują, a parametry mają porównywalne, choć Seiko ma mniejszą klasę wodoszczelności i gorsze szkło.

 

Pewnie wybrałbym Seiko, ale to mój subiektywny typ.

 

Marcin


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jaqb

dzięki za rady, jeszcze musze poprzymierzac i sie zdecyduje.. 8)

Udostępnij tę odpowiedź