Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Serwisy, punkty serwisowe - wrażenia, opinie, doświadcze

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adi

Adi

mr

• Użytkownik
  • 3029 postów

Napisano 20 listopad 2007 - 17:44

Proponuję temat, w którym można podzielić się z innymi wrażeniami z jakości usługi i obsługi poszczególnych autoryzowanych serwisów. Opis wielu juz był. Wiele jeszcze przed nami. Może warto zebrac je w jednym temaciie, aby póżniej inni wiedzieli czego sie spodziewać, na co uważać?

Sam mam niewielkie doświadczenie z autoryzowanymi serwisami. Chciałbym podzielić się ostatnim.