Skocz do zawartości


Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu


Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.


Aktualizacje statusu

  • Zdjęcie
    lukkluj

    Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

    Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy


Zdjęcie

Serwisy, punkty serwisowe - wrażenia, opinie, doświadcze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adi

Adi

    mr

  • Użytkownik
  • 3029 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:tu i teraz

Napisano 20 listopad 2007 - 17:44

Proponuję temat, w którym można podzielić się z innymi wrażeniami z jakości usługi i obsługi poszczególnych autoryzowanych serwisów. Opis wielu juz był. Wiele jeszcze przed nami. Może warto zebrac je w jednym temaciie, aby póżniej inni wiedzieli czego sie spodziewać, na co uważać?

Sam mam niewielkie doświadczenie z autoryzowanymi serwisami. Chciałbym podzielić się ostatnim.
Posiadam zegarek Vostok Europe, model Mriya w kopercie pokrytej metoda PVD różowym złotem. Zegarek używany był rzadko, pierwszy mechanik po długiej przerwie - a zaraz po nim pojawiły sie kolejne - więc przegub nosił inne maszyny. Pewnego dnia nawet postanowiłem go sprzedać. Jako, że złocone w klubie rzadziej znajdują nowych właścicieli - wystawiłem na Alledrogo. Nie udało się. Ale to i dobrze. Zauważyłem po przetarciu ściereczką, że koperta, z boku po lewej stronie, w miejscu gdzie zegarek ocierany był przez koszulę, sweter czy inną odzież zmieniła kolor na bliższy żółtemu złotu. Uznałem, że trzeba sprawę do serwisu zgłosić - i tak zaczął się pierwszy kontakt z autorywowanym serwisem producenta zegarków.
Po opisie sprawy, poproszono mnie o przesłanie zegarka do Serwisu Poljot Euro na Łukowskiej w Warszawie. Po kilku dniach zrobiłem tak dołączając opis, oraz dodatkowo skarżąc się na marną jakość paska. Kiedy paczuszka z Vostokiem ruszyła na serwisowy front - zauważyłem w warunkach gwarancji adnotację, że uszkodzenia koperty i paska nie są traktowane jako te, które uprawniają do naprawy gwarancyjnej. Zmartwiłem się. Jednak po 2 dniach dostałem maila z informacją o uznaniu zasadności moich roszczeń. Poinformowano mnie, że zostanie wymieniona koperta. Oczywiście bezpłatnie w ramach gwarancji. Dodatkowo otrzymam nowy pasek. 2 dni później otrzymałem info, o przeglądzie, regulacji i wysłaniu zegarka do mnie. Kiedy Vostok trafił znowu w moje ręce okazało się, że koperta piekna i nowa - oblepiona jeszcze foliami ochronnymi. Pasek nowiutki, fabryczny. Równiez koronka zupełnie nowa. Od mojego zegarka pozostał werk z tarczą i wskazówkami oraz dekielek. Moje zdziwienie in plus wzrosło, kiedy zauważyłem, iz mimo braku sugestii z mojej strony został poprawnie ustawiony wskaźnik 24h - który był przesunięty wzgledem tego co pokazywały wskazówki, a same wskazówki ustawiono idealnie - a wcześniej przy pełnej godzinie wyznaczanej wskazówką godzinową - minutowa była 3 minuty za pełną godziną.
Podsumowując. Serwis Poljot Euro, jest biorąc pod uwagę mój przykład, godzien polecenia i uznania z mojej strony. Uwzględniono wszystkie moje sugestie, a także zauważono drobne niedociągnięcia, zupełnie bez mojego udziału i poprawiono. Takich serwisów życzę wszystkim użytkownikom zegarków.
Polecam i dziękiuję za potraktowanie jak klienta.
Jeśli inne sewisy dziłaja podbnie to super.Jeśli nie - to do takich standardów powinny dążyć.
  • 0

#2 komornik12

komornik12
  • Użytkownik
  • 2131 postów
  • Lokalizacja:Dreistadt

Napisano 20 listopad 2007 - 20:22

http://www.zegarkicl...pic.php?t=13991

Teraz tylko cos więcej o wymienionych napisać :lol:

Pozdro
  • 0

#3 Adi

Adi

    mr

  • Użytkownik
  • 3029 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:tu i teraz

Napisano 20 listopad 2007 - 21:51

Tak takitemat jest - o zegarmistrzach.Dlatego pomyślałem,że fanie będzie jeśli conieco doświadczeń odnośnie serwisów autoryzowanych :lol:
  • 0

#4 komornik12

komornik12
  • Użytkownik
  • 2131 postów
  • Lokalizacja:Dreistadt

Napisano 20 listopad 2007 - 22:35

Tak takitemat jest - o zegarmistrzach.Dlatego pomyślałem,że fanie będzie jeśli conieco doświadczeń odnośnie serwisów autoryzowanych :P



Tysz prawda! Przeważnie dany zakład zegarmistrzowski jest punktem napraw, serwisem czegoś i prowadzi sprzedarz :lol: 3 w 1 ;) W Gdyni serwisy jak serwisy... Najlepsi zegarmistrze w Gdyni nie mają serwisów i kilku jest na emeryturze :D kiedyś był b. dobry serwis zegarków, który skupiał najleprzych :P Teraz jest tam "pospolity" zakład :D Takich typowych serwisów to pewnie jest kilka w Polsce :roll:

Pozdro
  • 0

#5 XAVIER7

XAVIER7
  • Użytkownik
  • 531 postów
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 21 listopad 2007 - 09:57

Dobrze wiedzieć...bo też mam Vostoka Europe ...tyle że K-3.
Pozdrawiam. :lol:
  • 0

#6 pg

pg
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 04 grudzień 2007 - 03:03

Dodam do pochwał odnośnie punktu na Łukowskiej, ze tamtejszy zegarmistrz jako JEDYNY z kilkunastu renomowanych warszawskich (nomina sunt odiosa, ale wśród nich byli i ci często tu wymieniani i chwaleni) wiedział, o co chodzi w tzw. suchym smarowaniu szybkobieżnych mechanizmów np. GP, czy Zenitha i.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych