Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wpadł nowy odcinek, ogladam z wypiekami na pysku:

 

 

Dzięki, bo nie wiedziałem że mają filmy na youtube.

Oglądałem na TVN Turbo program Mechanicy właśnie aby zobaczyć co mają na warsztacie.

 

Generalnie ze względu, na to że mają takie cuda w warsztacie to powinni mieć kamerzystę zatrudnionego na stałe aby kręcił i montował filmy z ich prac.

 

Widać, że ograniczenia warsztatowe sprawiają że ich praca nie jest taka jak by chcieli.

Takie warsztaty powinny mieć dotacje ze względu na odnawianie dóbr kultury... Tak aby chociażby móc pracować w odpowiednich warunkach.

 

 

Osobiście czekam aż wydruk 3D pójdzie tak do przodu że będzie można sobie wydrukować nadwozie dowolnego samochodu, dostosować do jakiejś gotowej ramy, zmontować i jazda...

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaż aut w marcu (w wielu krajach nie ma jeszcze oficjalnych danych)

post-24954-0-02928500-1586604328_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega, który jest dużym dealerem paru marek samochodowych, zanotował w marcu 30% spadek obrotów.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się zarabia 15k netto i płaci 7k netto leasingu za Cayenne to tak bywa. Dlatego moje 900 zł netto lubię jeszcze bardziej:p

 

Znajomy mówił, że mają rekordowo dużo wniosków o cesje albo zakończenie leasingow teraz.


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Osobiście czekam aż wydruk 3D pójdzie tak do przodu że będzie można sobie wydrukować nadwozie dowolnego samochodu, dostosować do jakiejś gotowej ramy, zmontować i jazda...

problem w tym, że teraz samochody nie mają ram  ;)  Więc ramę też musiałbyś sobie zrobić albo raczej klatkę, tak jak się buduje WRC - nie wkładają klatki do nadwozia tylko nadwozie z części nabudowują na klatce 

 

co do druku w motoryzacji:

https://www.youtube.com/watch?v=IUp3oCGZOzk

 

tylko nawet oni mówią, że to trochę droga zabawa 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się zarabia 15k netto i płaci 7k netto leasingu za Cayenne to tak bywa. Dlatego moje 900 zł netto lubię jeszcze bardziej:p

 

Znajomy mówił, że mają rekordowo dużo wniosków o cesje albo zakończenie leasingow teraz.

 

Ale jak żyć bez Porsche ?

Do tego kredyt na dom i robi się ciasno.

A o kryzysie nikt nie myśli.

 

 

problem w tym, że teraz samochody nie mają ram  ;)  Więc ramę też musiałbyś sobie zrobić albo raczej klatkę, tak jak się buduje WRC - nie wkładają klatki do nadwozia tylko nadwozie z części nabudowują na klatce 

 

co do druku w motoryzacji:

https://www.youtube.com/watch?v=IUp3oCGZOzk

 

tylko nawet oni mówią, że to trochę droga zabawa 

 

Co do podwozia to może takie elektryczne będą powszechniejsze:

https://e.autokult.pl/34313,plyta-meb-co-to-jest-jak-dziala-czemu-sie-oplaca

 

Druk 3D dużych elementów powoli się rozwija.

 

Na razie drukują przyłbice ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega, który jest dużym dealerem paru marek samochodowych, zanotował w marcu 30% spadek obrotów.

Moi znajomi dealerzy,powoli zaczynają zwalniać ludzi,mieli zacząć budowy 2 nowych salonów i 1 dużej lakierni,na razie się wstrzymali.

 

Jak się zarabia 15k netto i płaci 7k netto leasingu za Cayenne to tak bywa. Dlatego moje 900 zł netto lubię jeszcze bardziej:p

Znajomy mówił, że mają rekordowo dużo wniosków o cesje albo zakończenie leasingow teraz.

"Zastaw się a postaw się" pózniej płacz że karta nie wytrzymała...:).

Kolega z Efla mówił mi że w najbliższym czasie,sporo grubych aut,zniknie z pola widzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Moi znajomi dealerzy,powoli zaczynają zwalniać ludzi,mieli zacząć budowy 2 nowych salonów i 1 dużej lakierni,na razie się wstrzymali.

 

U kumpla też już ruszyły zwolnienia. Nie przedłużają ubezpieczeń na auta pokazowe, wolą je teraz wyprzedawać, a sami przesiadają się na tańsze modele.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak żyć bez Porsche ?

Do tego kredyt na dom i robi się ciasno.

A o kryzysie nikt nie myśli.

 

 

 

Co do podwozia to może takie elektryczne będą powszechniejsze:

https://e.autokult.pl/34313,plyta-meb-co-to-jest-jak-dziala-czemu-sie-oplaca

 

Druk 3D dużych elementów powoli się rozwija.

 

Na razie drukują przyłbice ;-)

na ilustracji fajnie to wygląda ale wg mnie to marzenia ściętej głowy, żeby sobie kupić ramę/płytę podłogową i na nią położyć jakąś budę. Dzisiaj chyba już nawet G-klasa nie ma ramy, nowy Defender na pewno ma nadwozie samonośne. Te obrazki z elektrykami stwarzają wrażenie, że jest bateria, do niej przykręcone silniki, zawias a na górę położona "czapka" czyli kabina. Tak wygląda buda Tesli, jakoś nie przypomina tego co na broszurkach  ;)

nt15655-2018-tesla-model-3.jpg

 

 

to se nevrati  ;)

acc474f446ffaa1db40459c96da515a0.jpg

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U kumpla też już ruszyły zwolnienia. Nie przedłużają ubezpieczeń na auta pokazowe, wolą je teraz wyprzedawać, a sami przesiadają się na tańsze modele.

Muszą ciąć koszty.

Pod koniec zeszłego roku zszedł mi 1 leasing,teraz 28marca 2.Miałem zamawiać pracownikom dwa nowe auta,pomimo faktu że mojej branży,kryzys nie ruszy wogóle,bądź w znikomym stopniu,nie zamówiłem.Te które mamy są 3letnie z małymi przebiegami,doszedłem do wniosku iż nic się nie stanie jak je rok dłużej potrzymam.Jestem przezorny,wolę dmuchać na zimne ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem jaka branża jest odporna na kryzys?

Bez samochodu,zegarków itd. przeżyjesz,bez wody byłoby ciężko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też pomyślałem o pogrzebowej...

Woda generalnie to teraz jedno z głównych wyzwań, także w naszym kraju. Tylko pytanie, czy będą środki na inwestycje? Walka z wirusem, przy obniżonych wpływach podatkowych może wydrenować budżet...

A swoją drogą zastanawiam się na razie tylko teoretycznie, że jakbym musiał awaryjnie kupić auto za kilka tysięcy, żeby przetrzymać kryzys, to nie wiem co miałoby sens?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary civic:)

Jak nie zardzewialy:p


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ew. Toyota, VW pełno tego, części dużo i serwis prawie na każdym rogu... No ale to propozycja na czas głębokiego kryzysu. Oby takiego nie było.

A jak się to odciśnie na branży. Pewnie spadkami rzędu nawet 30 procent właśnie. I ostrymi przecenami. Jeszcze nie sprzedano samochodów rocznika 2019 a ludzie rezygnują z rocznika bieżącego, którego nie zdążyli odebrać.

Wszystko się okaże po tym, jak długo to wszystko potrwa. Im dłużej tym gorzej... Ale tu "Ameryki nie odkrywam" .

Edytowane przez Krist-off

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem części do przedniego zawieszenia: piasty, wahacze, półosie kupiłem, jarzma do zacisków też... Obecnie mam 418.000 przebiegu...hmm dokulam do 500.000. Chciałem coś kupić z mniejszym przebiegiem i nowsze ale pojeżdżę jeszcze z rok moim pupilem...wink.png


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy co to za "pupil" . I ile miałbyś do przeznaczenia na nowy zakup. Jeżeli coś z rynku wtórnego to lepiej "dokulać" się znanym sobie wozem, który znasz i wiesz co mu może dolegać niż pakowanie się w jakąś "loterię" .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też pomyślałem o pogrzebowej...

Woda generalnie to teraz jedno z głównych wyzwań, także w naszym kraju. Tylko pytanie, czy będą środki na inwestycje? Walka z wirusem, przy obniżonych wpływach podatkowych może wydrenować budżet...

A swoją drogą zastanawiam się na razie tylko teoretycznie, że jakbym musiał awaryjnie kupić auto za kilka tysięcy, żeby przetrzymać kryzys, to nie wiem co miałoby sens?

Chesz - mam Almere na sprzedaz


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy co to za "pupil" . I ile miałbyś do przeznaczenia na nowy zakup. Jeżeli coś z rynku wtórnego to lepiej "dokulać" się znanym sobie wozem, który znasz i wiesz co mu może dolegać niż pakowanie się w jakąś "loterię" .

Dodge Grand Caravan 4.0 z 2008 roku...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja bym nie zmieniał. 4.0 konkret. V6 ledwo dotarły. W silnik się nie rozsypie.

No i do tego Karawan... :) więc jak się pogorszy można się przekwalifokować. :)

Lub nawet zamieszkał w razie W. To kawał wozu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety 4,0 kończy się około 450/500 tysięcy, ale zobaczymy co się będzie działo... Na razie dolewam litr oleju od zmiany do zmiany, czyli co 8 tys km. wink.png  Bardziej obawiam się o skrzynię biegów, ale to będzie takie doświadczenie... zobaczymy do ilu się dokula...rolleyes.gif


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety 4,0 kończy się około 450/500 tysięcy, ale zobaczymy co się będzie działo... Na razie dolewam litr oleju od zmiany do zmiany, czyli co 8 tys km. wink.png  Bardziej obawiam się o skrzynię biegów, ale to będzie takie doświadczenie... zobaczymy do ilu się dokula...rolleyes.gif

Automat?

 To silinik potrzyma jeszcze trochę.

 ale skrzynia do .. przeglądu.. raczej, by dalej mechanika pociągnęła..

No chyba, że robiłeś wymiany oleju w skrzyni.. i oczywiście uszczelnienia..

Edytowane przez mkl1

Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.