Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Elblag hadm gramatowski :).

 

ha! A ja tam właśnie chcę kupić Scalę :) Już jest gotowa do jazdy próbnej?

Edytowane przez Matti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W całej dyskusji między CVT a Automatem warto dodać jeden istotny wydaje mi się punkt. Kojarząc mniej więcej czym jeździ Tommaso, do czego ja jestem przyzwyczajony w benzynie itd. warto rozgraniczyć - 4 cylindrowe silniki a 5 garów i więcej.

 

Ostatnio ojciec był na etapie zakupu nowych 4 kółek, jako, że jest fanem Infiniti pojechaliśmy do salonu pojeździć Q50, auto ładne, wewnątrz kupiło go od razu, w takim rozmiarze 220 koni to nawet bez tragedii. Wyjechaliśmy na prostą, przycisnął trochę, 4 garnki zaczęły wyć zamiast grać (wtedy miał FX37 z V6 3,7 litra). Uśmiech zgasł, skróciliśmy jazdę próbną, kilka tygodni później kupił Mustanga :P

 

Tak więc można się zgodzić, że benzyna/diesel też będzie wyć jeśli go przyciśniesz, ale mając 4 cylindy lub mniej, bo tam nie ma co brzmieć po prostu. R5, V6 itd. z jakąkolwiek skrzynią, zjadają dla mnie CVT. Natomiast to jak wycenili tą Ravkę i co oferuje w budżecie, który mam na kolejne auto, dalej pozwala jej zostać w czołówce rozważanych na następne wozidełko. Jak wspomniano wcześniej, nie jest to premium, ale na pewno jest dużo lepiej niż choćby poprzednia RAVka.

Edytowane przez Ceteth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko w ogóle porównywać Infiniti do Mustanga toż to zupełne inne klasy aut  :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.2TSi VW też poprawiał .Pierwsze na łańcuchu były problematyczne rozciągał się łańcuch, przeskakiwał wiec zmienili na pasek. Poźniej  4cyl  1.2TSI zastąpili 3 cyl 1.0 TSI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stara 7 vs nowa...

Ale kaszalot :D


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stara 7 vs nowa...

 

 

 

Śpieszmy się kupować ładne siódemki, tak szybko odchodzą...  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

post-27317-0-05791700-1555689608_thumb.jpg


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przyszły weekend prawdopodobnie premiera skody scala w elblagu w hadm gramatowski. Ponoć pierwsza w Polsce. Widziałem już stoi na placu :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem dziś nową Corolką z hybrydą 180km. Po obejrzeniu kilku superlatywnych recenzji na Youtube miałem spore oczekiwania odnośnie przyspieszenia, wrażeń z jazdy itd. Niestety duże rozczarowanie!. Auto nie daje żadnych emocji z jazdy a odczucia odnośnie przyspieszeń są podobne do mojej Arony z silnikiem 1.0 115km. Serio! Gdzie tam są te 180km!? Nie chce wiedzieć jak jeździ wersja 122km. Owszem auto szybko nabiera prędkości ale robi to w taki sposób, że zupełnie zniechęca do wciskania gazu. To wciąż auto dla spokojnych kierowców. ten napęd powinien być jako podstawa bo nie wyobrażam sobie jak jeździ słabsza wersja. Pochwalę natomiast design i jakość nowej corolli. Toyota wreszcie pod tym względem dogoniła niemieckie kompakty. Pozycja za kierownicą się ok, fotele wygodne, kręgosłup boleć nie będzie nawet osoby o wzroście blisko 190cm. No i kombi ma bardzo ładną linię. Jest to obecnie jedno z najładniej narysowanych kombi w tej klasie i w ogóle na rynku. Bardzo dynamicznie, gładko zaprojektowane auto które chyba wygląda nawet lepiej niż wersja HB! to się rzadko zdarza. Auto jest niskie ale zajmowanie pozycji za kierownicą jest wygodne, drzwi są spore, widać że ktoś nad tym myślał. Zawieszenie bardzo poprawne, na pochwałę zasługuje wzorowe trzymanie się drogi, na ślimaki autostradowe możemy wjeżdżać bez obaw prędkościami rzędu 80-90km/h bez efektu wylatywania na zewnątrz i spadania z fotela.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak ostatnio dziwiłem się czemu nowa corolla za plecami tak dobrze trzymała się za mną w ciasnych zakrętach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem już od 2022 :D

..."Będziemy mieli w przyszłości auta mniej zatruwające atmosferę, wolniejsze i mniej zrywne, ale za to na drogach będzie dużo bezpieczniej – z takimi intencjami Parlament Europejski na swojej ostatniej w tej kadencji sesji uchwalił przepisy radykalnie ograniczające emisję dwutlenku węgla i wymuszające wprowadzenie nowych technologii bezpieczeństwa w samochodach, pisze Joshua Posaner z POLITICO"...

 

https://wiadomosci.onet.pl/politico/nowe-przepisy-ue-o-samochodach-bedzie-mniej-zabitych-na-drogach/3e1n7zh

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry driver to i Teslą dobrze pojedzie:

 

https://www.youtube.com/watch?v=F3IHb8RFV_g

Spasowanie drzwi Tesli X ;):D

 

post-22413-0-98093000-1555747290_thumb.jpeg

 

Taki bubel za kupę kasy!

A jest tego więcej jak się obejdzie te samochody do okoła.

Przykre.


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tesle generalnie nie grzeszą jakością montażu. Chociaż teraz już i tak jest znacznie lepiej, jak jeździłem w 2014 w USA Teslą S to miała poziom plastików i ich montażu na poziomie starych Daewoo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spasowanie drzwi Tesli X ;):D

 

attachicon.gifBB59FD80-D434-4CA3-A2C5-A9BFC388AAB4.jpeg

 

Taki bubel za kupę kasy!

A jest tego więcej jak się obejdzie te samochody do okoła.

Przykre.

Bo ona bita była... :P


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

edit spalanie

 

 

 

 

Dla mnie optymalnym napedem takiej Corolli byłaby wolnossaca 2 litrówka 170KM, ta z Lexusa Ux.

 

 

Edytowane przez rafi87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8,1 do setki to nie tak źle... Przytaczana arona 1.0 ma 9.8s. Dodajmy że w hybrydzie o wiele łatwiej powtarzanie uzyskać katalogowy wynik. Kolejny raz dochodzimy do odczuć, a nie do faktów. Jedna jazda tutaj nie wystarczy Marcinie... Jakbyś pojeździl ta Corolla miesiąc i potem wsiadł do arony 1.0,dopiero wówczas zobaczyłbyś jak łatwo się przyzwyczaić do płynnego i liniowego przyspieszenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno za to się przyzwyczaić do jednostajnego wycia przy intensywnym przyspieszaniu.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A miał ktoś może styczność z 3008? Mam dobre układy w Peugeocie, pannie się podoba... no i nie ma cvt ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie przyszło to bardzo łatwo. Wycie występuje przy wciśnięciu pedału w podłogę i zaczyna się po kilku sekundach kiedy manewr typu wlaczenie się do ruchu czy zmiana pasa z przyspieszeniem już dawno został zakończony. Jak się jeździ w większości po mieście, nie stanowi ono żadnego problemu. Za to podjeżdżanie w korku na silniku elektrycznym, czy bezglosne manewry parkingowe zdarzają się jakieś 100 razy częściej...

Natomiast na autostradzie auta wymija się po prostu zmieniając pas i także nie ma potrzeby, aby przyspieszać tak gwałtownie aby to wycie wywołać. Spokojnie można tego uniknąć,ale oczywiście wymaga to przyzwyczajenia. Dla mnie wycie auta przez jakiś promil czy mniej czasu spędzonego w jego kabinie (bo zwykle trwa ono Kilka sekund) jest niską ceną za ciszę towarzyszącą pozostałym sytuacjom z jakimi mamy do czynienia na co dzień w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.