Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Rolex Day-Date

zegarek zatrzymuje się na 20 i 50 minucie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MMikulicz

MMikulicz
  • Nowy Użytkownik
  • 4 postów
  • Gadu-Gadu: 8051393

Napisano 26 kwiecień 2009 - 17:50

Witam Drogich Użytkowników,