Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Atlantic - jaki... no i czy warto ?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kajot04

kajot04
  • Użytkownik
  • 195 postów

Napisano 14 październik 2009 - 15:57

Witam.

No tok, im wiecej czytam to forum tym bardziej mam ochote coś jeszcze kupić,a ponieważ zegarek Bonda nadal poza zasięgiem... to moze choc Chołowczyca :D ?

Co myślicie o Atlantic'ach - jakość wykonania, stal na bransoletach - łatwo się niszczy, rysuje ? Może lepiej Tissot czy Certina ? Cos sportowo-eleganckiego i...
No właśnie, z Atlantic'a tak kombinuje że może automat - dobre ?, a czy kwarc ?

Z propozycji Atlantic'a rozważam:

Worldmaster Big Data

55460.41.21 Mój odnośnik
55465.41.21 Mój odnośnik

Seashark

kwarc 88485.41.41 Mój odnośnik
automat 88786.41.65 Mój odnośnik

To chetnię rozważę podpowiedzi - a jak ktoś akurat ma na zbyciu to nawet pomyśle o zakupie ale dobrej czyli "bardzo okazyjnej" cenie :D.
A i ważne - preferuje wieksze rozmiary - ostatnio mam wrażenie, iż wszystko poniżej 42 mm jest malutkie :D

Użytkownik kajot04 edytował ten post 15 październik 2009 - 01:23

• 0

#2 Gość_Duniek_*

Gość_Duniek_*
  • Gość

Napisano 14 październik 2009 - 16:24