Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Pander

Wycena zegaraka po prapradziadku...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich miłośników i znawców zegarków!! Potrzebuję pomocy w postaci wyceny zegarka kieszonkowego w jakiego jestem posiadaniu.Mój(mam 21 lat) dziadek dostał go od swojego dziadka, więc spokojnie jest z połowy XIX w..jak nie wcześniej.Zegarek jest firmy UNION HORLOGERE.W całości jest zrobiony z 14 karatowego złota.W środku również.Jest w pełni sprawny i ma również dołączony złoty łańcuch.Czy ktoś z Was mógłby mniej więcej określić ile może być wart taki zegarek??Gdzie można sprzedać taki zegarek??Lepiej w Polsce, czy gdzieś za granicą??Czy może szukać jakiegoś kolekcjonera dla którego taki czasomierz będzie więcej wart?Proszę pomóżcie bo jestem laikiem w tych sprawach.Dołączam linki do zdjęć:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9454b7adde025cf3.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f578d7bf64dd80a2.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4365d8b549bcfd95.html

 

..a czy wiecie może coś o tej firmie UNION HORLOGERE ,bo w Internecie nic na ten temat nie ma:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek jest wart tyle co złom złota na nim :lol: .

Zostaw go dla syna zamiast sprzedawać.


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej pociągnąć rodzinną tradycję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach