Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (1)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Zegarek z wysokościomierzem i termometrem

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 GONZO

GONZO
  • Użytkownik
  • 100 postów

Napisano 07 maj 2010 - 13:31

Witam,

Przymierzam się do zakupu zegarka, który docelowo ma gościć na ręce podczas wędrówek po górach.
Założenia:

- budżet ok. 500 PLN z możliwością przekroczenia jeżeli coś bardzo mi się spodoba
- kwarc :)
- WR100 albo WR200
- wysokościomierz
- termometr
- opcjonalnie: kompas
- inne cuda mile widziane
- może coś w stalowej kopercie?

Póki co w grę wchodzą CASIO GW-9200 RISEMAN i może coś z serii Pathfinder.

Czekam na jakieś ciekawe propozycje i z góry za nie dziękuję.

Użytkownik GONZO edytował ten post 07 maj 2010 - 13:41

• 0

#2 sergserg

sergserg

High-End Quartz user

• Użytkownik
  • 3628 postów

Napisano 07 maj 2010 - 13:37

Pathfinder, albo Protrek dla rynku EU. Wyjdzie taniej (chyba) niż Riseman, szukaj takiego z waveceptorem i , fajna rzecz, książką rekordów - zegarek np. sam zapisuje wysokość co parę minut, potem fajnie można to synchronizować z mapą.

Na bazarku ostatnio widziałem podobny model do tego, który mam, chyba PRW-1300.

Użytkownik sergserg edytował ten post 07 maj 2010 - 13:38

• 0

#3 snake_08

snake_08
  • Użytkownik