Skocz do zawartości


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

MOTOCYKLE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2897 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość__*

Gość__*
  • Gość

Napisano 05 kwiecień 2006 - 14:18

ja lubię ciężkie, wredne maszyny a nie jakieś tam "bzyczki"
http://www.american-.../2004/v-rod.jpg

Te, które Danski wkleja są pompatyczne! :shock: :twisted: [/quote]
  • 0

#22 rip

rip

    End User

  • Użytkownik
  • 2458 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano 05 kwiecień 2006 - 14:32

mi tez sie podoba ten Harley.

Suzuki wypuscilo na ten rok tez piekny motor Boulevard M109R :

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

#23 Gość__*

Gość__*
  • Gość

Napisano 05 kwiecień 2006 - 14:43

:shock: Falling in love again... This time it's for real :D
  • 0

#24 grzesiek

grzesiek
  • Użytkownik
  • 4040 postów

Napisano 05 kwiecień 2006 - 14:47

Suczka rządzi i wymiata! Idę robić prawko na "motór".
  • 0

#25 satyr

satyr

    One of Those of the Unlight...

  • Użytkownik
  • 1032 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 05 kwiecień 2006 - 16:59

ooo dżisssss... jaka maszyna!! nie patrzę więcej bo mnie serce boli... :shock: :shock:
  • 0

#26 Gość_Marcin99_*

Gość_Marcin99_*
  • Gość

Napisano 06 kwiecień 2006 - 22:03

heh... nie moge sie już doczekać... jak wyciagne swoj motor i zrobie sobie pierwsza przejażdzke... :D musze tylko wkrecic akumulator... i palenie pierwsze po zimie :twisted: a potem mala przejazdzka... :wink: a tak wogole to juz chce gdzies jechac... a walnelo u mnie wczoraj i dzis jeszcze sniegiem tak ze szkoda gadac!! :cry: ale jak juz wyjade to aaaaa... bedzie jazda :twisted: :twisted: :twisted:
  • 0

#27 korba

korba

    Military Offroader

  • Użytkownik
  • 1278 postów
  • Gadu-Gadu: 1872575
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 21 listopad 2006 - 15:10

Przypadkiem trafiłem na ten stary temat. Sezon motocyklowy się raczej kończy, więc temat odgrzeję, żeby chociaz wspomnieć o motocyklach. Widzę, że nie za wielu motocyklistów wsród zegarkomaniaków jest. Więc ja się przyłączam do tematu i tej grupy. Motocyklami jeżdżę od 1987 roku, z kilkuletnią przerwą spowodowaną wojskiem i małym dzieckiem. Czym jeździłem opowiadał nie będę, bo sporo tego było. Zawsze kręciły mnie motocykle zabytkowe, turystyczne, klasyczne. Dostojna, nieszybka przyjemna jazda. Plastikowe przecinaki, czy skaczące enduraki to nie mój klimat. Pokażę tylko czym jeżdżę od ponad 2 lat do dziś.
BMW R80 Classic ''golas'' Poczciwy, zaufany, sprawdzony, niepsujący się, nieszybki i może niepiękny. Ale mam do niego sentyment i nie wiem, czy kiedykolwiek go sprzedam...
bm1mje5.jpg
bm2mzt5.jpg
  • 0

#28 eye_lip

eye_lip

    JFS

  • Sprzedawca Profesjonalny
  • 11948 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:\\//\\//|P|R|

Napisano 21 listopad 2006 - 15:36

Piękny klasyk!
  • 0

#29 Gość_Wojciech Jeżewicz_*

Gość_Wojciech Jeżewicz_*
  • Gość

Napisano 21 listopad 2006 - 22:47

sta6000250ud4.jpg <
  • 0

#30 Gość_Marcin99_*

Gość_Marcin99_*
  • Gość

Napisano 21 listopad 2006 - 22:57

ano DragStar... :lol: klasyka w tym gatunku :wink:

ja miałem ostatnimi czasy Suzuki GSX600f... iiiii właśnie w ostatnią niedzielę sprzedałem :cry: pojechał sobie bidulek gdzies daleko... a fajnie się jeździło... kręcił naprawde nieźle...
jeszcze kiedyś kupie sobie motor :idea: :twisted: :oops:
  • 0

#31 korba

korba

    Military Offroader

  • Użytkownik
  • 1278 postów
  • Gadu-Gadu: 1872575
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 22 listopad 2006 - 08:00

Kup kup. Długo i tak pewnie nie wytrzymasz :lol: Gdy ja musiałem sprzedać motocykl, bo dziecko w drodze, kasa potrzebna- to nie mogłem mysleć o niczym innym. Przez te kilka lat bez motocykla marzyłem, rozmyślałem, kupowałem wszystkie gazety motocyklowe, żeby tylko być na bieżąco, czytać o podróżach, o nowościach. To choroba nieuleczalna. Ale dobrze mi z ną :)
  • 0

#32 chrono-craze

chrono-craze
  • Użytkownik
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2006 - 15:26

Witam serdecznie wszystkich Klubowiczow (jako ze jest to moj pierwszy 'input' w Klubie to bez powitania rozpoczynac mojej bytnosci tutaj nie
wypada :lol: )

Jesli chodzi o motocykle, to jest taki jeden ktory moze zrobic wrazenie (przynajmmniej na mnie robi):
http://photos1.blogg...0/tomahawk4.jpg
i film z tym okazem:

Nie wiem jak z Wami, ale na mnie robi wrazenie.
Inna sprawa, to ciekawe z jakim czasomierzem szedlby w parze ten okaz (jaki czasomierz 'powinien' miec na reku 'kamikaze' ujezdzajacy to 'bydle'), moj typ to Panerei Ferrari Granturismo Chrono... 8)
Ktos ma inne typy?

Pozdrawiam
  • 0

#33 neuro

neuro
  • Użytkownik
  • 2987 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2006 - 15:32

silniczek z vipera :lol: to jest normalnie dopuszczone do ruchu?
  • 0

#34 chrono-craze

chrono-craze
  • Użytkownik
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2006 - 16:06

Jeszce nie jest, bo 'bydle' to nie jest jeszcze seryjnie produkowane. Jak bedzie, to nic nie stoi na przeszkodzie zeby bylo dopuszczone (przynajmniej w USA).
  • 0

#35 korba

korba

    Military Offroader

  • Użytkownik
  • 1278 postów
  • Gadu-Gadu: 1872575
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 22 listopad 2006 - 20:10

Tomahawk to nie motocykl, to bardzo wąski samochód bez dachu :lol: A własciwie to silnik na kołach...
Rzecz ciekawa, ale nie wiem tak naprawdę czemu miałby służyć...
  • 0

#36 lob

lob
  • Użytkownik
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisano 23 listopad 2006 - 21:32

A co sądzicie o takim DKW SB 200 z 1932 r.. Renowacja bratu zajęła 4 lata,wcześniej to była kupka złomu.

TEMAT ZEGARKOWY: Brak mu zegara( czasomierza) , który był umieszczony obok predkościomierza . Potrzebny oryginał lub wypożyczenie , aby zrobić kopię.


Dołączona grafika
  • 0

#37 rip

rip

    End User

  • Użytkownik
  • 2458 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano 23 listopad 2006 - 21:37

BOMBOWY!!!! :shock: :shock:
  • 0

#38 Klod100

Klod100
  • Stowarzyszenie
  • Moderator
  • 4338 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano 23 listopad 2006 - 21:40

Przepiękny :shock:
  • 0

#39 eye_lip

eye_lip

    JFS

  • Sprzedawca Profesjonalny
  • 11948 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:\\//\\//|P|R|

Napisano 23 listopad 2006 - 21:40

BOMBOWY!!!! :shock: :shock:

:shock:
Wyśmienity!!
  • 0

#40 kokop

kokop

    Pirat

  • Użytkownik
  • 788 postów
  • Płeć:Nie określona
  • Lokalizacja:Chard UK.

Napisano 27 listopad 2006 - 22:45

:shock: :shock:
Dawaj plany tego zegarka to zrobi sie replike 8)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych