Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

whats up

Jak zostac zegarmistrzem ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich wielbicieli czasomierzy :)

Od dawna juz mysle o tym by zwiazac sie bardziej z tym hobby choc jestem w tym temacie laikiem (1,5 roczne przegladanie forum). Jak juz wiecie z tematu bardzo chcialbym zostac zegarmistrzem, tyle ze tam skad pochodze nie ma szkoly zegarmistrzowskiej czyli Poznan. Pomogli byscie naprowadzic mnie na droge ktora zmierza do naprawiania zegarkow ;) ?? Jestem mlodym czlowiekiem i byc moze okaze sie ze to jest wlasnie ta droga na ktora czekalem :lol:

Szukalem na forum miejsca zeby to napisac ale jesli zel trafilem to prosilbym o przeniesienie w odpowiednie miejsce.

Pozdrawiam

Z powazaniem Miroslaw.


SEIKO RULEZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też interesowałem się/interesuje jakąś edukacją związaną z zegarmistrzostwem, ale niestety tak jak i u Ciebie w mieście to i u mnie nie ma żadnej szkoły, kiedyś ponoć w zawodówkach była jakaś klasa o profilu zegarmistrza, ale pewnie było mało chętnych bo już takiej nie ma. Myślałem też o tym czy nie przejść się do zakładu zegarmistrzowskiego i zapytać czy np. nie mógłbym odbyć jakiś lekcji lub praktyk albo poprostu czy zegarmistrz może mnie nakierować na jakiś inny trop nauk o zegarkach. Myślę, że to ciekawy temat i może starsi koledzy coś doradzą. Forum też już czytam troche czasu i sporo się dowiedziałem, ale jednak to ciągle mało i nie to samo co uczyć się od "mistrza" :lol:


ile by nie było to i tak jest za mało...
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach