Skocz do zawartości


Najnowsze tematy


Podrobki Casio


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4087 odpowiedzi w tym temacie

#21 Ranger

Ranger
  • Zbanowany
  • 220 postów

Napisano 13 październik 2010 - 16:55

Podrobki z Allegro.

G-9200 Riseman http://allegro.pl/ca...1268085267.html


Ten to już się przewinął w tym temacie. Poszedł za 210zł i się pewnie chłopina zorientowała...
Co nie zmienia faktu, że napisałem mu, że ten zegarek to bezczelna podróbka, a ten mi odpisał, czy mam jakiś certyfikat, który mnie upoważnia do stwierdzania takich rzeczy :blink:
  • 0

#22 Gość_00110010000010011001_*

Gość_00110010000010011001_*
  • Gość

Napisano 13 październik 2010 - 17:20

Sprzedajacy to ten sam ktory kupil wczesniej od usera LemanRuss http://zegarkiclub.p...post__p__539086


Najlepsze jest to, ze napisal w opisie aukcji ze sprzedaje podrobke :blink: zapewne po wiadomosci od Rangera. Teraz tylko zglosic aukcje pacjenta do allegro.

Użytkownik 00110010000010011001 edytował ten post 13 październik 2010 - 17:22

  • 0

#23 Gość_00110010000010011001_*

Gość_00110010000010011001_*
  • Gość

Napisano 21 październik 2010 - 17:47

G-9200 Riseman http://allegro.pl/ca...1268085267.html (kopia http://archi.inosak....68085267_1.html)


SapaRulez znow sprzedaje Risemana http://allegro.pl/ca...1284338259.html (kopia http://archi.inosak....84338259_1.html).

Zglosilem jego poprzednia aukcje i allegro interweniowalo i usunelo jego aukcje - mam nadzieje ze bedzie tak i tym razem. Jak tak dalej bedzie uparcie chcial sprzedac ta podrobke to wyleci z allegro.

Tutaj mamy Gulfmana http://allegro.pl/ca...1283976615.html (kopia http://archi.inosak....83976615_1.html), wczesniej wystawionego tutaj:

G-9100 Gulfman
http://allegro.pl/ze...1258893052.html (kopia http://archi.inosak....58893052_1.html)




http://allegro.pl/ca...1282039465.html (kopia http://archi.inosak....82039465_1.html)
http://allegro.pl/ca...1282039494.html (kopia http://archi.inosak....82039494_1.html)

Użytkownik 00110010000010011001 edytował ten post 21 październik 2010 - 18:08

  • 0

#24 Gość_00110010000010011001_*

Gość_00110010000010011001_*
  • Gość

Napisano 25 październik 2010 - 18:34

SapaRulez znow sprzedaje Risemana http://allegro.pl/ca...1284338259.html (kopia http://archi.inosak....84338259_1.html).

Zglosilem jego poprzednia aukcje i allegro interweniowalo i usunelo jego aukcje - mam nadzieje ze bedzie tak i tym razem. Jak tak dalej bedzie uparcie chcial sprzedac ta podrobke to wyleci z allegro.


Ponownie usunieto :blink:

Tutaj mamy Gulfmana http://allegro.pl/ca...1283976615.html (kopia http://archi.inosak....83976615_1.html)


Gulfman sie sprzedal, z pewnoscia niebawem pojawi sie ponownie na allegro.

http://allegro.pl/casio-g-shock-neon-iluminator-okazja-i1282039465.html (kopia http://archi.inosak....82039465_1.html)
http://allegro.pl/ca...1282039494.html (kopia http://archi.inosak....82039494_1.html)


Jedna aukcja usunieta druga juz nie, a zglaszalem obydwie.


Jesli mozecie to zglaszajcie podrobki do allegro. Dobrze jest tez opisac to dokladniej czyli po zgloszeniu wybieramy opcje:

Jeżeli chcesz opisać problem dokładniej lub zgłoszenie dotyczy Użytkownika, a nie przedmiotu, kliknij tutaj.


  • 0

#25 teshima

teshima
  • Użytkownik
  • 943 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:torun-kwidzyn-tokyo-

Napisano 26 październik 2010 - 15:07

Swego czasu zglaszalem kazda podrobke ale zadna aukcja nie zostala skasowana o odechcialo mi sie :)
  • 0

#26 zbytek

zbytek
  • Użytkownik
  • 509 postów

Napisano 30 październik 2010 - 19:35

nowe

zreszta opis ze to wersje na chiny tez niezły ;)

http://allegro.pl/g-...1299400818.html

http://allegro.pl/g-...1299401186.html

Użytkownik zbytek edytował ten post 30 październik 2010 - 19:35

  • 0

#27 pawel1380

pawel1380

    Lelum polelum

  • Użytkownik
  • 800 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 30 październik 2010 - 22:15

Nie przyjmuje negatywów :) :) :) :) ;)
  • 0

#28 Ranger

Ranger
  • Zbanowany
  • 220 postów

Napisano 30 październik 2010 - 22:20

Ta, ten zabieg z ''nie przyjmuję negatywów'' jest na allegro dość częsty... Zastanawiam się, co taki koleś zrobi, jak mu wystawię negatywa. Nie przyjmie go ? ;)
  • 0

#29 zbytek

zbytek
  • Użytkownik
  • 509 postów

Napisano 18 listopad 2010 - 16:31

http://allegro.pl/no...1328331372.html ja wiem ze timex, ale mi to wygląda na G-7900 :)
  • 0

#30 teshima

teshima
  • Użytkownik
  • 943 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:torun-kwidzyn-tokyo-

Napisano 20 listopad 2010 - 18:06

Jak bys nie napisal to bym nawet nie zauwazyl, ze jest troszeczke podobny do G-7900 :)
Pewnie jest wiele zegarkow ludzaco podobnych do wielu innych zegarkow i nic na to nie poradzimy.
W tej aukcji jest napisane "zegarek wsztrzasoodporny zgodnie ze standardami I.S.O." - czy ktos wie moze jakie sa to standardy?
  • 0

#31 Gość_00110010000010011001_*

Gość_00110010000010011001_*
  • Gość

Napisano 20 listopad 2010 - 19:50

http://en.wikipedia....resistant_watch
http://www.iso.org/i...m?csnumber=6003
  • 0

#32 teshima

teshima
  • Użytkownik
  • 943 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:torun-kwidzyn-tokyo-

Napisano 21 listopad 2010 - 18:40

http://en.wikipedia.org/wiki/Shock_resistant_watch
http://www.iso.org/i...m?csnumber=6003


Dzieki!
  • 0

#33 damdam

damdam
  • Nowy Użytkownik
  • 3 postów
  • Gadu-Gadu: 557501
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kielce

Napisano 22 listopad 2010 - 17:21

Witam, czy możliwe ze casio g shock gs 1100-1aer na alle kosztuje już 700 zł czy to nie podejrzane?
  • 0

#34 Gość_00110010000010011001_*

Gość_00110010000010011001_*
  • Gość

Napisano 22 listopad 2010 - 21:41

Widzialem te aukcje, jest to nowy uzytkownik z jednym pozytywnym komentarzem, jesli sprzeda to i tak zapewne z zyskiem - w sklepie Amazon gs-1100 kosztuje okolo 555 zl.
Nie zetknalem sie jak do tej pory z podrobkami Gieza.
Napisz do sprzedajacego i popros o wykonanie jednego zdjecia na ktorym widoczna jest tarcza zegarka.
  • 0

#35 echis

echis
  • Oczekujący
  • 37 postów

Napisano 23 listopad 2010 - 11:03

http://allegro.pl/no...1331344159.html
czy to orginal;)?realne foty cos mi nie pasuja?jakby cos krzywo gdzie niegdzie
  • 0

#36 mcTasman

mcTasman
  • Nowy Użytkownik
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Z-ne

Napisano 23 listopad 2010 - 11:47

Według mnie to orginał, tymbardziej że jak sprzedajacy pisze jest dowód zakupu i gwarancja od Zibi

Użytkownik mcTasman edytował ten post 23 listopad 2010 - 11:49

  • 0

#37 echis

echis
  • Oczekujący
  • 37 postów

Napisano 23 listopad 2010 - 11:58

dowod zakupu dzis o niczym nie swiadczy;)...polak potrafi;)
  • 0

#38 zbytek

zbytek
  • Użytkownik
  • 509 postów

Napisano 23 listopad 2010 - 21:00

HAHA ;) http://cgi.ebay.pl/N...=item3f04bdb349 nie myślalem że GA100 można tak ... podrobić :)
  • 0

#39 savio23

savio23
  • Użytkownik
  • 141 postów
  • Gadu-Gadu: 6826141
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łowicz

Napisano 02 grudzień 2010 - 01:11

http://allegro.pl/ca...44068537.html  
  • 0

#40 savio23

savio23
  • Użytkownik
  • 141 postów
  • Gadu-Gadu: 6826141
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łowicz

Napisano 02 grudzień 2010 - 01:17

Był żółty wiec kolej na piekny kolor bialy :D

http://allegro.pl/pi...1341163641.html

tutaj mamy bardziej profesjonalne podejscie sprzedajacego objawiajace sie bardziej tresciwym opisem;)

Njalpesze sa takie teksty :"NA TEJ AUKCJI MOŻECIE PAŃSTWO KUPIĆ ZEGAREK G-SHOCK. JEST TO UPROSZCZONA WERSJA CASIO G-SHOCKA 9200. ZOSTAŁ ON WYPRODUKOWANY W WERSJI NA AZJĘ I OCEANIĘ"   .Jakis czas temu widzial aukcje z takim samym"uproszczonym" risemanem ,ktory poszedl za ok 270 zl,dosłownie ręce opadają....Pisałem do allegro,ze koleś to oszust,ze zegarek do podróbka,ale bez efektu-aukcja dotrwala do konca i zegarek sie sprzedał.....
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych