Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Zdjęcie

niemieckie marki

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel007

pawel007

takiśjakiś

• Użytkownik
  • 1390 postów

Napisano 15 wrzesień 2010 - 13:03

cześc wszystkim- mam pytanie czy podalibyście mi nazwy marek niemieckich/ szwajcarskich producentów zegarków, którzy mają w swojej ofercie asortyment w granicach 300- 500 euro. Odpowiedniki Stowy/ Archimede czy Steinharta. Intersują mnie zarówno mechaniki jak i automaty. Jeżeli jeszcze dodacie jakieś krótkie informacje nt. jakości i swoje spostrzeżenia oraz opinie - bedę wdzięczny. Nt. Steinharta już czytałem opinie- szkoda że niepochlebne:(.
Dziękuję.

p.s. zegarek klasyczny; styl Marine Watch lub Deck Watch; oczywiście jeżeli "podpowiecie" coś innego też będzie super.
  • 0

#2 sanka

sanka

Michele

• Użytkownik
  • 915 postów

Napisano 15 wrzesień 2010 - 21:57

Troche jakby nie rozumiem...
300 do 500 euro i odpowiednik Stowy? Przeciez Stowa miesci sie w takich granicach.
Jakiego zegarka szukasz dokladnie okresl sie.
Stowa i Archimede maja podobne cechy natomiast Steinhart juz zupelnie inne (subsekundo na przyklad).

I co to jest styl Deck Watch?
  • 0

#3 pawel007

pawel007

takiśjakiś

• Użytkownik
  • 1390 postów

Napisano 16 wrzesień 2010 - 09:58