Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Pasek do Breitlinga z Apartu - dziwne...

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 lewandek

lewandek
  • Użytkownik
  • 460 postów

Napisano 14 grudzień 2010 - 15:47

Kilka tygodni temu zamówiłem w Aparcie pasek do Breitlinga. Model Diver Strap Pro, czyli ten z napisem "Breitling" przez całą długość.

Tak się składa, że mam taki pasek oryginalny, kupiony u dealera, który odpowiada wszystkim cechom oryginalnego paska:
- jest gruby
- byl na poczatku cholernie sztywny
- ma odpowiednią liczbę dziurek
- rozsiewa wokół zapach wanilii na kilka metrów
- kupiony był ze sprzączką, która też ma cechy oryginału i takimi teleskopami (Breitling stosuje inne teleskopy do bransolety i do pasków)

Problem polega na tym, że zamówiony w Aparcie pasek, nie ma w/w cech. Zamówiłem sam pasek, nie mogę więc nic powiedzieć o sprzączce czy teleskopach, ale:
- jest znacznie cieńszy
- jest elastyczny
- pachnie gumą - jak pasek od Seiko, a na szlufce ma napis: "Caoutchouc"
- "na oko" ma za małą średnicę otworów pod teleskopy

Jestem nieco zakłopotany, paska nie odebrałem, dzwoniłem do Apartu, mają się jutro kontaktować. Nie wiem co o tym myśleć...

Użytkownik lewandek edytował ten post 14 grudzień 2010 - 16:05

• 0