Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Pole magnetyczne

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pmwas

pmwas

4-85

• Moderator
  • 3513 postów

Napisano 21 czerwiec 2006 - 13:06

Witam!
Sporo na tym forum już było o niekorzystnym wpływie pola magnetycznego na zegarki mechaniczne, ale nigdzie nie znalazłem informacji, co konkretnie dziaje się w zegarku mechanicznym w wyniku zadaiałana takiego pola. Bardzo proszę o wyjaśnienie tej kwestii.
Paweł
  • 0

#2 Marcin_L

Marcin_L
  • Stowarzyszenie
  • 2095 postów

Napisano 21 czerwiec 2006 - 16:49

Nikt nie odpowiada, to niech tram, mam nadzieję, że się nie mylę: jak namagnesują się poszczególne części mechanizmu, to występujące pole magnetyczne zakłóci ich pracę. Nie jestem w stanie opisac szczegółowo, ale podejrzewam, że po prostu występujące pomiędzy nimi przyciąganie i odpychanie (jak to z magnesami) rozreguluje zegarek (balansowi nie będzie się chciało latać, bo wychwyt go będzie ciągnął :D ).

Podejrzewam, że eksperci mogą to wyłuszczyć bardziej profesjonalnie, ale ja jestem raczej forumowym mięsem armatnim :oops:

Co do kwarców, to któryś z użytkowników włożył kiedyś zegarek pod dmuchawę w toalecie i zegarek całkiem oszalał :)

Marcin [/i]
  • 0

#3 amroziuk

amroziuk
  • Stowarzyszenie
  • 1619 postów