Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Krystian

Ankieta z cyklu "fakty i mity" - serwis Swatch Group Polska

Serwis SGP  

71 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z kilkoma niepochlebnymi opiniami na temat profesjonalizmu serwisu Swatch Group Polska postanowiłem założyć ankietę, która ma na celu stwierdzenie faktu lub obalenie mitu na ten temat.

Na forum pojawiają się wątki, które jednoznacznie skreślają ten serwis z listy profesjonalnych, ale należy pamiętać o tym, że w zdecydowanie większym procencie osoby, które są zadowolone z serwisu przystępują do tego na porządku dziennym i nie opisują swojego przypadku na forum. Natomiast osoby niezadowolone na odwrót.

Uprzejmie proszę o udział w ankiecie tylko osoby, które miały styczność z tym serwisem, a nie takie, które "gdzieś tam, coś tam" wyczytały.

W miarę możliwości proszę o poparcie swojego głosu w ankiecie opisem konkretnych sytuacji. Jeżeli sprawa była opisywana już na forum wystarczy tylko podać link.

Oczywiście opis nie jest obowiązkowy, ale mile widziany.

Jeżeli ktoś nie będzie miał czasu opisywać całej sytuacji to bardzo mile widziane było by wpisanie czasu naprawy/wymiany zegarka co jest istotną informacją.

To co jest najważniejsze i podkreślam to ponownie, udział w ankiecie mogą wziąć tylko osoby mające doświadczenia z serwisem żeby była ona miarodajna.

Edytowane przez krystekomega

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny pomysł, ale czy miarodajny. :rolleyes: Naszą cechą narodową to narzekanie. ;) Narzeka się na wszystkie serwisy :)

 

Już są 2 głosy nie poparte notatką :huh:


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M?j glos na Tak. Jeden z pierwszych moich porządnych zegarków Omega De Ville power reserve kupiony z drugiej ręki w Holandii. Po prostu przestał chodzić. Zadzwoniłem do serwisu i zostałem poproszony o wysłanie zegarka kurierem na koszt serwisu. Zegarek został naprawiony w ok 14 dni i odesłany z powrotem kurierem. Nie poniosłem żadnych kosztów. Bardzo miła Pani przyjmująca zlecenie. Do zegarka nie miałem dokumentu zakupu a jedynie podbitą w Holandii gwarancję. Wszystko bez problemu i kosztów. Sprawa miała miejsce ok 5 lat temu.


_________
Klaudiusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój głos na TAK.

Omega Seamaster GMT, zakupiona w UK, 2 miesiące po zakończeniu gwarancji zauważyłem problemy z dokładnością. Zegarek wysłałem na swój koszt, został bezpłatnie naprawiony i przestestowany. Czas całej operacji - 2 tygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój głos również na tak. W ubiegłym roku przegląd Moon Watcha szybko i solidnie. Zaplaciłem tylko za przegląd. Częśćci gratis.

 

Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój głos na TAK.

Omega Seamaster GMT, zakupiona w UK, 2 miesiące po zakończeniu gwarancji zauważyłem problemy z dokładnością. Zegarek wysłałem na swój koszt, został bezpłatnie naprawiony i przestestowany. Czas całej operacji - 2 tygodnie.

 

Bezpłatnie po zakończeniu gwarancji ?!! To może ja im też coś wyślę niech mi naprawią! a co!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko 5 osób miało do czynienia z serwisem SGP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpłatnie po zakończeniu gwarancji ?!! To może ja im też coś wyślę niech mi naprawią! a co!!

 

Opisywałem całą historię na forum w zeszłym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Tylko 5 osób miało do czynienia z serwisem SGP?

 

Może tylko 5osób jest zadowolonych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem styczność z tym serwisem jakieś 4 lata temu, więc mój przypadek nie musi być miarodajny dla dzisiejszego poziomu świadczonych tam usług. Ponieważ jednak pojawiły się wyłącznie głosy pozytywne (co mnie, szczerze przyznam, zasmuciło nawet trochę, bo to znaczy, że umieją się starać i potraktowali mnie gorzej niż mogli, może dlatego że nie oddałem im Omegi a jedynie taniego Tissota? - to by świadczyło o nich jeszcze gorzej...) niejako dla zachowania obiektywizmu oddaję swój głos na NIE.

 

Co do samej naprawy mechanicznej sę nie wypowiem - usterka została trwale usunięta - ponieważ naprawa była gwarancyjna i nie musiałem za nią płacić, nikt mnie mimo pytań nie raczył poinformować o jej zakresie.

 

Karygodnym był fakt, że zegarek został mi zwrócony porysowany oraz że podrobiono protokół przyjęcia do naprawy, na którym opisano jego stan PO naprawie. Piszę ostro "podrobiono", bo taki protokół nie został sporządzony, gdy oddawałem zegarek do serwisu (oczywiście także moje niedopatrzenie, ale skoro takowego nie było, to jego dorabianie post factum jest oszustwem) i jestem pewien, że głebokich rys nie było wcześniej.

Miałem także wrażenie bardzo protekcjonalnego traktowania, ale to może być subiektywne odczucie, wynikające ze zbyt wygórowanych oczekiwań.

 

TYLE i nie warto do tego wracać - co nie zmienia faktu, że ilekroć będę musiał skorzystać z autoryzowanego serwisu, zrobię to za granicą. Na zaufanie klienta pracuje się latami, a raz straconego nie jest łatwo odzyskać.


Pozdrawiam serdecznie - Jan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zaufanie klienta pracuje się latami, a raz straconego nie jest łatwo odzyskać.

 

Dokładnie.

 

Ps. A dziś już Twoje i moje seiko zawitało pod mój dach :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

ja już kiedyś opisywałem przygodę z MoonWatchem..jeszcze w poprzedniej siedzibie SGP..

 

 

zegarek oddałem do pobieżnego przeglądu ,mającego oszacować ew.potrzeby serwisowe(koszt nowych wskazówek ,uszczelek,koronki itp.

 

Sprawa przebiegła dość sprawnie ,zegarek odebrałem...dosłownie po zjechaniu windą jeszcze w siedzibie SGP zorientowałem się,że w Speedym coś swobodnie przemieszcza się w środku..

 

okazało się ,że Serwis zapomniał włożyć takiego pierścienia(sprężyny) ustalającego(jącej) werk w kopercie...

 

naprawiono to natychmiast..ale uraz pozostał...

 

 

ostatnie kontakty (zakup elementów bransolety do SMP GMT) bardzo pozytywne..

 

konkretnie i co zabawne,ceny zdecydowanie niższe niż te oferowane przez handlarzy na All...o

 

oceny nie wystawiam,bo sam nie wiem czy ponownie oddałbym zegarek do serwisu ,ale kto wie ? Mam nadzieję,że się poprawiło..

Edytowane przez y60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwróciłem się po gwarancji z porysowanym szkłem w Swatch'u - wypolerowali gratis. :)


"Poprawna polszczyzna źródłem sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym!"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle na tym forum się mówi/mówiło o serwisie SGP, że można by stwierdzić, że niemal połowa użytkowników miała styczność z tym serwisem.

Tymczasem przez miesiąc w ankiecie wzięło udział tylko 9 osób :P

Panowie zapraszam do głosowania ;)

Czy problemem jest tutaj brak anonimowości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda tylko skracałem bransoletę w Omedze ale obeszli się z zegarkiem z bardzo dużą ostrożnością i szacunkiem. Nie był rzucany, jak kiedyś wspominaliście, do plastikowego pojemnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój głos na NIE.

 

odebrałem właśnie zegarek z serwisu SGP. naprawa trwała ponad 3 tygodnie, części były sprowadzane ze Szwajcarii, ale nie powiedziano mi, co było konkretnie potrzebne (zegarek któregoś dnia po prostu się zatrzymał). natomiast przy odbiorze zwróciłem uwagę na to, że test wytrzymałości został przeprowadzony dla 3 atm, a certina, którą mam ma wodoszczelność do 100 m. nie byłem pewien, czy dobrze pamiętam przelicznik (wydawało mi się, że przy 100 m sprawdza się do 10 atm) i poprosiłem o sprawdzenie. SGP przyznał rację, test został wykonany przy mnie od ręki, natomiast obsługa nie przejęła się tym ani trochę (cytuję: "zegarmistrz się pomylił"). wszystko jest ok, ale ten "polski" charakter działania szwajcarskiej firmy pozostawia niesmak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ankietę zostawię bezterminowo tak, aby każdy kto ma miłe bądź niemiłe przygody z tym serwisem mógł się wypowiedzieć w dowolnym momencie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ankietę zostawię bezterminowo tak, aby każdy kto ma miłe bądź niemiłe przygody z tym serwisem mógł się wypowiedzieć w dowolnym momencie.

To ja się wypowiem, bo jak pisałem w innym wątku miałem nieplanowaną styczność z serwisem SG.

W mojej PO przestał działać chronograf (a dokładniej nie działały wskazówki totalizatorów minutowego i godzinowego).

Zaniosłem zegarek do naprawy. Trochę dobiła mnie informacja , że "czas oczekiwania na ekspertyzę i wycenę kosztów naprawy to 2 tygodnie". Na szczęscie po 2 dniach dostałem informację SMSem, że zegarek jest naprawiony. Koszt naprawy 0 zł (a zegarek po gwarancji).

Domyślam się, że nic nie było wymieniane bo inaczej nie skończyło by się darmową naprawą. Ale zawsze mogli skasować za robociznę.

 

Więc w sumie wrażenia pozytywne.

 

Zastrzeżenie mam do słabej informacji - pani wydająca zegarek nie potrafiła znaleźć informacji, co konkretnie było uszkodzone. Na karcie naprawy tylko enigmatyczna informacja "naprawa stopera". Tak samo info o czasie oczekiwania na ekspertyzę... Na szczęście były to 2 dni a nie 2 tygodnie.

 

To mój pierwszy kontakt z serwisem SG (wcześniej miałem styczność z serwisem p. Zaleskiego, kiedy jeszcze nie było serwisu "firmowego" SG) i pomimo obaw zaskoczenie pozytywne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenie (zaznaczę, że z bodajże 2007 lub 2008 roku, więc może być już bardzo nieadekwatne do stanu usługi na dziś) to zmasakrowana koperta, porysowane szkiełko (ponoć takie weszło do serwisu, co jest dziwne o tyle, że zegarek był NOSem a ja tylko chciałem zrobić przegląd i sam go tam zaniosłem). Po zrobieniu awantury wymienili szkiełko, wypolerowali na ile się dało (a nie bardzo się dało) wgiętą kopertę. A jak zegarmistrz przy mnie walnął w bransoletę młotkiem, żeby ją poprawić, to odpadła luminescencja z pierścienia wokół tarczy. Przy mnie. jak mu pokazałem (a wzrok mój mógł spopielać) to naiwnie zapytał "a to tak już nie było?" skończyło się awanturą i mailem do swatch group. przeprosili. A Mido Commandera sprzedałem. Straciłem do niego serce. Gdzieś to kiedyś opisywałem na Forum ale w szukajce nie umiem znaleźć - chyba za stare.

Pozdrawiam,


Wasyl
Mam różne zegarki

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zegarek flik flak hello kitty zakupiony 19.09.2010 w Swatch Store Galeria krakowska wartość 150 zł.

Oddany do reklamacji w Swiss Galeria Jurajska w Częstochowie koniec czerwca 2011 - zaparowany i wytarta koperta.

09.07.2011 córka dostała nowy zegarek w opakowaniu i torebce co dla 10-latki jest bardzo istotne i została potraktowana jak dorosły klijent z całą powagą dla 10-latki bezcenne.

Opinia córki - w przyszłości tam bendę robiła zakupy.

Dla Swatcha chodząca reklama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowany negat!

 

Zegarek męski Tissot kupiony na wiosnę 2010, noszony przez moją piękniejszą połowę.

 

Pierwszy dzień - zegarek spóźnia 5min/dobę. Żona decyduje się na naprawę. Nie pomogły moje prośby by jednak zażądać zwrotu gotówki. Serwis SGP wymienia baterię... pomimo, że sekundnik chodzi normalnie, czyli przeskoki co każdą sekundę.

 

Niestety zegarek ciągle się spóźnia a po paru dniach zatrzymuje się na godzinie 23:30. Kolejne odwiedziny w serwisie SGP. Trochę pomogło... choć zegarek kwarcowy spóźniał 2 sekundy na dobę. Niestety w granicach tolerancji, więc nie było podstaw do reklamacji.

 

... minął rok i parę miesięcy - odpadła wskazówka minutowa w chronometrze. Wysyłka do serwisu. Przyszła odmowa, koszt naprawy 300zł. Zegarek ma ślady uszkodzeń na kopercie? Wysłałem parę maili do SGP a nawet zadzwoniłem. Serwis ciągle odmawiał naprawy. Najzabawniejsza była rozmowa z panią w serwisie, która powiedziała że klienci rzucają zegarkami o dywan, co utrudnia im odrzucenie gwarancji. Na pocieszenie dodała, że właśnie odmówili naprawy Omegi za 80 tys. zł ? kurcze, jednak się z tego nie ucieszyłem.

 

Odebrałem zegarek, kazali zapłacić koszty przesyłki. Po 2 dniach wysłali ofertę na naprawę za 50% ceny usługi. Odmówiłem? Trudno uwierzyć w profesjonalizm firmy, która chce naprawiać coś, czego już u nich nie ma.

 

Poszedłem z zegarkiem na lokalnego zegarmistrza. Koszt naprawy 10zł (!) i zegarek chodzi dokładniej niż przed naprawą.

 

W całej sytuacji najdziwniejsze były rozmowy ze sprzedawcami w sklepie. W 2 punktach, 3 różne osoby stwierdziły, że wysyłając zegarek do SGP nigdy nie wiedzą czy będzie naprawiany na gwarancji. Mają wrażenie, że w SGP losowo rozpatruje gwarancje.

 

PS

Dzięki SGP odkryłem Grand Seiko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na TAK.

Moja PO dosc mocno spóźniała co zresztą w innym wątku opisywałem.

Kontakt mailowy bardzo sprawny,został wysłany do mnie kurier.

Bardzo szybkie odpowiedzi na maile.Czas oczekiwania niemały na naprawę,ale zostałem poinformowany o tym na samym początku.

Koszt naprawy 0zł ponieważ zegarek na gwarancji.

Zaproponowana cena za wymianę paska, choc z niej nie skorzystalem(mam jeszcze bransoletę) uważam za dość atrakcyjną (424zł).

Reasumując jestem zadowolony a zegarek chodzi jak naleźy.

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

odpadła wskazówka minutowa w chronometrze. Wysyłka do serwisu. Przyszła odmowa, koszt naprawy 300zł. Zegarek ma ślady uszkodzeń na kopercie? Wysłałem parę maili do SGP a nawet zadzwoniłem. Serwis ciągle odmawiał naprawy.

Mnie jako osoby, która staje raz po jednej stronie zegarka raz po drugiej, nie dziwi takie podejście. Absolutnie nie twierdzę, że rzucałeś zegarkiem, ale bardzo często jest tak, że zegarek upadnie, a klienci zarzekają się, że nie. Oczywiście, jeśli tylko spadła wskazówka, nie nic prostszego niż jej założenie, więc robienie z tego problemu ze strony serwisu zupełnie niepotrzebne. Koszt założenia wskazówki 300 PLN.... pozostawię bez komentarza.


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.