Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

SlaWasII

Narzędzia zegarmistrzowskie.

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie można kupić narzędzia zegarmistrzowskie?

Chodzi mi o te specjalne, a nie pincety, śrubokręty. Na allegro jest tego mało, na dodatek najczęściej to jakiś tam drogi badziew.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze ma ktos z was na sprzedaż używane narzędzia które chętnie odsprzeda ... tez jestem nowicjuszem i kupiłem sobie super zestawik za 40zł, na który wciąż czekam...


www.wdrewnie.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narzędzia można dostać w hurtowniach jubilersko-zegarmistrzowskich. W Poznaniu na przykład są takie na ulicach: Warszawska i Łąkowa.

 

Ale jeżeli chodzi o naprawdę profesjonalne narzędzia tu tylko u renomowanych:

http://www.flume.de/

http://www.boley.de/

http://www.bergeon.ch/

 

Ale ceny... no to chociaz popatrzeć można.:(


Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popatrzeć to może nie tylko początkujący, na profesjonalne narzędzia. Na przykład przyrządzik do wstawiania wężydeł w zegarach ściennych, za kilkadziesiąt tysięcy złotych. I jeszcze parę innych podobnych ciekawostek. Wydaje mi się sensowne, aby potrzebujący dokładniej opisywał co potrzebuje. Wtedy jest szansa na zamieszczenie opisów i fotografii takich przyborów. Ułatwi to nabycie nowego lub używanego, albo dorobienie własnym przemysłem. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach