Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

stara złota Omega

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiatger

wiatger
  • Nowy Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 09 grudzień 2011 - 22:23

Odziedziczyłem zegarek o którym jako laik wiem tylko tyle, że jest to damska, złota omega. Mam poświadczenie z którego wynika, że została zakupiona w 1942 r. Nie załączam zdjęcia werka gdyż jest on w metalowej kopercie i nie mam odwagi (ani umiejętności) aby ja otwierać. Uprzejmie proszę o bliższe informacje o tym zegarku.

Załączone pliki

• 0

#2 armian

armian

e=hc2

• Użytkownik
  • 1165 postów
  • Gadu-Gadu: 4365774

Napisano 09 grudzień 2011 - 22:51

Wg. numerów z koperty zegarek wykonano około roku 1941. Zdjęcie werku było by bardzo użyteczne.
  • 0

#3 chronofil

chronofil

Artur

• Moderator
  • 7362 postów

Napisano 09 grudzień 2011 - 23:24

Zdjęcie werku było by bardzo użyteczne.

Bez niego niewiele wiecej można powiedzieć. wizualnie wygląda na w pełni oryginalny, pewnie poza szkiełkiem i koronką. Chociaz koronka może i oryginał, bo widać, że ktoś ją trochę poprawiał.
  • 0

#4 wiatger

wiatger
  • Nowy Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 10 grudzień 2011 - 17:48