Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
matma66

Wymiana szkiełka pająkiem.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Na prośbę jednego z Kolegów opiszę swoją amatorską wymianę szkiełka pająkiem.

1.Zegarek kładziemy na płasko lub w uchwycie.

2.Rozwieramy urządzenie górnym pokrętłem,tak aby łapki były minimalnie szerzej od szkiełka.

3.Nakładamy na szkiełko,nie głęboko,żeby nie zachaczało o kopertę.

4.Delikatnie dokręcamy górne pokrętło.

5.Ważne.Siła docisku;za mocno wiadomo szkiełko pęknie.zbyt lużno.przy wyciąganiu pająk się omknie i rysa gotowa.

6.Po odpowiednim zaciśnięciu,delikatnie wykonujemy ruch,lewo prawo i wyciągamy.

7.Jeśli zakładamy to samo szkiełko to zostawiamy w pająku.Łatwiej póżniej założyć.

8.Montaż:Przykładamy dokładnie pająka ze szkiełkiem.leciutko lewo,prawo dociskamy i po robocie.

Zaznacza że jestem amatorem i opisałem to tak jak to sam robię.post-30180-0-18364900-1326468510_thumb.jpgpost-30180-0-44543700-1326468526_thumb.jpgpost-30180-0-18646600-1326468540_thumb.jpgpost-30180-0-67867200-1326468565_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać nic ująć - napisane bardzo dobrze i zgodnie z zasadami obsługi pająka.


AM
Tak wiele zegarów, a tak mało czasu.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać nic ująć - napisane bardzo dobrze i zgodnie z zasadami obsługi pająka.

Dziękuje Koledze za dobre słowo.Ja dopiero raczkuje w temacie.Swoje zegarki naprawiam w zakładzie zegarmistrzowskim.Proste rzeczy takie jak:wymiana szkiełka,wałka czy wskazówek robię sam.Ostatnio dobrze mi idzie mycie tarcz,oczywiście po jej wymontowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można kupić dobrego pająka i w czym myjesz cyferblaty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach