Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

matma66

Moja mini kolekcja polskich zegarków

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Zgodnie z umową zamieszczam zdjęcia moich polskich zegarków.Wiem, że część zbioru jest nie w pełni oryginalna,ale jestem początkującym zbieraczem.Z czasem uzupełnię i poprawię to i owo.post-30180-0-70491400-1330088311_thumb.jpgpost-30180-0-03019600-1330088342_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo to wszystko,reszta w częściach,lub w opłakanym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo pozytywna kolekcja - gratuluję kilka naprawdę ładnych i rzadszych sztuk! Oby kolekcja rosła w siłę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo pozytywna kolekcja - gratuluję kilka naprawdę ładnych i rzadszych sztuk! Oby kolekcja rosła w siłę!

Dziękuje.Jest jeszcze sporo do zrobienia, ale będę miał wszystkie.Mój odnośnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie MIODZIK!!

Trudno w tym temacie o pełna oryginalność wszystkich zegarków, tak się zachowały w czasach

trudnych dla Polaków.

Szacun dla kolekcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje! Bardzo sympatyczna ta Alfa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje.Jest jeszcze sporo do zrobienia, ale będę miał wszystkie.Mój odnośnik

 

Też kiedyś miałem taki plan :)